Ισλαμικό ΚράτοςΛιβύη
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Αδυνατίστε τρώγοντας! Τροφές που “καίνε” το λίπος

Αδυνατίστε τρώγοντας! Τροφές που “καίνε” το λίπος
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS

Αν θέλεις και εσύ να χάσεις τα περιττά κιλά και να αποκτήσεις το σώμα που πάντα ήθελες ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές!

Το μότο είναι, αδυνατίστε τρώγοντας, αφού σύμμαχο στην εν λόγω διατροφή εκτός από την τακτική άσκηση είναι κάποιες θαυματουργές τροφές οι οποίες καίνε το λίπος.

Δείτε ποιες είναι αυτές:

Αβοκάντο

avocado3

Το αβοκάντο αν και έχει αρκετές θερμίδες (περίπου 330) είναι ένα φρούτο με εξαιρετικά ευεργετικές ιδιότητες καθώς περιέχει πολύτιμα συστατικά μεταξύ των οποίων καροτενοειδή, μονοακόρεστα λίπη, φολικό οξύ και βιταμίνη Ε. Επίσης, βοηθάει στην καύση του λίπους, ιδιαίτερα στην περιοχή της κοιλιάς και στη μείωση των επιπέδων της «κακής» χοληστερόλης (LDL).

Σολομός

solomos-o-therapeutikos

Ο σολομός περιέχει Ω3 λιπαρά και είναι μια πολύτιμη τροφή με τεράστια διατροφική αξία και ευεργετικές ιδιότητες που βοηθάει επίσης στην καύση του κοιλιακού λίπους και συμβάλλει στο χτίσιμο του μυϊκού ιστού. Περίπου 110 γρ. σολομού, περιέχουν τουλάχιστον 2 γρ. Ω3 λιπαρά οξέα, περισσότερο από το μέσο όρο πρόσληψης των ενηλίκων από διάφορες τροφές κατά τη διάρκεια αρκετών ημερών.

Αυγά

q_a1116_1116Avgo_0

Το αυγό, κυρίως το ασπράδι, είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας. Επιπλέον, η κατανάλωση πρωτεΐνης το πρωί θα ξεγελάσει την πείνα σας περισσότερο από άλλους υδατάνθρακες. Ένα μεγάλο αυγό περιέχει 70 με 80 θερμίδες, ενώ παρέχει το 10% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας σε πρωτεΐνη και τα πολύτιμα, σίδηρο, μέταλλα και βιταμίνες του συμπλέγματος Β (ριβοφλαβίνη, φολικό οξύ, βιταμίνη Β6 και βιταμίνη Β12).

Γαλοπούλα

Galopoula

Η γαλοπούλα περιέχει λευκίνη που βοηθά στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και ενισχύει το μεταβολισμό. Ακόμα, έχει τις λιγότερες θερμίδες ανά γραμμάριο από οποιαδήποτε άλλη ζωική πρωτεΐνη.

Γιαούρτι

maska-swmatos-me-giaourti

Το γιαούρτι είναι άριστη πηγή ασβεστίου, μεταλλικού στοιχείου που συμβάλλει στην καταπολέμηση του λίπους.

Γκρέιπφρουτ

Grapefruit_flavour

Το γκρέιπφρουτ περιέχει μεγάλες ποσότητες βιταμίνης C, λυκοπένιο και άφθονες ποσότητες διαλυτών ινών οι οποίες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν με αποτέλεσμα να νιώθουμε πιο χορτάτοι και να καταναλώνουμε λιγότερες θερμίδες. Επιπλέον, είναι ιδιαίτερα ευεργετικό για τον οργανισμό, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνη C.

Κανέλα

ingredient243_kanela

Η κανέλα περιέχει πολύτιμα αιθέρια έλαια και σταθεροποιεί τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, περιορίζει την όρεξη και μεταβολίζει γρήγορα τη ζάχαρη. Ακόμα, διάφορα συστατικά της κανέλας έχουν και ισχυρή αντιμικροβιακή δράση, χάρη στην ικανότητά τους να εμποδίζουν την ανάπτυξη ανεπιθύμητων βακτηρίων, μυκήτων κ.ά.

Φιστίκια

26434

Οι ειδικοί θεωρούν πως τα φιστίκια αυξάνουν τις καύσεις του οργανισμού, αλλά και μας χορταίνουν γρήγορα, με αποτέλεσμα να αποφεύγουμε τα ενοχλητικά τσιμπολογήματα.Προσοχή όμως, να καταναλώνονται με μέτρο.

Σχετικά άρθρα