Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Τζιχαντιστές βασάνιζαν χριστιανό ιερέα και τον ρώταγαν σεξουαλικές συμβουλές!

Τζιχαντιστές βασάνιζαν χριστιανό ιερέα και τον ρώταγαν σεξουαλικές συμβουλές!
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αλ Κάιντα, Απαγωγή, Ασσυρία, Ασσύριοι, Ιερέας, Ιράκ, Ισλαμιστές, Καθολική Εκκλησία, Ντάγκλας Γιουσέφ Αλ Μπάζι, Τζιχαντιστές, Χριστιανισμός, Χριστιανοί,

Ένας ρωμαιοκαθολικός Ασσύριος ιερέας που βασανίστηκε από τους τζιχαντιστές αποκάλυψε ότι στα διαστήματα μεταξύ του ξυλοδαρμού του, τον ρωτούσαν σεξουαλικές συμβουλές.

Ο πατέρας Ντάγκλας Μπάζι είπε, μιλώντας στη βρετανική Express, ότι οι ανασφαλείς τζιχαντιστές τον ικέτευσαν να τους πει λόγια σοφίας και για το πώς να ικανοποιήσουν τις συζύγους τους, ενώ τον είχαν πεσμένο και δεμένο στο έδαφος σε ένα σκοτεινό και υγρό κελί.

Ο ιερέας βασανίστηκε βάναυσα για 9 ημέρες από την Αλ Κάιντα. Ο πατέρας Ντάγκλας Μπαζί είναι Ασσύριος χριστιανός του Ιράκ, ρωμαιοκαθολικός ιερέας.

Οι βασανιστές τού έσπασαν τα δόντια με ένα σφυρί, του έσπασαν την πλάτη, του έσπασαν στα γόνατα με σφυρί, και τον απείλησαν ότι θα του έκοβαν το κεφάλι και θα το έστελναν στην οικογένειά του.

Ο ιερέας, ωστόσο, έμεινε έκπληκτος όταν οι ίδιοι οι βασανιστές του, όταν δεν ήταν παρόντες οι ανώτεροί τους στην οργάνωση, τον ρωτούσαν για προσωπικά ή πνευματικά θέματα που τους απασχολούσαν, σε σημείο να αισθάνεται ότι είχε γίνει πνευματικός καθοδηγητής των ίδιων των δεσμοφυλάκων και βασανιστών του.

“Συνήθιζαν να με ρωτάνε διάφορα, συνήθως προσωπικά. Ένας από αυτούς με ρώτησε τι θα μπορούσε να κάνει με τη γυναίκα του, που ήταν συνέχεια αρνητική, και του είπα να της δείξει αγάπη”.

“Ήταν περίεργο. Του είπα, σου δίνω τη συμβουλή μου για την ερωτική σου ζωή αλλά είμαι εδώ αλυσοδεμένος”.

Ο ιερέας πιάστηκε όμηρος από την Αλ Κάιντα στο Ιράκ ενώ κατευθυνόταν οδικώς προς το σπίτι ενός φίλου του, τον Νοέμβριο του 2006.

Δύο αυτοκίνητα του έκλεισαν τον δρόμο, ένοπλοι ξεπετάχτηκαν, τον άρπαξαν, τον έχωσαν στο πορτ μπαγκάζ και έφυγαν με ταχύτητα.

Οι απαγωγείς, που φόραγαν στολές του ιρακινού στρατού, του είπαν ότι είχαν πρόσβαση σε αστυνομικά οχήματα και ασθενοφόρα.

Τον απήγαγαν με σκοπό να ζητήσουν λύτρα από την Εκκλησία, τα οποία και τελικά το Βατικανό πλήρωσε. 170.000 δολάρια δόθηκαν τότε από την Εκκλησία για την απελευθέρωσή του.

“Όταν φτάσαμε στο σημείο που θα με κρατούσαν, άρχισαν κατευθείαν να με χτυπάνε. Βρέθηκα με το πρόσωπο στο έδαφος, βουτηγμένος στο αίμα. Ένας από αυτούς με χτύπησε με το γόνατο στο πρόσωπο και μου έσπασε τη μύτη. Στη συνέχεια με έσυραν μέσα και με έδεσαν με αλυσίδες για τις επόμενες εννέα μέρες”.

“Μετά τη δεύτερη ημέρα χρησιμοποίησαν ένα σφυρί για να αρχίσουν να μου σπάνε τα δόντια. Ένας από αυτούς είπε να μην στενοχωριέμαι, έχω πολλά δόντια και αυτοί είχαν όλη τη νύχτα”.

“Ακόμα και τώρα πριν πέσω για ύπνο φροντίζω να έχω κοντά μου ένα μπουκάλι με νερό, επειδή όταν με βασάνιζαν με άφησαν χωρίς νερό για πολλές ημέρες. Ήταν 9 φρικιαστικές ημέρες”.

Οι τζιχαντιστές απαιτούσαν αρχικά ένα εκατομμύριο δολάρια λύτρα για να τον αφήσουν ελεύθερο, αλλά μόλις έμαθαν ότι οι χριστιανοί του Ιράκ ετοιμάζονταν να τον ανακηρύξουν μάρτυρα, τον άφησαν για 170.000 δολάρια.

“Μου είπαν, δεν σε ξέρουμε προσωπικά αλλά έχουμε εδώ μια λίστα και είναι το όνομά σου σε αυτή, όπως και ένα ποσό ως αμοιβή για τη σύλληψή σου”.

Ο ιερέας είπε ότι οι τζιχαντιστές είχαν εξαπολύσει από τότε μια συντονισμένη εκστρατεία σε όλο το Ιράκ ενάντια στους χριστιανούς.

“Πρώτα ανατίναζαν εκκλησίες ώστε να αναγκάσουν τους χριστιανούς να φύγουν, αλλά σύντομα ανακάλυψαν ότι αυτό πείσμωνε τους χριστιανούς. Άλλαξαν λοιπόν τακτική και αποφάσισαν να χτυπήσουν τους ‘ποιμένες’. Εάν οι ποιμένες σκοτώνονταν το ποίμνιο θα σκόρπιζε, θεώρησαν. Τότε άρχισαν να απαγάγουν και να σκοτώνουν ιερείς”.

Οι διωγμοί έπιασαν τόπο. Οι χριστιανοί του Ιράκ, κυρίως Ασσύριοι και λιγότεροι Άραβες, από 2.000.000 άνθρωποι το 2003 έπεσαν στους 180.000 σήμερα.

Οι Ασσύριοι είναι οι αυτόχθονες κάτοικοι της Μεσοποταμίας, είναι αρχαίος λαός, και δημιούργησαν μια από τις πρώτες αυτοκρατορίες της Μέσης Ανατολής στην αρχαιότητα. Όταν οι Άραβες εισέβαλαν με το Ισλάμ, πολλοί Ασσύριοι εξισλαμίστηκαν, αναμίχθηκαν με τους Άραβες κατακτητές και σταδιακά εξαραβίστηκαν.

Μόνο όσοι παρέμειναν χριστιανοί κατάφεραν να διατηρήσουν, μέσα από τη θρησκευτική διαφορετικότητα, τον εθνισμό τους.

Οι Ασσύριοι είναι κυρίως Ορθόδοξοι μονοφυσίτες χριστιανοί, αναγνωρίζουν δηλαδή τις τρεις πρώτες Οικουμενικές Συνόδους και όχι της Χαλκηδόνας.

Μονοφυσιτισμός ονομάζεται το χριστιανικό δόγμα, κατά το οποίο η θεία φύση του Χριστού θεωρείται κυρίαρχη επί της ανθρώπινης. Οι μονοφυσίτες, όπως αποκαλούνται, θεωρούν πως η θεία φύση του Χριστού απορρόφησε την ανθρώπινη και την εξαφάνισε.

Μετά τη διάσπασή τους από το Πατριαρχείο Κωνσταντινούπολης, το 451 μ.Χ., ίδρυσαν αυτοκέφαλη και αυτόνομη εθνική εκκλησία, η οποία υφίσταται ως σήμερα.

Στη Συρία λέγεται Συριακή Ορθόδοξη Εκκλησία (ενώ οι Ελληνορθόδοξοι ονομάζονται “Ρουμ”, Ρωμηοί, δηλαδή Ρωμαίοι επειδή είναι πιστοί στην ανατολική Ρωμαϊκή Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης – Οικουμενικό Πατριαρχείο).

Στο Ιράκ υπάρχουν και πολλοί Ασσύριοι χριστιανοί Χαλδαίοι, οπαδοί της αίρεσης του Νεστορίου – Νεστοριανοί.

Ο όρος νεστοριανισμός περιγράφει το δόγμα σύμφωνα με το οποίο ο Ιησούς Χριστός υπήρξε ως δύο πρόσωπα, ο άνθρωπος Ιησούς και ο θεϊκός Γιος του Θεού ή Λόγος, και όχι ως ενιαίο πρόσωπο.

Αυτό το δόγμα έχει ταυτιστεί με τον Πατριάρχη Κωνσταντινούπολης Νεστόριο (περ. 386 – περ. 451), ο οποίος υπήρξε μαθητής του Θεόδωρου Μοψουεστίας.

Αυτή η θεολογική θέση αναφορικά με τον Χριστό καταδικάστηκε στη Σύνοδο της Εφέσου το 431 και η σφοδρή αντιπαράθεση σχετικά με το ζήτημα αυτό οδήγησε στο Νεστοριανικό σχίσμα, κατά το οποίο διασπάστηκε η Ασσυριακή Εκκλησία της Ανατολής από τη Βυζαντινή (ανατολικορωμαϊκή) Ορθόδοξη Εκκλησία.

Όμως, ούτε η Σύνοδος της Εφέσου δεν διευθέτησε το ζήτημα καθώς σύντομα υπήρξε και πάλι διάσπαση όσον αφορά το αν ο Χριστός είχε μία ή δύο φύσεις, γεγονός που οδήγησε στο Χαλκηδόνειο σχίσμα, από το οποίο προέκυψαν οι μονοφυσίτες.

Η Ασσυριακή Εκκλησία της Ανατολής αρνήθηκε να διακόψει την υποστήριξή της προς τον Νεστόριο και να τον αποκηρύξει ως αιρετικό, και συνεχίζει να αποκαλείται «Νεστοριανή» στη Δύση ώστε να διακρίνεται από τις υπόλοιπες Ανατολικές εκκλησίες.

Οι ρωμαιοκαθολικοί προσπάθησαν πολλές φορές να προσηλυτίσουν τους ‘σχισματικούς’ της Ορθοδοξίας (ανατολικής ρωμαϊκής – Βυζαντινής Εκκλησίας) με τη μέθοδο της Ουνίας και κατάφεραν να δημιουργήσουν μικρές ρωμαιοκαθολικές κοινότητες ανάμεσα στους συμπατριώτες τους μονοφυσίτες ή νεστοριανούς.

Σχετικά άρθρα