Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Νέες “βολές” της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά Φίλη για τα Θρησκευτικά

Νέες “βολές” της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά Φίλη για τα Θρησκευτικά
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Εκκλησία της Ελλάδος, Νίκος Φίλης, Ορθόδοξη Εκκλησία, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Χάρης Κονιδάρης, Χριστιανισμός, Χριστιανοί,

Συνεχίζονται οι ισχυρές αντιδράσεις της Εκκλησίας της Ελλάδος για τις αλλαγές που προωθεί ο υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης στο μάθημα των Θρησκευτικών.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών Χάρης Κονιδάρης επέκρινε εκείνους οι οποίοι «με συγκεκριμένη ατζέντα θέλουν να αλλοιώσουν την θρησκευτική πίστη και να μετατρέψουν τα θρησκευτικά σε ένα διαθρησκευτικό αχταρμά».

Κληθείς να τοποθετηθεί για όσα είπε την Τρίτη ο κ. Ιερώνυμος στην πρώτη ημέρα της συνεδρίασης της Ιεράς Συνόδου, ο κ. Κονιδάρης τόνισε ότι ο λόγος του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου είναι λόγος που ενώνει και δεν χωρίζει. Υπενθύμισε, μάλιστα, την αναφορά του κ. Ιερώνυμου ότι η Εκκλησία υπάρχει για όλο τον λαό, όλους τους αγκαλιάζει.

Ωστόσο ο κ. Κονιδάρης διευκρίνισε, σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, ότι ο Μακαριώτατος δεν συζητά με τον υπουργό Παιδείας για το θέμα των Θρησκευτικών.

Ο εκπρόσωπος Τύπου της Αρχιεπισκοπής έκανε επίσης λόγο για ορισμένους που «αγνοώντας δόλια την προσφορά της εκκλησίας στο έθνος και παρερμηνεύοντας τη σχέση εκκλησίας-πολιτείας κάνουν λόγο για τον περιβόητο χωρισμό Εκκλησίας-Πολιτείας».

Συνεχίζοντας στο ίδιο μήκος κύματος ο Χάρης Κονιδάρης αναφέρθηκε, χωρίς να τους κατονομάζει, σε κάποιους που «με συγκεκριμένη ατζέντα θέλουν να αλλοιώσουν την θρησκευτική πίστη, θέλουν να μετατρέψουν τα θρησκευτικά σε ένα διαθρησκευτικό αχταρμά» αλλά και για αντικληρικαλιστές που μεταφέρουν στην Ελλάδα ό,τι «πιθηκιστικά» μοντέλα επικρατούν σε άλλες χώρες.

Όσον αφορά το αν ο κ. Ιερώνυμος έθεσε θέμα δημοψηφίσματος για τον χωρισμό Κράτους-Εκκλησίας ο κ. Κονιδάρης διευκρίνισε ότι ουδέποτε ο κ. Ιερώνυμος χρησιμοποίησε τη λέξη δημοψήφισμα για το θέμα αυτό προσθέτοντας ότι η Εκκλησία δεν έχει λόγο για το αν η Πολιτεία προχωρήσει σε διεξαγωγή δημοψηφίσματος για τον διαχωρισμό εκκλησίας-κράτους.

Η Εκκλησία, κατέληξε ο εκπρόσωπος Τύπου της Αρχιεπισκοπής, ποτέ δεν έχωσε τη μύτη της στα θέματα της Πολιτείας (σ.σ. ξεχνά προφανώς τη “χρυσή εποχή” Χριστόδουλου) και αυτό που ζητά από την πολιτεία είναι ο σεβασμός του Συντάγματος.

Να σημειωθεί ωστόσο εδώ, ότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν δικαιούται να ομιλεί ως θεσμός που εκπροσωπεί το σύνολο του ελληνικού λαού.

Σύμφωνα με την πιο πρόσφατη δημοσκόπηση, στον Θεό (σε οποιονδήποτε Θεό) πιστεύει το 74,2% των Ελλήνων, που σημαίνει σε καθαρά ποσοστά ότι 1 στους 4 Έλληνες είναι άθεος.

Η ίδια δημοσκόπηση αναφέρει ότι τη νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας τηρεί το 45,2% των Ελλήνων, ενώ στη Δευτέρα Παρουσία (απαραίτητο για να θεωρείται κάποιος χριστιανός) πιστεύει μόνο το 31,8% των Ελλήνων.

Από τα παραπάνω προκύπτει ότι το 97% των Ελλήνων ΔΕΝ είναι χριστιανοί Ορθόδοξοι. Μπορεί η πλειονότητα των Ελλήνων να έχει βαπτιστεί σε βρεφική ηλικία, ωστόσο οι εθιμοτυπικοί νηπιοβαπτισμοί στην εποχή μας δεν σημαίνουν τίποτα.

Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι οι χειρισμοί Φίλη στο θέμα είναι σωστοί, ούτε ότι οι σύμβουλοι του κ. Φίλη “εμπνέονται” από τα ιδανικά του Διαφωτισμού ή του Ορθού Λόγου. Από άλλες ιδεοληψίες υποκινούνται.

Αλλά και η Εκκλησία από την πλευρά της δεν δικαιούται να παριστάνει τη θρησκεία της πλειονότητας των Ελλήνων.

Σύμφωνα με το Σύνταγμά μας, η Ορθόδοξη χριστιανοσύνη είναι η “επικρατούσα” και όχι η επίσημη θρησκεία του κοσμικού μας κράτους.

Κανένα λογικό κράτος δεν επιλέγει να είναι άθεο, αλλά και καμία θρησκεία δεν επιτρέπεται να επιδιώκει τον παποκαισαρισμό.

Σχετικά άρθρα