Η εφημερίδα «Times of Israel» υποστήριξε ότι η Ιερουσαλήμ υποπτεύεται μια νέα ιρανική απόπειρα λαθρεμπορίας όπλων μέσω του διεθνούς αεροδρομίου της Βηρυτού.
Γράφει επίσης ότι, «η Ιερουσαλήμ έχει προειδοποιήσει ότι μπορεί να πραγματοποιήσει πλήγματα στο διεθνές αεροδρόμιο της Βηρυτού για να αποτρέψει επιχειρήσεις λαθρεμπορίου όπλων».
Η εφημερίδα πρόσθεσε πως, «το Ισραήλ ερευνά την προσπάθεια του Ιράν να δημιουργήσει έναν διάδρομο για λαθρεμπόριο όπλων μέσω πολιτικών πτήσεων προς το αεροδρόμιο της Βηρυτού χρησιμοποιώντας την ιρανική Miraj Airlines».
Υποστηρίζει ότι «η Τεχεράνη προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τον νέο διάδρομο λαθρεμπορίου αφού το Ισραήλ απέτρεψε τις ιρανικές μεταφορές όπλων μέσω της Δαμασκού».
Ο Γενικός Διευθυντής της Λιβανέζικης Πολιτικής Αεροπορίας, Φαντί αλ Χασάν, χαρακτρίζει ψευδή τα όσα λέγονται.
Επιβεβαίωσε ωστόσο ότι η ιρανική νόμιμη εταιρεία «Miraj», άρχισε να εκτελεί πτήσεις από και προς το Διεθνές Αεροδρόμιο της Βηρυτού και οι πρώτες της πτήσεις έγιναν το Νοέμβριο, μία φορά την εβδομάδα από την ιρανική πόλη Mashhad προς τη Βηρυτό και από εκεί επιστροφή στην Τεχεράνη.
Ο Al-Hassan συνέχισε: «Εάν ίσχυαν όσα δημοσιεύτηκαν στα μέσα ενημέρωσης και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι διεθνείς αεροπορικές εταιρείες που εκτελούν πτήσεις από και προς το αεροδρόμιο της Βηρυτού δεν θα δίσταζαν να σταματήσουν τις πτήσεις τους προς αυτό.
»Αμέσως μόλις εντόπιζαν οποιαδήποτε παραβίαση ασφαλείας που θα μπορούσε να επηρεάσει την ασφάλεια των πτήσεων».
Τόνισε ότι, «κατά συνέπεια, όλα όσα λέγονται είναι αναληθή.
»Οι διαδικασίες ασφαλείας ακολουθούνται για τις αεροπορικές εταιρείες, ανεξάρτητα από την εθνικότητα τους, και όλοι οι επιβάτες υπόκεινται σε έλεγχο με τις αποσκευές τους.
»Ομοίως, όλοι οι επιβάτες που φτάνουν στο αεροδρόμιο υπόκεινται σε τελωνειακές διαδικασίες που αφορούν επίσης τα εμπορεύματα».
Ο Αλ Χασάν πρόσθεσε: «Στο αεροδρόμιο της Βηρυτού, η Iran Air και η Mahan air εκτελούν πτήσεις προς τον Λίβανο όπως και πολλές ευρωπαϊκές χώρες, και όταν λέγεται ότι μια αεροπορική εταιρεία έχει κυρώσεις, είναι απαραίτητο να διαχωριστούν αυτές οι κυρώσεις από το ζήτημα της πολιτικής αεροπορίας».
Διευκρίνισε επίσης ότι, «ο Οργανισμός Πολιτικής Αεροπορίας είναι αυτός που καθορίζει το πλαίσιο και τον τρόπο διεξαγωγής πολιτικών πτήσεων μεταξύ χωρών, εξ ου και η ανάγκη διαχωρισμού των κυρώσεων από το δικαίωμα εκτέλεσης πτήσεων μεταξύ χωρών».