Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Επιστολή – γροθιά στον Ανδρέα Λοβέρδο από αγανακτισμένη μαθήτρια

Επιστολή – γροθιά στον Ανδρέα Λοβέρδο από αγανακτισμένη μαθήτρια
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ανδρέας Λοβέρδος, Δήμητρα Μαρούλη, Κεφαλονιά, Ληξούρι,

Γροθιά στο στομάχι είναι η επιστολή που έστειλε στον Ανδρέα Λοβέρδο, αγανακτισμένη μαθήτρια της Β΄Λυκείου από το Ληξούρι της Κεφαλονιάς.

“Η Ελλάδα έχει έξυπνα παιδιά με θέληση για γνώση. Γιατί μας συμπεριφέρεστε με αυτόν τον απάνθρωπο τρόπο; Είμαστε τα πειραματόζωά σας;”
υπογραμμίζει στην επιστολή της η Δήμητρα Μαρούλη και συγκλονίζει με τον τρόπο που παραθέτει όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

Στην επιστολή που δημοσιεύεται σήμερα η Δήμητρα Μαρούλη εξηγεί στον υπουργό τον αγώνα που κάνουν οι μαθητές στο Ληξούρι στις προκάτ αίθουσες, με ελλείψεις καθηγητών αλλά και με ύλη που δεν έχει καθοριστεί ακόμη.

Περιμένω την απάντησή σας, Δήμητρα Μαρούλη, Μιά αγακαντισμένη μαθήτρια ρης Β΄τάξης του γενικού Λυκείου Ληξουρίου” καταλήγει στην επιστολή της που δημοσιεύθηκε στο Kefalonias.

Διαβάστε όλη την επιστολή:

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ. ΟΝΟΜΑΖΟΜΑΙ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.

ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΙΛΩ ΑΥΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΘΩΣ ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΙΣ ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ ΜΟΥ ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΑΥΤΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΜΑΘΗΤΩΝ ΜΟΥ.

ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ Η ΠΕΡΣΙΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΣΕΣΜΩΝ .

ΑΡΧΙΚΑ ΚΛΗΘΗΚΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΜΗΝΕΣ ΑΠΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΗΣ!

ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΥΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΥΤΕΣ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΔΙΚΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΥΛΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΙΠΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥΣ .

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΑΝΟΙΞΕ ΔΥΟΜΙΣΙ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΜΑΘΗΜΑ .

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΚΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΤΑΙ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ?

ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ?

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΑΡΚΕΤΟΙ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΑΝ ΕΝΑΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΕ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΕΞΕΛΘΟΥΝ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΔΙΔΑΧΤΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ Η ΒΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΥΛΗΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΕΦΙΚΤΟ?

ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ Β ΚΑΙ Γ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΑΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΠΙΣΤΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΔΙΚΟ ΝΑ ΚΑΛΕΙΤΑΙ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΟΡΘΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ .

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ?

ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ , ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΠΕΔΙΑ?

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΕΠΟΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΑΚΟΜΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΙΘΥΜΩ ΝΑ ΣΑΣ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ.

ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΗ ΜΗΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΑ ΠΡΟΚΑΤ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ.

ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΠΛΗΘΩΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ.

ΑΡΚΕΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΡΡΩΣΤΑΙΝΟΥΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΔΙΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΕΞΩ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΦΥΚΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΑΣ .

ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ?

ΜΙΑ ΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΥΤΟ .

ΣΧΕΔΟΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Ο ΣΕΠΤΕΒΡΗΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΜΑΗ ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΕΛΗΝΙΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ….

ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΕΥΝΘΥΣΕΩΝ ΤΗΣ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΤΥΠΩΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΕΙ ΚΑΝ Η ΥΛΗ ΜΑΣ . ΓΙΑΤΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΣΤΕΙ ΑΚΟΜΗ ?

ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ ΤΡΟΠΟ?

ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΑ ΣΑΣ?

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ?

ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΜΗ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΛΥΣΕΙΣ ΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΟΥ .

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΡΟΥΛΗ ΜΙΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ Β ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ .

ΣΑΣ ΕΣΤΕΙΛΑ INBOX διότι δεν επαρκεί ο χώρος για το μήνυμα μου στην εφαρμογή που έχετε στη σελίδα σας στο facebook

Δήμητρα Μαρούλη

 

 

Δείτε φωτογραφίες από το λύκειο στο Ληξούρι:

sxoleio kefalonia 4

sxoleio kefalonia 3

sxoleio kefalonia 2

Σχετικά άρθρα