Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

3 λόγοι για τους οποίους δεν ανοίγουν τα email σας

3 λόγοι για τους οποίους δεν ανοίγουν τα email σας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Email,

Oι παραλήπτες των email ορισμένες φορές διαγράφουν την ηλεκτρονική τους αλληλογραφία πριν καν την ανοίξουν!

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τρεις λόγους για τους οποίους ένα email δεν πρόκειται να διαβαστεί ποτέ:

1. Το θέμα του email

Όταν στέλνουμε ένα email πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι ο παραλήπτης θα το ανοίξει μόνο όταν θα τον ενδιαφέρει το θέμα ή θα του κινήσει την περιέργεια. Αυτό σημαίνει πως το κλειδί είναι ο τίτλος (το θέμα).

Ωστόσο ένας μακρόσυρτος τίτλος δεν θα φέρει καλά αποτελέσματα σε σχέση μ’ έναν συνοπτικό!

Τι πρέπει να κάνετε:

  • Αποκαλύψτε ένα μέρος του περιεχομένου
  • Χρησιμοποιήστε δυνατές λέξεις σε σύντομες φράσεις
  • Συμπεριλάβετε αριθμούς
  • Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε στον τίτλο κάτι διαφορετικό, όπως εικονίδια

2. Αποστολή σε λάθος χρόνο

Τα email πρέπει να στέλνονται σε διαφορετικό χρόνο ανάλογα με την καμπάνια σας, το κοινό σας και το περιεχόμενό σας.

Για παράδειγμα, αν το κοινό σας αποτελείται κυρίως από εργαζόμενους σε γραφείο με το σύνηθες ωράριο 9 – 5, η κατάλληλη ώρα είναι στις 12 το μεσημέρι  ή αργά το απόγευμα, γιατί τότε οι περισσότεροι άνθρωποι κάνουν το διάλειμμά τους.

Εάν, ωστόσο, το κοινό σας είναι κατά κύριο λόγο άτομα με εξωτερική εργασία που είναι σε κίνηση το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, πρέπει να ξέρετε ότι δεν ελέγχουν τα email τους συχνά, παρά μόνο νωρίς το πρωί ή αργά το βράδυ.

Τι πρέπει να κάνετε:

Στείλτε το ίδιο email σε τέσσερις διαφορετικές χρονικές στιγμές, σε τυχαίους παραλήπτες ώστε να δείτε το ποσοστό που θα ανοιχθούν αν αυτά σταλούν νωρίς το πρωί, το μεσημέρι, το απόγευμα ή το βράδυ. Δοκιμάστε το μερικές φορές, προκειμένου να διαπιστώσετε ποια ώρα της ημέρας είναι πιο αποτελεσματική.

Στη συνέχεια, θα ξέρετε πότε το κοινό σας είναι πιο δεκτικό στο περιεχόμενό σας.

3. Μην κάνετε SPAM!

Πρέπει να δώσετε την επιλογή διαγραφής, στους παραλήπτες σας, από τη λίστα σας και την επιλογή εγγραφής δύο φορές! Αυτό είναι υποχρεωτικό σύμφωνα με τους Νόμους του Opt-In στην Ευρώπη και την Αμερική.

Υπάρχει και η περίπτωση να τα στέλνετε εσείς ως SPAM.

Τι πρέπει να κάνετε:

  • Μη χρησιμοποιείτε φράσεις SPAM, όπως: “Μια μοναδική ευκαιρία ζωής!”
  • Μη βάζετε πάρα πολλά θαυμαστικά!!!!!!!
  • ΟΧΙ όλα τα γράμματα κεφαλαία
  • Όχι στα πρόχειρα email, που οι σύνδεσμοι δεν οδηγούν πουθενά και οι εικόνες έχουν κρασάρει

Σχετικά άρθρα