Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

ΣΑΤΑ: Χωρίς ταξί την Τετάρτη – Το φορολογικό σύστημα γυρίζει στην εποχή της Τουρκοκρατίας

ΣΑΤΑ: Χωρίς ταξί την Τετάρτη –  Το φορολογικό σύστημα γυρίζει στην εποχή της Τουρκοκρατίας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αθήνα, Απεργία, Αττική, ΣΑΤΑ- Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής, Ταξί (Όχημα Δημόσιας Μεταφοράς),

Με 24ωρη πανελλαδική απεργία την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου απαντάει το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής (ΣΑΤΑ) στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο το οποίο θεωρεί «θηλιά γύρω από το λαιμό εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων».

Τα ταξί είναι θα σταματήσουν να κινούνται από τις 6 το πρωί της Τετάρτης εως 6 το πρωί της Πέμπτης.

Η ανακοίνωση του ΣΑΤΑ:

Την Τετάρτη 22 Νοεμβρίου ο κλάδος μας συμμετέχει στην ομοβροντία αντιδράσεων από φορείς και συλλόγους αυτοαπασχολούμενων και ελεύθερων επαγγελματιών που πλήττονται από το φορολογικό νομοσχέδιο.

Κανένα Ταξί στους δρόμους!!!

Η εργαλειοθήκη Χατζηδάκη είναι αστείρευτη σε αντικοινωνικά και «δολοφονικά» μέτρα. Με τις διατάξεις του νέου φορολογικού νόμου σφίγγει τη θηλιά γύρω από το λαιμό εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων και τους οδηγεί με «χατζηδάκεια ακρίβεια» στον εργασιακό θάνατο.

Στις 22 Ιουνίου 2023 σε τηλεοπτική του συνέντευξη στο MEGA ο πρωθυπουργός υποσχέθηκε κατάργηση του τέλους επιτηδεύματος, καμία νέα αύξηση φόρων και αύξηση στο αφορολόγητο όριο. Αυτά προεκλογικά…

Πέντε μήνες αργότερα το Υπουργείο Οικονομικών θεσπίζει με το νομοσχέδιο «Μέτρα για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής» αποκλειστικά για τις ατομικές επιχειρήσεις και όχι για όσους επιχειρούν μέσω νομικών προσώπων ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος.

Πως υπολογίζεται αυτό το κέρδος; Με βάση τις μικτές αποδοχές του κατώτατου μισθού δηλαδή 780,00€ επί 14 μήνες και προσαύξηση 10% για κάθε κλεισμένη τριετία, με όριο τις τρεις τριετίες:

Άνευ τριετίας: 10.920 ευρώ

Μία τριετία: 12.012 ευρώ

Δύο τριετίες: 13.104 ευρώ< Τρεις τριετίες: 14.196 ευρώ

Για να γίνει κατανοητό το μέγεθος της καταστροφής που σχεδίασε «ο μεταρρυθμιστής της συμφοράς» ας δούμε ένα παράδειγμα: Οδηγός ιδιοκτήτης ταξί με έναρξη εργασιών το 2012 και ακαθάριστα ετήσια έσοδα 45.000 ευρώ.

Ας θεωρήσουμε ότι ο μέσος όρος του ετήσιου κύκλου εργασιών των οδηγών ταξί είναι στα 24.000 ευρώ.

Τι φόρο πλήρωνε μέχρι τώρα

Από τα 45.000, τα 36.000 αφορούν δαπάνες.

Φορολογητέα κέρδη βάσει λογιστικού προσδιορισμού :9.000€

Φόρος εισοδήματος: 810 €

Προκαταβολή επόμενης χρήσης (55%): 445,5 €

Τέλος επιτηδεύματος: 650 €

Σύνολο καταβλητέου φόρου: 1.905,5 €

Τι φόρο θα πληρώσει τώρα

Ελάχιστο τεκμαιρόμενο κέρδος (3τιετίας): 14.196 €

Προσαύξηση 70% λόγω υπέρβασης του Μ.Ο. του ΚΑΔ: 9.973,2 €

Τελικό ελάχιστον τεκμαιρόμενο κέρδος: 24,133,2 €

Φόρος εισοδήματος: 4.257,3 €

Προκαταβολή επόμενης χρήσης (55%): 2.341,52 €

Τέλος επιτηδεύματος: 487,5 €

Σύνολο καταβλητέου φόρου: 7.086,32 €

Αυτός ο νέος κεφαλικός φόρος καταργεί κάθε έννοια φορολογικού δικαίου.

Την ίδια στιγμή τα φερέφωνα της κυβέρνησης στοχοποιούν ελεύθερους επαγγελματίες και αυτοαπασχολούμενους ενεργοποιώντας – όπως κάνουν για όλα τα αντι-κοινωνικά μέτρα – μηχανισμούς κοινωνικού αυτοματισμού.

Είναι φοροληστεία και σχέδιο αφανισμού. Η κυβέρνηση έσπειρε ανέμους, τώρα θα θερίσει θύελλες.

Συνάδελφοι,

Ζητάμε να αποσυρθεί άμεσα το φορολογικό νομοσχέδιο.

Να ζητήσει συγνώμη το Υπουργείο Οικονομικών για την στοχοποίηση 750.000 εργαζομένων.

Απαιτούμε αφορολόγητο όριο στις 12.000 ευρώ.

Δικαιούμαστε δίκαια αμοιβή για την εργασία μας.

Αγωνιζόμαστε για φορολογική δικαιοσύνη.

Απορρίπτουμε κάθε λέξη από το νομοσχέδιο της ντροπής που γυρίζει το φορολογικό σύστημα στην εποχή της Τουρκοκρατίας.

Η κυβέρνηση θέλει τον οικονομικό στραγγαλισμό και τον εργασιακό θάνατο ελεύθερων επαγγελματιών και αυτοαπασχολούμενων.

Ο Χατζηδάκης είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία αφανισμού του ταξί.

Σχετικά άρθρα