Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Oι Έλληνες εισαγγελείς ανέτρεψαν τα σχέδια του Βερολίνου για το σκάνδαλο της VW

Oι Έλληνες εισαγγελείς ανέτρεψαν τα σχέδια του Βερολίνου για το σκάνδαλο της VW
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Volkswagen, Αυτοκινητοβιομηχανίες, Γερμανία, Σκάνδαλο,

Τις δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί σε 18 χώρες για το σκάνδαλο της Volkswagen, προσπαθεί να μαζέψει στο έδαφός της η Γερμανία, ώστε να ασκηθεί δίωξη για το λογισμικό της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας μόνο στη χώρα τους και να μην κινηθεί ποινική διαδικασία σε καμία άλλη.Όπως υποστηρίζουν οι Γερμανοί, οι δικογραφίες που έχουν σχηματιστεί στις άλλες χώρες θα πρέπει να αποσταλούν σ’ αυτούς, προκειμένου να μην υπάρξει επικάλυψη αξιόποινου.

Έναντι των γερμανικών αξιώσεων, οι Έλληνες εισαγγελείς απάντησαν ένα κατηγορηματικό «όχι», επικαλούμενοι την σκάνδαλο της Siemens και την στάση της γερμανικής δικαιοσύνης στην υπόθεση:

«Εκφράζουμε σοβαρές ανησυχίες για τον τρόπο χειρισμού της υπόθεσης από τη Γερμανία, επειδή στο παρελθόν είχαμε πολύ κακή εμπειρία από την υπόθεση της Siemens, όπου τα κακουργήματα μετατράπηκαν σε πλημμελήματα ”, είπαν οι δύο έλληνες εισαγγελείς Ελένη Τουλουπάκη και Χρ. Ντζούρας απορρίπτοντας τις αξιώσεις της Γερμανίας κατά τη συνάντηση που είχαν στη Χάγη με συναδέλφους τους από 18 χώρες όπου έχουν ανοίξει σχετικές έρευνες.

Η αντίδραση τους – όπως σημειώνεται σε ρεπορτάζ στο enikos.gr – προκάλεσε αίσθηση ενώ είναι χαρακτηριστικό πως η πολυμελής αντιπροσωπεία από τις ΗΠΑ τους έδωσε συγχαρητήρια. Αρνητικοί στις αξιώσεις των Γερμανών εμφανίστηκαν επίσης και οι εισαγγελικοί λειτουργοί από διάφορες χώρες όπως, ΗΠΑ, Πορτογαλία, Ισπανία , Ιταλία και Γαλλία. Η Ελλάδα πρόκειται να συνεργαστεί στενά με την Ιταλία και τη Γαλλίαγια την ανταλλαγή στοιχείων και την παροχή τεχνογνωσίας που θα διευκολύνουν την πορεία της έρευνας.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη Γερμανία για την υπόθεση αυτή προβλέπεται μόνο η επιβολή χρηματικής ποινής και όχι ποινικές κυρώσεις. Μάλιστα, αν το χειριστούν συνολικά το θέμα, θα είναι και οι ίδιοι που θα αποφασίσουν στο τέλος τις αποζημιώσεις που θα δοθούν.

Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα υπολογίζεται ότι έφτασαν περίπου 21.000 αυτοκίνητα με «πειραγμένα» λογισμικά.

Σχετικά άρθρα