Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Δεν αποκλείεται τρομοκρατική ενέργεια στην εξαφάνιση του αεροπλάνου της EgyptAir

Δεν αποκλείεται τρομοκρατική ενέργεια στην εξαφάνιση του αεροπλάνου της EgyptAir
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για EgyptAir, Αεροπλάνο, Αεροπορικό Δυστύχημα, Αεροσκάφος, Αίγυπτος, Γαλλία, Κάρπαθος, Μεσόγειος Θάλασσα, Τρομοκρατία,

Ο Αιγύπτιος υπουργός Πολιτικής Αεροπορίας, Σερίφ Φάθι (Sherif Fathi) δήλωσε νωρίτερα την Πέμπτη ότι καμία από τις πιθανές αιτίες για την εξαφάνιση του επιβατικού αεροπλάνου της EgyptAir, πάνω από τη Μεσόγειο Θάλασσα, δεν πρέπει να αποκλειστεί, συμπεριλαμβανομένης και της τρομοκρατικής ενέργειας.

“Δεν εξαιρούμε την τρομοκρατική ενέργεια ή κάποια άλλη εκδοχή και είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για αυτό”, δήλωσε ο Φάθι κατά τη διάρκεια ενημέρωσης δημοσιογράφων στο Κάιρο.

Ο ίδιος έκανε επίσης έκκληση στα ειδησεογραφικά πρακτορεία και στα Μέσα να αναφέρονται σε “εξαφάνιση” μέχρι να υπάρξει κάποια άλλη επιβεβαίωση.

Το αεροπλάνο της πτήσης MS804 της EgyptAir είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο Τσαρλς Ντε Γκολ στο Παρίσι με προορισμό το Κάιρο.

Σύμφωνα με δηλώσεις του υπουργού Αμύνης της Ελλάδας, Πάνου Καμμένου, το αεροσκάφος έπεσε κάθετα και εξαφανίστηκε στη διάρκεια της νύκτας κοντά στη Κάρπαθο.

Ο υπουργός επεσήμανε ότι στις 3:37 και ενώ το αεροσκάφος είχε μπει μέσα στο FIR του Καΐρου πραγματοποίησε σε ύψος 37.000 ποδών μία στροφή 90 μοιρών αριστερά και στη συνέχεια μία στροφή 360 μοιρών προς τα δεξιά κατερχόμενο στα 15.000 πόδια και στα 10.000 πόδια χάθηκε η εικόνα που είχαμε.

Όπως είπε ο κ. Καμμένος μέσα σε 4 λεπτά από τη στιγμή που εξαφανίστηκε το αεροπλάνο της Egyptair δόθηκε εντολή για απογείωση στρατιωτικού αεροσκάφους.

Ο κ. Καμμένος έκανε λόγο για απώλεια του αεροσκάφους στα όρια του FIR Αθηνών και Αιγύπτου.

Στο αεροπλάνο επέβαιναν 66 άνθρωποι, 56 επιβάτες και 10 μέλη πληρώματος.

Η ανακοίνωση της ελληνικής Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας αναφέρει:

«Η πτήση MSR 804, A320 των Αιγυπτιακών Αερογραμμών, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι-Κάιρο εισήλθε στο FIR Αθηνών στις 02:24 πμ τοπική ώρα.

Αναγνωρίσθηκε και εξουσιοδοτήθηκε από τον αρμόδιο ελεγκτή εναερίου κυκλοφορίας, για την πορεία της πτήσης του.

Στις 02:48 πμ μεταβιβάζεται στον επόμενο τομέα ελέγχου και εξουσιοδοτείται από τον αρμόδιο ελεγκτή, για το σημείο εξόδου από το FIR Αθηνών.

Ο πιλότος ήταν ευδιάθετος και ευχαρίστησε στα ελληνικά.

Στις 03:27 πμ το Κέντρο Ελέγχου Περιοχής Αθηνών προσπάθησε να επικοινωνήσει με το αεροσκάφος για μεταβίβαση επικοινωνίας και ελέγχου από το FIR Αθηνών στο FIR Καΐρου.

Παρά τις επανειλημμένες κλήσεις το αεροσκάφος δεν ανταποκρίθηκε, οπότε ο ελεγκτής εναερίου κυκλοφορίας κάλεσε στη συχνότητα κινδύνου, χωρίς απόκριση από την πλευρά του αεροσκάφους.

Στις 03:29 βρίσκεται πάνω στο σημείο εξόδου.

Στις 03:29:40 πμ χάνεται το στίγμα του αεροσκάφους από το ραντάρ περίπου 7 ΝΜ νότια/νοτιοανατολικά από το σημείο ΚUMBI, εντός του FIR Καΐρου.

Άμεσα ζητήθηκε η συνδρομή των ραντάρ της Πολεμικής Αεροπορίας για πιθανό εντοπισμό στόχου, χωρίς αποτέλεσμα.

Στις 03:45 πμ ενεργοποιήθηκαν οι διαδικασίες έρευνας και διάσωσης μέσω ΕΚΣΕΔ, ΕΚΑΕ και ΚΕΝΑ, με παράλληλη ενημέρωση του Κέντρου Ελέγχου Περιοχής Καΐρου».

Σχετικά άρθρα