Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Μεγάλος φόβος στο Βερολίνο ότι ο Τραμπ θα επιτεθεί στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία

Μεγάλος φόβος στο Βερολίνο ότι ο Τραμπ θα επιτεθεί στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αυτοκίνητο, Αυτοκινητοβιομηχανίες, Γερμανία, Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (ΗΠΑ), Ντόναλντ Τραμπ, Παρουσιάσεις Αυτοκινήτων - Νέα για το Αυτοκίνητο,

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούει η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, ενόψει της επικείμενης συνάντησης του προέδρου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, με τον πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ, για τις αρνητικές επιπτώσεις που θα επιφέρουν στον κλάδο οι αμερικανικοί δασμοί.

«Οι δασμοί με το πρόσχημα της εθνικής ασφάλειας θα πρέπει να καταργηθούν», δήλωσε ο επικεφαλής της γερμανικής βιομηχανίας BDI, Dieter Kempf.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία απασχολεί περισσότερους από 118.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ.

«Η Ευρώπη δεν πρέπει να δεχθεί εκβιασμούς και αντιμετωπίσει με αυτοπεποίθηση τις Ηνωμένες Πολιτείες», πρόσθεσε.

Την Κυριακή, ο Γερμανός υπουργός Οικονομίας, Peter Altmaier, εξέφρασε την ελπίδα να είναι ακόμα δυνατή η εξεύρεση μιας λύσης ελκυστικής και για τις δύο πλευρές.

«Για εμάς, αυτό σημαίνει ανοικτές αγορές και χαμηλούς δασμούς».

Επιπλέον, ο Γερμανός υπουργός υπογράμμισε ότι ήταν δύσκολο να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος των δασμών στον κλάδο των αυτοκινήτων, αλλά πρόσθεσε:

«Οι δασμοί για το αλουμίνιο και τον χάλυβα είχαν όγκο λίγο πάνω από έξι δισεκατομμύρια ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση μιλάμε για περίπου δέκα φορές περισσότερο».

Παράλληλα, ευελπιστεί ότι οι απώλειες θέσεων εργασίας θα μπορούσαν να αποφευχθούν, αλλά σημείωσε ότι το εμπόριο μεταξύ Ευρώπης και Ηνωμένων Πολιτειών αποτελεί περίπου το ένα τρίτο του συνολικού παγκόσμιου εμπορίου.

Ο πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου DIHK, Eric Schweitzer, δήλωσε ότι η γερμανική οικονομία βασίζεται για δεκαετίες σε ανοικτές αγορές και σε ένα αξιόπιστο σύστημα παγκόσμιου εμπορίου, συμπληρώνοντας:

«Κάθε μέρα οι γερμανικές εταιρείες αισθάνονται ότι η διατλαντική διχοτόμηση διευρύνεται».

Σχετικά άρθρα