“Στόχος της κυβέρνησης είναι μέσα στην επόμενη διετία, 2017-2018, να προχωρήσουν έργα που θα ξεπερνούν τα 4 δισ. ευρώ”, τόνισε ο Χρήστος Σπίρτζης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9Fm», το πρωί της Παρασκευής.
«Αυτή είναι η προσπάθεια μας και παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με σειρά θεμάτων, αναζητούμε πηγές χρηματοδότησης», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Ο Χρ. Σπίρτζης χαρακτήρισε το νέο αυτοκινητόδρομο Καλαμάτας, ο οποίος παραδίδεται σήμερα Παρασκευή στην κυκλοφορία, ως ένα δρόμο υψηλών προδιαγραφών, επισημαίνοντας:
«Άλλαξαν αρκετοί όροι από την αρχική σύμβαση. Eίναι ένας δρόμος με υψηλές προδιαγραφές μειώνει πολύ το χρόνο να μετακινηθεί κάποιος από την Κόρινθο στην Καλαμάτα και στη Σπάρτη, και να μετακινηθεί ασφαλώς».
Διόδια
Αναφερόμενος στο θέμα της μείωσης της τιμής των διοδίων σημείωσε ότι οι συμβάσεις που παρέλαβαν από την προηγούμενη κυβέρνηση δεν προέβλεπαν την εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά το πως θα πληρώσουν οι αυτοκινητόδρομοι τα δάνεια τους.
Όπως σημείωσε, το υπουργείο έχει ζητήσει από τις εταιρείες και θα έχει μέχρι το τέλος της επόμενης χρονιάς τις μελέτες που αφορούν στις τιμές των διοδίων και αμέσως μετά θα προχωρήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου.
Υπογράμμισε πάντως ότι η μείωση των τιμών δεν είναι απλή υπόθεση καθώς πέραν των κατασκευαστικών εταιρειών και του υπουργείου , εμπλέκονται και δεκάδες τράπεζες που έχουν παραχωρήσει τα δάνεια στις εταιρείες.
Μετρό Θεσσαλονίκης
Καταλήγοντας ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών σχολίασε ότι δεν θα υπάρξει καμία καθυστέρηση στο μετρό της Θεσσαλονίκης, καθώς βρέθηκε η τεχνική λύση ώστε να μην υπάρξει πρόβλημα με τα αρχαία που εντοπίστηκαν, και έτσι όπως είπε, το 2019 θα τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και το 2020 το μετρό θα παραδοθεί στο σύνολο του στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης.