Αρκετές βόμβες μολότοφ ρίχτηκαν κοντά στον Τάφο των Πατριαρχών, στη Χεβρώνα στη Δυτική Όχθη, το βράδυ του Σαββάτου.
Κανένας τραυματισμός δεν αναφέρθηκε από την επίθεση στον Τάφο των Πατριαρχών, μετά τη ρίψη των πέντε κοκτέιλ μολότοφ σε ένα σημείο ελέγχου του στρατού κοντά στο εβραϊκό προσκύνημα.
Ο Τάφος των Πατριαρχών θεωρείται από τους Εβραίους ως το μέρος που έχουν θαφτεί οι βιβλικοί πατριάρχες τους (Αβραάμ, Ισαάκ, και Ιακώβ) και οι γυναίκες των πατριαρχών τους (Σάρα, Ρεβέκκα και Λεία) και είναι ο δεύτερος ιερότερος τόπος του Ισραήλ. Και οι μουσουλμάνοι θεωρούν ιερό τον ίδιο τόπο, τον θεωρούν το Τζαμί του Ιμπραήμη (Αβραάμ).
Να σημειώσουμε εδώ στους αναγνώστες μας ότι η Χεβρώνα βρίσκεται υπό παλαιστινιακή διοίκηση και όχι ισραηλινή.
Η επίθεση με βόμβες μολότοφ στο φυλάκιο κοντά στον Τάφο των Πατριαρχών έρχεται λίγες ημέρες μετά την εμπρηστική επίθεση Παλαιστινίων ισλαμιστών στον Τάφο του Ιωσήφ στη Ναμπλούς (επίσης υπό παλαιστινιακή διοίκηση), προκαλώντας σοβαρές ζημιές στο προσκύνημα που τιμάται τόσο από τους Εβραίους όσο και από τους Μουσουλμάνους.
Σύμφωνα με τις εβραϊκές παραδόσεις, προτού ο βασιλιάς Δαβίδ κατακτήσει την Ιερουσαλήμ, βασίλεψε επί επτά χρόνια στη Χεβρώνα.
Ο Τάφος των Πατριαρχών, ο αρχαιότερος ιερός εβραϊκός τόπος και η δεύτερη ιερότερη τοποθεσία του Ιουδαϊσμού, βρίσκεται γύρω από τη Σπηλιά της Μαχπελά, μια αρχαία διπλή σπηλιά που δοξάζεται για 4.000 χρόνια σχεδόν ως τόπος ταφής των Εβραίων πατριαρχών.
Περί τα τέλη του 1 π.Χ., ο Ηρώδης έβαλε τεχνίτες, που διακοσμούσαν τον Ναό των Ιεροσολύμων, να κατασκευάσουν ένα ιερό κτίριο εκεί που βρίσκονταν οι τάφοι των Πατριαρχών μήκους 60 μ. και πλάτους 32 μ.
Οι Ρωμαίοι Χριστιανοί επικάλυψαν μέρος της ιουδαϊκής κατασκευής και έκαναν τον χώρο εκκλησία.
Οι τοποθεσίες των τάφων των Πατριαρχών έγιναν από εκείνη την εποχή και μετά ιερός τόπος για Ιουδαίους και Χριστιανούς.
Ένας αυτόπτης μάρτυρας από τον 6ο αι., ο Αντώνιος ο Μάρτυρας, είπε, “Ιουδαίοι και Χριστιανοί εισέρχονταν στους τέσσερις τοίχους από διαφορετικές εισόδους”.
Μετά την κατάκτηση των Αγίων Τόπων από τους Μουσουλμάνους, ο ιουδαϊκός/χριστιανικός τόπος προσευχής μετασχηματίστηκε σε μουσουλμανικό.
Τον 12ο αι., οι Σταυροφόροι έκαναν μια εκκλησία στην τοποθεσία, και 150 χρόνια αργότερα οι Μαμελούκοι τη μετέτρεψαν πάλι σε τζαμί και πρόσθεσαν δύο μιναρέδες, διακοσμήσεις στους τοίχους, και μία μαρμάρινη πρόσοψη.