Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Βάσω Κόλλια
Πολιτικός Επιστήμων, τέως Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, ECWT-High Level Commission member

Στη χώρα που θα ριζώσεις να σεβαστείς τη σημαία της, τους ανθρώπους της, τη φύση της

Στη χώρα που θα ριζώσεις να σεβαστείς τη σημαία της, τους ανθρώπους της, τη φύση της
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για 25η Μαρτίου - Ημέρα Ελληνικής Ανεξαρτησίας, Βάσω Κόλλια, Ισλάμ, Μουσουλμάνοι, Παρέλαση, Σαρία,

Τελικά δεν κατάφερα να αποφύγω τον “πειρασμό” να μην πάρω θέση για την μαθήτρια που παρέλασε ως παραστάτης με την παραδοσιακή μουσουλμανική μαντήλα.

Να αρχίσουμε από τα απλά. Η παρέλαση είναι τελετουργία κι όπως κάθε τελετουργία, έχει συγκεκριμένο τυπικό κώδικα συμπεριφοράς και ενδυμασίας.

Η παρέλαση γίνεται για να αποτίσουμε φόρο τιμής στους ήρωες μας, δηλαδή σε αυτούς που θυσιάστηκαν για τις αρχές και τις αξίες μας.

Αρχές και αξίες που φθάνουν μέχρι σήμερα και διέπουν την κοινωνία μας.

Κατά συνέπεια στις παρελάσεις υπάρχει μια ομοιομορφία, ακριβώς γιατί η εμφάνιση συμβολίζει αυτές τις αξίες.

Οι εθνικές παρελάσεις δεν γίνονται για να δηλώσουν το θρήσκευμα κάποιου ή την πολυπολιτισμικότητα μιας κοινωνίας.

Αν ήταν έτσι θα έπρεπε να δούμε Έλληνες Εβραίους μαθητές να φορούν το κιπά, παλαιοημερολογίτες μαθητές με τεράστιους σταυρούς κ.ο.κ.

Άλλο εθνική παρέλαση και άλλο πολυπολιτισμικό χάπενινγκ.

Σας παρακαλώ να αφήσουμε απ´ έξω από την παρούσα συζήτηση το θέμα με τις μίνι φούστες και τα 12ποντα των μαθητριών.

Είναι ένα άλλο θέμα και μην προσπαθούμε να το εξομοιώσουμε με το θέμα της μαντήλας.

Η μαντήλα δηλώνει μια κοινωνία διαφορετική από αυτήν που ζούμε, μια κοινωνία διαφορετική από αυτήν για την οποία αγωνίστηκαν οι ήρωες μας το ´21.

Οι πρόγονοί μας αγωνίστηκαν για μια κοινωνία ελεύθερη, δίκαιη με ισότιμους πολίτες. Μια κοινωνία βασισμένη στις αρχές του Διαφωτισμού.

Η μαντήλα δεν συμβολίζει τίποτα απολύτως από αυτά.

Η μαντήλα είναι το κατεξοχήν σύμβολο της καταπίεσης, της ανελευθερίας, της ταπείνωσης και της υπενθύμισης της κατωτερότητας της γυναίκας ως ατόμου στις ισλαμικές κοινωνίες. Η πιο σκληρή και ακραία έκφανση της, η μπούρκα.

Κάποιοι θα σπεύσουν να ισχυριστούν ότι είναι παράδοση.

Ναι είναι παράδοση, αλλά μια παράδοση μισανθρωπική απέναντι στις γυναίκες, οι οποίες πρέπει να κρύψουν τα μαλλιά τους και όσα περισσότερα χαρακτηριστικά του προσώπου τους μπορούν, προκειμένου αυτό να να μην εκπέμπει κανένα ερωτικό στοιχείο!

Παράδοση είναι και ο ακρωτηριασμός των γυναικείων γεννητικών οργάνων!

Η ακραία και βάρβαρη αυτή πρακτική έχει εφαρμοστεί τουλάχιστον σε 500.000 κορίτσια εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Θα συνεχίσουμε για πολύ να συγκαλύπτουμε αυτό το έγκλημα εις βάρος χιλιάδων ευαίσθητων κοριτσίστικων ψυχών μόνο και μόνο στο όνομα του σεβασμού μιας δήθεν παράδοσης, διαφορετικότητας ή μια δήθεν πολυπολιτισμικότητας;

Μήπως οι νόμοι μας πρέπει να επιβάλλονται σε όλους του κατοίκους μιας χώρας ανεξαρτήτως θρησκείας και παραδόσεων;

Μήπως επιτέλους οι συντεταγμένες δυτικές πολιτείες και οι δυτικοί θεσμοί να αντισταθούν στην επιβολή θεοκρατικών αντιλήψεων σε τμήματα των κοινωνιών μας τα οποία με δική τους επιλογή έχουν έρθει να ζήσουν στη Δύση;

Δεν είναι δυνατόν να ζουν με τους δικούς τους νόμους, μη σεβόμενοι τη νομοθεσία της χώρας που έχουν επιλέξει οι ίδιοι να ζήσουν.

Πριν λίγα χρόνια σε μια έρευνα στην Αγγλία, το 37% των μουσουλμάνων ηλικίας 16-24 ετών δήλωσε ότι προτιμά να ζει με τον νόμο της σαρία παρά με τους βρετανικούς νόμους!

Πρέπει επιτέλους να αντισταθούμε σε αυτό που συμβαίνει.

Γιατί μην ξεχνάμε ότι χύθηκε πολύ αίμα σε αυτή εδώ την ήπειρο για τα ανθρώπινα ιδεώδη.

Δεν πρέπει να αφήσουμε τις κατακτήσεις να χαθούν στο όνομα μιας δήθεν ελευθερίας η οποία επιβάλλεται από αυτούς που κατέχουν το “αλάθητο” και το ερμηνεύουν κατά το δοκούν.

Πριν λίγες μέρες οι γυναίκες στο Ιράν αποφάσισαν να ξεσηκωθούν και να βγάλουν την μαντήλα τους.

Μάλιστα ξεκίνησαν μια μεγάλη καμπάνια ζητώντας να αλλάξει και ο σχετικός νόμος.

Ας σταθούμε δίπλα σε αυτούς τους ανθρώπους που προσπαθούν να αλλάξουν και να εξανθρωπίσουν τις κοινωνίες τους με κίνδυνο την ίδια τους τη ζωή.

Τελειώνοντας και προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξηγήσεως, σεβασμός στη διαφορετικότητα, την όποια διαφορετικότητα, δεν σημαίνει άρνηση εφαρμογής νόμων και κανόνων που έχουμε οι ίδιες οι κοινωνίες συμφωνήσει προκειμένου να ζούμε ανθρώπινα, αλληλέγγυα και ειρηνικά μεταξύ μας.

Διαφορετικά θα μετατραπούμε σε ζούγκλα και ο καθένας θα έχει το δικαίωμα να κάνει ή να επιβάλει ότι μπορεί,του αρέσει ή τον βολεύει.

Περί κοντής φούστας και δωδεκάποντου… μια άλλη φορά.

  • Απειλές και ευκαιρίες για την Ελλάδα έπειτα από την πτώση του καθεστώτος Άσαντ στη Συρία
    Πολιτικός Επιστήμονας - Διεθνολόγος
    Η 8η Δεκεμβρίου 2024 ανέτειλε με μια ιστορικής σημασίας εξέλιξη για τη Συρία και τη Μέση Ανατολή γενικότερα. Οι δυνάμεις των Σύρων ανταρτών σε συνεργασία με άτακτες ομάδες διωκόμενων του Άσαντ και Τζιχαντιστών, κατέλαβαν τη Δαμασκό ανατρέποντας το καθεστώς Άσαντ (που...
  • Η γεωπολιτική απληστία της ρωσικής Εκκλησίας
    Ανεξάρτητος Αρθρογράφος
    «Ch'hai di nuovo, buffon? Che dell'usato Più noioso voi siete.» G. Verdi, RIGOLETTO, ATTO PRIMO Διαβάζοντας στην ιστοσελίδα του Τμήματος Εξωτερικών κλπ. του Πατριαρχείου Μόσχας την συνέντευξη του μητροπολίτου Τσερκάσι και Κάνεφ Θεοδοσίου της επαρχίας της Εκκλησίας της Ρωσίας στην Ουκρανία (περισσότερο γνωστής ως...
  • Για την Εξουσία και την Εθνική Κυριαρχία
    Νομικός, Ύπατος Μεγάλος Ταξιάρχης του Υπάτου Συμβουλίου του 33° του ΑΑΣΤ για την Ελλάδα
    Η περίοδος των Χριστουγέννων προσφέρει πάντοτε αφορμές για περισυλλογή. Πέρα από τις συνήθεις εορταστικές παραδόσεις –τη γαλοπούλα, τα δώρα, τις μελωδίες– η ουσία των ημερών μάς καλεί να σκεφτούμε βαθύτερα. Θέματα όπως η εξουσία, η δολιότητα και η σωτηρία αναδύονται μέσα...