Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Χρήστος Σπίρτζης: Οι Έλληνες θα ταξιδέψουν το Πάσχα σε καίνουργιους ασφαλείς δρόμους

Χρήστος Σπίρτζης: Οι Έλληνες θα ταξιδέψουν το Πάσχα σε καίνουργιους ασφαλείς δρόμους
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Χρήστος Σπίρτζης,

Την ολοκλήρωση των εν εξελίξει έργων στους αυτοκινητόδρομους της χώρας μέχρι το Πάσχα ανακοίνωσε μέσω του Flash 96,0 F.M. o υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, προχωρώντας ταυτόχρονα και στην εξαγγελία της επέκτασης τέλος του 2019, αρχές του 2020, στην Καλαμαριά της γραμμής του Μετρό της Θεσσαλονίκης, η διάνοιξη της πρώτης σήραγγας του οποίου, όπως επίσης ανακοίνωσε, ολοκληρώνεται την ερχόμενη Τετάρτη ή Πέμπτη.

Πιο συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκπομπή του Κωστή Παρρά, ο υπουργός δήλωσε χαρακτηριστικά:

“Έχω προσκαλέσει την Μεγάλη Πέμπτη τους βουλευτές της ΝΔ στη πλατεία της Πάτρας, θα περάσουν από το νέο δρόμο, απ’ όπου και αν έρχεται κανείς, αν έρχεται από την Αθήνα απ’ την Κορίνθου – Πατρών, αν έρχεται από τη Θεσσαλονίκη από την Εγνάτια και μετά την Ιόνια οδό ή από τα Τέμπη στον Ε65, επιτέλους η χώρα θα έχει ολοκληρωμένο το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων” και συνέχισε απαντώντας στις πρόσφατες τοποθετήσεις του αρμόδιου τομεάρχη της ΝΔ Κώστα Καραμανλή:

“Καταλαβαίνω τη ΝΔ, είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να αιτιολογήσουν στον ελληνικό λαό πως ότι δεν έκαναν για δεκαετίες ολοκληρώθηκε σε δύο χρόνια, όπως αντιλαμβάνεται και καθένας από εμάς τους λόγους που αυτά τα έργα στο τόσο μικρό χρονικό διάστημα και με τόσα προβλήματα, ολοκληρώνονται και αυτό δεν είναι κάποια εξαγγελία ή μια υπόθεση του μακρινού αύριο, μιλάμε για ένα και δύο μήνες μπροστά μας.

Και λέω για Μεγάλη Πέμπτη, γιατί Πέμπτη θα δουλεύουμε, τα έργα θα ολοκληρωθούν 31 Μαρτίου ή τις πρώτες μέρες του Απρίλη λειτουργικά, οι πολίτες της χώρας θα κάνουν το Πάσχα και θα μετακινηθούν σε ασφαλείς αυτοκινητόδρομους και σε παραδομένα έργα.

Μάλλον η ΝΔ θα πρέπει να μας εξηγήσει γιατί ήταν τόσα χρόνια κολλημένα τα έργα, γιατί μειώθηκε το φυσικό τους αντικείμενο, γιατί δεν υπάρχουν οι προϋπολογισμοί των έργων μέσα στις συμβάσεις παραχώρησης, γιατί αφαιρέθηκαν τμήματα, μεγάλα τμήματα, αυτών των έργων από αυτές τις παραχωρήσεις και τί οικονομικό αντίκτυπο είχαν αυτά και πόσο ήταν το οικονομικό αντικείμενο που αφαιρέθηκε;

Αυτά πρέπει πραγματικά να μας τα πει η ΝΔ και να μας εξηγήσει πώς είχαν υπολογίσει το παρελθόν σε έξι μήνες να τελειώσουν τις απαλλοτριώσεις, ενώ δεν είχαν τελειώσει 11 χρόνια, πώς είχαν προβλέψει σε έξι μήνες με ένα χρόνο να τελειώσουν οι αρχαιολογικές εργασίες, όταν δεν τις τελειώσαν σε 11 χρόνια, τις οικονομικές συνέπειες που είχε αυτό και τα χρήματα που πλήρωσε ο ελληνικός λαός και σ’ αυτά τα έργα με το θεσμικό πλαίσιο που είχαν”.

Αναφερθείς στο Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υπουργός είπε: “Να σας πω ότι εκτός από τις συμβάσεις παραχώρησης, την επόμενη εβδομάδα ολοκληρώνεται την Τετάρτη ή την Πέμπτη η διάνοιξη της πρώτης σήραγγας του Μετρό της Θεσσαλονίκης. Τέλος του 2019, αρχές του 2020, η Θεσσαλονίκη δεν θα έχει μόνο τη βασική γραμμή του Μετρό, θα έχει και την επέκταση στην Καλαμαριά”.

Σχετικά άρθρα