Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Παρθενική πτήση για το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος κινεζικής κατασκευής (βίντεο)

Παρθενική πτήση για το πρώτο επιβατικό αεροσκάφος κινεζικής κατασκευής (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αεροσκάφος, Βίντεο, Κίνα,

Την παρθενική του πτήση πραγματοποίησε σήμερα Παρασκευή το πρώτο κινέζικο επιβατικό αεροσκάφος.

Το αεροσκάφος C919 της κρατικής αεροναυπηγικής εταιρείας της Κίνας Comac, το οποίο σχεδιάζεται από το 2008, βρέθηκε για 90 λεπτά στον αέρα και στη συνέχεια προσγειώθηκε με ασφάλεια στο αεροδρόμιο Πούντογκ της Σαγκάης.

Η πτήση του συγκεκριμένου αεροπλάνου αποτελεί βασικό σύμβολο των αυξανόμενων φιλοδοξιών του Πεκίνου να εισέλθει στην παγκόσμια αγορά αερομεταφορών, προκαλώντας “ανησυχία” στους κολοσσούς της αεροναυπηγικής, όπως η αμερικανική Boeing και η γαλλική Airbus.

Για αυτή την πρώτη πτήση, στο αεροσκάφος επέβαινε μόνο το πλήρωμα, αποτελούμενο από πέντε πιλότους και μηχανικούς, ενώ η απογείωσή του έγινε παρουσία χιλιάδων αξιωματούχων και ενθουσιασμένων πολιτών.

Πριν από την πτήση, η κρατική τηλεόραση μετέδωσε ότι το αεροπλάνο θα πετούσε σε υψόμετρο μόλις 3.000 μέτρων, περίπου 7.000 μέτρα χαμηλότερα από το υψόμετρο ενός κανονικού ταξιδιού, και ότι η ταχύτητά του θα έφτανε τα 300 χιλιόμετρα ανά ώρα.

Σημειώνεται ότι οι προδιαγραφές του C919 έχουν σχεδιαστεί προκειμένου να ανταγωνιστούν το Boeing’s 737 και το Airbus A320.

Ήδη 23 πελάτες, κυρίως κινεζικές αεροπορικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων η China Eastern Airlines, έχουν παραγγείλει 500 αεροσκάφη.

Μάλιστα η ρυθμιστική Αρχή για την ασφάλεια της αεροπορίας στην ΕΕ ξεκίνησε τη διαδικασία πιστοποίησης για το C919 και αυτό αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την επιτυχία του αεροσκάφους στη διεθνή αγορά.

Εκτιμάται ότι μέσα στα επόμενα 20 χρόνια η παγκόσμια αγορά αεροπορικών μεταφορών θα αξίζει 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Κίνα φιλοδοξεί να κατασκευάσει το δικό της αεροσκάφος από τη δεκαετία του 1970, όταν η τρίτη σύζυγος της ηγέτη της Κίνας Μάο Τσετούνγκ, Τζιανγκ Τσινγκ, υποστήριξε προσωπικά την κατασκευή του Y-10 το οποίο κατασκευάστηκε στα τέλη της δεκαετίας του ’70.

Το συγκεκριμένο αεροπλάνο όμως δεν ήταν πρακτικό λόγω του βάρους του και δεν συνέχισε το ταξίδι του στην αγορά αεροσκαφών.

Σχετικά άρθρα