Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Πώς κατέρρευσε η γέφυρα στην Γένοβα που σκότωσε 43 άτομα (βίντεο)

Πώς κατέρρευσε η γέφυρα στην Γένοβα που σκότωσε 43 άτομα (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βίντεο, Γένοβα, Ιταλία,

Νέο συγκλονιστικό βίντεο με την στιγμή της κατάρρευσης της γέφυρας Μοράντι στην Γένοβα στις 14 Αυγούστου που στοίχισε την ζωή σε 43 ανθρώπους.

Στο βίντεο φαίνεται ο δρόμος που περνούσε κάτω από την γέφυρα, να καταπλακώνεται ξαφνικά από τόνους τσιμέντου. Αυτοκίνητα τα οποία περνούσαν εκείνη την ώρα, απλά χάθηκαν στα συντρίμμια.

Η επιχείρηση εντοπισμού των αγνοούμενων στη Γένοβα, ολοκληρώθηκε το βράδυ του Σαββάτου (18.08.2018) αφού βρέθηκαν οι σοροί και των τριών τελευταίων θυμάτων, ανεβάζοντας τον επίσημο απολογισμό στους 43 νεκρούς.

Αφού εντοπίστηκαν σε ένα καταπλακωμένο αυτοκίνητο και απομακρύνθηκαν από τους διασώστες οι τρεις σοροί, οι αρχές της Γένοβας αναθεώρησαν προς τα επάνω τον τελικό απολογισμό. Άλλοι εννέα άνθρωποι παραμένουν σε νοσοκομεία και οι τέσσερις από αυτούς νοσηλεύονται σε κρίσιμη κατάσταση.

Μολονότι έχουν πλέον εντοπιστεί όλοι όσοι είχαν δηλωθεί ως αγνοούμενοι, ένας αξιωματικός της πυροσβεστικής, ο Στέφανο Τσάνουτ, είπε στο Sky TG24: «Η δουλειά μας συνεχίζεται για να βεβαιωθούμε ότι δεν έμεινε κανείς κάτω από τα συντρίμμια».

Πρόσθεσε ότι οι υπηρεσίες εργάζονται ώστε να καταστήσουν ασφαλή τον χώρο και να βοηθήσουν τις ανακριτικές αρχές να καθορίσουν τα αίτια της καταστροφής.

Η οδογέφυρα αποτελούσε τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Α10 που συνδέει τη Γένοβα με τη Γαλλία, στα δυτικά. Υπεύθυνη για τη διαχείρισή της ήταν η εταιρεία Autostrade per l’Italia, μονάδα του κατασκευαστικού ομίλου Atlantia.

Οι επικεφαλής της Autostrade per l’Italia, ανακοίνωσε ότι προσφέρουν το ποσό των 500 εκατομμυρίων ευρώ δολαρίων ως βοήθεια στις οικογένειες των θυμάτων και στην πόλη.

Σύμφωνα με τον Τζιοβάνι Καστελούτσι, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Autostrade per l’Italia, με το ποσό του μισού δισεκατομμυρίου ευρώ θα χρηματοδοτηθεί ένα ταμείο αρωγής για τους συγγενείς των δεκάδων θυμάτων στη Γένοβα, όπως επίσης κι ένα ταμείο το οποίο θα διαχειρίζεται η πόλη με στόχο την μετεγκατάσταση των κατοίκων, τα σπίτια των οποίων καταστράφηκαν.

Παράλληλα, «έχουμε εκπονήσει ένα σχέδιο που θα μας επιτρέψει, σε 8 μήνες, μεταξύ κατεδάφισης και ανοικοδόμησης, να χτίσουμε μια νέα γέφυρα από χάλυβα» διαβεβαίωσε ο ίδιος, διευκρινίζοντας ότι το διάστημα αυτό υπολογίζεται από τη στιγμή που οι αρχές θα δώσουν το πράσινο φως για το σχέδιο.

Ούτε ο Καστελούτσι ούτε ο Φάμπιο Τσέρτσιε, ο πρόεδρος της εταιρείας, θέλησαν να κάνουν δηλώσεις σχετικά με τις σχέσεις τους με την κυβέρνηση, η οποία ξεκίνησε τις διαδικασίες για την ανάκληση της άδειας παραχώρησης της γέφυρας.

«Ήταν μια πολύ ιδιαίτερη γέφυρα, όμως θεωρείτο ασφαλής (σ.σ….) για όλους όσοι την είχαν εξετάσει. Κάτι συνέβη και εναπόκειται στη δικαιοσύνη να πει τί ακριβώς» εξήγησε ο διευθύνων σύμβουλος.

Ο ίδιος δεν θέλησε να προβεί σε υποθέσεις σχετικά με τα αίτια της κατάρρευσης, τονίζοντας ότι στην εταιρία του δεν επετράπη η πρόσβαση στο σημείο της τραγωδίας κι ότι η βροχή που έπεφτε τη στιγμή της καταστροφής κάλυπτε τις κάμερες παρακολούθησης της κυκλοφορίας με αποτέλεσμα οι εικόνες να μην είναι καθαρές.

Σχετικά άρθρα