ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Σε μια κρίσιμη αποκλιμάκωση της έντασης προχωρούν Τεχεράνη και Ουάσιγκτον, με φόντο τις διμερείς επαφές που πραγματοποιήθηκαν στην Ελβετία.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας, Μοχαμάντ Μπακέρ Καλιμπάφ, οι δύο πλευρές συμφώνησαν στη δημιουργία μιας απευθείας γραμμής επικοινωνίας για τη ναυσιπλοΐα στα Στενά του Ορμούζ, με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων και στρατιωτικών εμπλοκών σε μία από τις πιο στρατηγικές θαλάσσιες διόδους του πλανήτη.
Παράλληλα, ο Ιρανός αξιωματούχος, μιλώντας στην κρατική τηλεόραση κατά την επιστροφή του, έκανε γνωστό ότι στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων οριστικοποιήθηκε και η υπογραφή για το ξεπάγωμα ιρανικών κεφαλαίων ύψους 12 δισεκατομμυρίων δολαρίων, επισφραγίζοντας έτσι ένα διπλό deal με την αμερικανική πλευρά.






