Διαβάστε σχετικά για Βίντεο,
Η διαφήμιση της ταϊλανδέζικης εταιρείας τηλεφωνίας DTAC ανέβηκε στο You tube στις 30 Ιουνίου και μέσα σε 10 ημέρες και έχει κάνει πάνω από 8 εκατομμύρια θεάσεις.
Το κεντρικό της σλόγκαν είναι “Η αγάπη νικά την τεχνολογία”.
Το κόνσεπτ είναι πολύ απλό.
Ο μπαμπάς μένει στο σπίτι με τον νεογέννητο βρέφος κι η μαμά πηγαίνει για ψώνια.
Το παιδί βάζει τα κλάματα και ο πατέρας παθαίνει… πανικό.
Δεν ξέρει τι να κάνει.
Τηλεφωνεί στην μαμά, ενεργοποιεί την κάμερα και η μαμά κάνει διάφορα κόλπα προκειμένου να ησυχάσει το μωρό.
Δυστυχώς κανένα κόλπο δεν πιάνει.
Το μόνο που ηρεμεί το μωρό είναι η… αγάπη.
Δείτε το βίντεο: