Ισλαμικό ΚράτοςΤζιχαντιστές
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Οι επιχειρήσεις πωλούν τα ίδια προϊόντα ακριβότερα στις γυναίκες!

Οι επιχειρήσεις πωλούν τα ίδια προϊόντα ακριβότερα στις γυναίκες!
Διαβάστε σχετικά για Αγορές Κεφαλαίου, Αύξηση Τιμών,

γυναίκες πληρώνουν χιλιάδες δολάρια περισσότερα από τους άντρες σε βάθος χρόνου για να αγοράσουν ανάλογα προϊόντα, σύμφωνα με έρευνα πάνω στην τιμολόγηση αγαθών που πραγματοποιήθηκε από την Υπηρεσία Καταναλωτικών Υποθέσεων στην τοπική κυβέρνηση της Νέας Υόρκης.

Η έρευνα βασίστηκε σε περίπου 800 προϊόντα στη γυναικεία και αντρική εκδοχή τους από 90 μάρκες που πωλούνται σε καταστήματα ή μέσω Διαδικτύου, όπως αναφέρεται σε σχετικό δημοσίευμα του ειδησεογραφικού δικτύου CNBC. Kαταλήγει πως οι τιμές τείνουν να είναι υψηλότερες κατά 7% για τα προϊόντα που απευθύνονται στο γυναικείο καταναλωτικό κοινό.

Αναλυτικότερα, τα παιχνίδια και τα αξεσουάρ είναι κατά 7% ακριβότερα για τις γυναίκες. Τα παιδικά είδη ρουχισμού για τα κορίτσια αντί των αγοριών τιμολογούνται κατά 4% υψηλότερα. Αντίστοιχα για τους ενηλίκους είναι κατά 8% ακριβότερα. Τα είδη προσωπικής φροντίδας είναι κατά 13% λιγότερα ακριβά για τους άντρες.

Η έρευνα των Αρχών της Νέας Υόρκης ήταν ιδιαίτερα σχολιαστική στη σύγκριση τιμών για όμοια προϊόντα. Στη λίστα περιλαμβάνονται, για παράδειγμα, κράνη ποδηλάτου για άντρες και γυναίκες, σκουτεράκια, σαμπουάν ή ανταλλακτικά ξυραφάκια, αλλά και ίδια προϊόντα που κοστίζουν διαφορετικά για τα δύο φύλα.

Στη μελέτη αναφέρεται, μάλιστα, πως η πολιτεία της Καλιφόρνιας πραγματοποίησε το 1994 ανάλογη έρευνα, στην τιμολόγηση όμως υπηρεσιών, και κατέληξε στο συμπέρασμα πως οι γυναίκες πληρώνουν «φόρο φύλου» της τάξεως των 1.351 δολαρίων σε ετήσια βάση. «Ενώ η έρευνα της Υπηρεσίας Καταναλωτικών Υποθέσεων της Νέας Υόρκης δεν υπολογίζει τις οικονομικές επιπτώσεις από τη διαφορετική τιμολόγηση των δύο φύλων για τα ίδια προϊόντα, τα πορίσματά της οδηγούν στο συμπέρασμα πως οι γυναίκες πληρώνουν χιλιάδες δολάρια περισσότερα κατά τη διάρκεια της ζωής τους για να αγοράζουν ανάλογα προϊόντα με τους άντρες.

«Οι καταναλωτές δεν μπορούν να ελέγξουν τα υφάσματα, τα συστατικά ή τα εξαρτήματα που χρησιμοποιούνται στην παραγωγή προϊόντων, αλλά επιλέγουν με βάση αυτά που τους προσφέρονται στην αγορά. Ετσι, οι επιλογές που κάνουν οι εταιρείες του μεταποιητικού κλάδου και του λιανικού εμπορίου οδηγούν σε μεγαλύτερα οικονομικά βάρη τις γυναίκες από τους άντρες σε όλο τον κύκλο της ζωής τους.

ΠΗΓΗ: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Σχετικά άρθρα