Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Επισιτιστική Ασφάλεια: Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τα σιτηρά είναι πλέον πολύ σοβαρά

Επισιτιστική Ασφάλεια: Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τα σιτηρά είναι πλέον πολύ σοβαρά
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Επισιτιστική Ασφάλεια, Σιτάρι,

Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε με τα σιτηρά είναι πλέον πολύ σοβαρά γιατί η κύρια εισαγωγή μας ήταν από τη Ρωσία, που σταμάτησε τις εξαγωγές είπε το πρωί στην ΕΡΤ ο ιδιοκτήτης αλευροβιομηχανίας στην βόρεια Ελλάδα, Χρήστος Καπετάνιος.

Το κενό είναι μεγάλο, γιατί Ρωσία και Ουκρανία εξάγουν το 40% παγκοσμίως σε σιτηρά.

Παράλληλα και οι άλλες χώρες από όπου θα μπορούσαμε να προμηθευτούμε πρώτες ύλες σταμάτησαν τις εξαγωγές.

Τώρα περιμένουμε να εισάγουμε από τη Βουλγαρία, αλλά κι αυτές οι εισαγωγές γίνονται με το σταγονόμετρο.

Η επάρκειά μας σε σιτηρά δεν φτάνει για να καλύψει την ζήτηση.

Ζήτημα αν θα κρατήσει για έναν μήνα περίπου, για αυτό βάλαμε πλαφόν στις παραγγελίες, είπε.

Για να μην πούμε το ψωμί ψωμάκι. Η τιμή έχει ήδη εκτοξευτεί, είμαστε πάνω από το 50%, ανεβαίνει κάθε μέρα.

Τον Σεπτέμβριο αγοράζαμε με 0,30 ευρώ, σήμερα η τιμή είναι στα 0,45 ευρώ και συνέχεια ανεβαίνει.

Καταλαβαίνετε πού θα φτάσει η τιμή του άλευρου, είπε.

Η κυβέρνηση πρέπει να πάρει θέση και να μας βοηθήσει με τις εισαγωγές.

Άλλος παράγοντας είναι ο τετραπλασιασμός της τιμής του ρεύματος και η μεγάλη αύξηση στην τιμή του πετρελαίου, είπε.

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πώλησης Ελλάδος Αντώνης Μακρής τόνισε ότι, εμείς οι άνθρωποι της αγοράς περιγράφουμε την πραγματικότητα.

Και οι επιχειρήσεις που πουλάνε τρόφιμα είναι κοστοβόρες στο να διατηρήσουν τα τρόφιμα.

Αυτό που μας σώζει, κι εμάς και τον καταναλωτή είναι ο ανταγωνισμός.

Όμως από τις αρχές του φθινοπώρου θα φτάσουν και στην Ελλάδα οι αυξήσεις στα προϊόντα που παράγονται τώρα στο εξωτερικό, είπε.

Για αυτό οι καταναλωτές πρέπει να παρακολουθούν τον ανταγωνισμό και να μην αφήνουν για αργότερα, που θα έρθουν ακριβότερα προϊόντα, τις αγορές που μπορούν να κάνουν σήμερα.

Επίσης ο καταναλωτής πρέπει να μπει σε μια διαδικασία εσόδων-εξόδων, κατέληξε.

Σχετικά άρθρα