Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ

Το Signature Travel ταξίδεψε στην Ιταλία – Όλα όσα είδαμε

ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ιταλία, Τουρισμός,

Το Signature Travel ταξίδεψε σε μια από τις ομορφότερες χώρες στον κόσμο. Μέσα σε τέσσερις μέρες, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε τους δημοφιλέστερους προορισμούς όπως τη Βερόνα, τη Βενετία, τη λίμνη Γκάρντα και τα πολύχρωμα νησάκια Μουράνο-Μπουράνο.

Τα μέρη που συναντήσαμε ίσως δεν περιγράφονται ρεαλιστικά με λέξεις, θα προσπαθήσουμε όμως να σας μεταφέρουμε το συναίσθημα και την εμπειρία μας.

Αθήνα-Βερόνα

Το ταξίδι μας ξεκίνησε από την αναγεννησιακή Βερόνα.

Η πόλη όπου είναι γνωστή για το ότι γεννήθηκε αλλά και πέθανε ένας από τους διασημότερους έρωτες της ιστορίας, του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας.

Εκεί επισκεφτήκαμε και το σπίτι της Ιουλιέτας, με το διάσημο μπαλκόνι.

Σήμερα το σπίτι αυτό έχει μετατραπεί σε μουσείο και είναι ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Βερόνας.

Η ομορφιά της Βερόνας ήταν απαράμιλλη και ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας.

Μετά από ένα ξέγνοιαστο περπάτημα στα πανέμορφα γραφικά σοκάκια της πόλης, φτάσαμε στην Ponte Pietra, και αντικρίσαμε μια πανέμορφη θέα προς όπου και αν κοιτάζαμε.

Είτε στον ποταμό, είτε βόρεια, είτε νότια, είτε προς την απέναντι μεριά της πόλης όπου είναι όλα ανάγλυφα!

Εκεί απολαύσαμε ένα δροσερό aperitivo ακούγοντας τους ήχους του νερού.

Ακόμα ένα αξιοσημείωτο αξιοθέατο της Βερόνας είναι η Ρωμαϊκή Αγορά.

Μετά και από τη βόλτα μας στη Ρωμαϊκή αγορά είπαμε να πάρουμε μια γεύση απο τη γαστονομική κουλτούρα της Βερόνας κι έτσι οργανώσαμε το δικό μας food tour: Δοκιμάσaμε τοπικά προϊόντα όπως το Soppressa, ένα τυπικό σαλάμι, σε συνδυασμό με τυρί Monte Veronese. με συνοδεία το διάσημο κρασί Valpolicella από την αμπελουργική ζώνη της περιοχής.

Καταλήξαμε στη Porta Borsari , αρχαία Ρωμαϊκή πύλη και μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς, επιλέγοντας ένα από τα πανέμοραφα Oterias (ταβερνάκια) και φυσικά δε παραλείψαμε να δοκιμάσουμε σπιτικά τορτελίνια και τοπικό τιραμισού.

Για τον παραδοσιακό εσπρέσσο προτιμήσαμε την Piazza Bra,μια τεράστια πλατεία με πολλές υπαίθριες καφετέριες η οποία βρίσκεται στην άκρη του ιστορικού κέντρου.

Με full ενέργεια πλέον και την όρεξη μας να στρέφεται στα αξιοθέατα της πόλης συνεχίσαμε στη Verona Arena, δίπλα από τη την Piazza Bra, ένα από τα καλύτερα διατηρημένα ρωμαϊκά αμφιθέατρα που χρησιμοποιείται ακόμα και σήμερα.

Επιλέξαμε το Torre dei Lamberti για φανταστική πανοραμική θέα της πόλης, τη γραφική Piazza delle Erbe για τα ψώνια μας, ανατρέξαμε στη θρυλική ιστορία αγάπης του Σαίξπηρ, Ρωμαίος και Ιουλιέτα, μπροστά από το διάσημο μπαλκόνι της Ιουλιέτας, PIAZZALE CASTEL SAN PIETRO.

Για άλλη μια υπέροχη θέα, πήραμε το τελεφερίκ για την Piazzale Castel San Pietro και εδώ η θέα μας αποζημίωσε με μια από τις καλύτερες απόψεις της Βερόνας.

Μείναμε 1,5 μέρα στη Βερόνα και φυσικά δεν τη χορτάσαμε αφού χαρακτηρίζεται για τη γοητεία και το ρομαντισμό της.

Βερόνα – Βενετία

Ο επόμενος προορισμός ήταν η μαγευτική Βενετία.

Ό,τι και αν φανταζόμασταν για αυτή την πόλη η πραγματικότητα απέχει πολύ.

Στην κυριολεξία, πρόκειται για τη πόλη του Νερού.

Με το που αντικρίσαμε τη Βενετία, μπήκαμε σε ένα παραμύθι γεμάτο γόνδολες, χρώματα και μια ατμόσφαιρα που μας συνεπήρε.

Είναι μια πόλη με σημαντικό αριθμό αξιοθέατων, για αυτό πρέπει να ξέρετε πως για να τη μάθετε πρέπει να την περπατήσετε.

Η βόλτα μας ξεκίνησε από το μεγάλο κανάλι, μια εικόνα βγαλμένη από πίνακα ζωγραφικής.

Πλαισιώνεται από επιβλητικά παλάτια όπου σε κάθε ένα από αυτά ζούσε μια σημαντική οικογένεια του παρελθόντος.

Το μεγάλο κανάλι είναι γεμάτο ζωή, σε κάθε μας ματιά βλέπαμε γόνδολες, βαπορέτες και ποταμόπλοια.

Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε τη θρυλική πλατεία του San Marco, μια μεγαλοπρεπείς πλατεία, όπου χτυπάει η καρδία της Βενετίας, και όλα περιστρέφονται γύρω από αυτήν.

Κάπου εκεί ξεπροβάλλει και η Βασιλική του Αγίου Μάρκου, μια από τις εμβληματικότερες εκκλησίες της Ευρώπης.

Το βλέμμα μας στάθηκε αρχικά στα μπρούτζινα άλογα, όπου είχα μεταφερθεί από την Κωνσταντινούπολη.

Πάνω στην κοσμοπολίτικη πλατεία στεγάζεται και το Καμπαναριό, όπου απολαύσαμε πανοραμικά τη Βενετία.

Η θέα ήταν μαγευτική, τα νερά των καναλιών έλαμπαν και ο ουρανός ήταν καταγάλανος.

Φυσικά δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε δύο από τις πιο διάσημες γέφυρες, του Ριάλτο και των Στεναγμών.

Στη γέφυρα των στεναγμών ήταν δύσκολο να σταθούμε ακόμα και για μια φωτογραφία καθώς η συρροή του κόσμου ήταν μεγάλη, τα καταφέραμε βέβαια και αποθανατίσαμε τη στιγμή και στο κινητό μας αλλά και στις συνειδήσεις μας.

Επίσης η γέφυρα του Ριάλτο, ενώνει τις περιοχές του Σαν Πόλο και Σαν Μάρκο.

Θα την χαρακτηρίζαμε ως μια γέφυρα που περικλείει όλη τη μαγεία της Βενετίας και δίνει έμπνευση.

Τελευταία αλλά πιο σημαντική ήταν η βόλτα μας με την γόνδολα, το σύμβολο της Βενετίας

Για κάποιους ίσως μια βόλτα με τη γόνδολα να είναι υπερτιμημένη λόγω της τουριστικής της απήχησης, καθώς και για ότι κοστίζει αρκετά.

Στην αρχή είχαμε τις αμφιβολίες μας για το αν τελικά αξίζει αυτή η βόλτα, μετά από λίγη συζήτηση αποφασίσαμε να πάρουμε μια γόνδολα.

Ύστερα από τη μισάωρη βόλτα μας, καταλήξαμε πως ήταν η πιο σωστή επιλογή.

Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψουμε πόσο μαγικό είναι να βλέπεις αυτή την απίστευτα όμορφη πόλη καθώς η γόνδολα χαϊδεύει την επιφάνεια του νερού.

Ο ήλιος ήταν ζεστός και μας συντρόφευε, ο γονδολιέρης μας τραγούδαγε ιταλικά τραγούδια και εμείς χαμογελούσαμε για όσα ζούσαμε εκείνη τη στιγμή.

Θα χαρακτηρίζαμε ονειρική αύτη τη βόλτα, καθώς όλες οι αισθήσεις μας αφέθηκαν ελεύθερες και το μυαλό μας άδειασε από κάθε σκέψη.

Πριν φύγουμε από τη Βενετία επισκεφτήκαμε τα πιο πολύχρωμα νησάκια που θα μπορούσαμε να αντικρίσουμε, το Μπουράνο και το Μουράνο.

Υπάρχουν οργανωμένες εκδρομές καθημερινά όπου ξεκινάνε από το πρωί και επιστρέφουν νωρίς το απόγευμα.

Το Μουράνο είναι ευρέως γνωστό για την υαλουργία του και τις λάμπες με τα ιδιαίτερα κομψοτεχνήματα.

Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε κατά τη διάρκεια της δημιουργίας του γυαλιού από ένα εξαιρετικό δεξιοτέχνη, ήταν πραγματικά εντυπωσιακό.

Στη συνέχεια της εκδρομή μας, ξεπρόβαλλε το Μπουράνο.

Ένα νησί έκπληξη, βγαλμένο από παραμύθι.

Όλα τα σπιτάκια είναι πολύχρωμα, βαμμένα το καθένα σε έντονα χρώματα, κάνοντας τα να μοιάζουν με πίνακα ζωγραφικής.

Ο οικισμός είναι μικρός και το γυρίσαμε με τα πόδια.

Στον δρόμο της επιστροφής αναρωτιόμασταν πόσο ομορφότερη θα ήταν η καθημερινότητα μας αν ζούσαμε απλά σε ένα πολύχρωμο σπιτάκι δίπλα στη θάλασσα;

Τελευταία μας επίσκεψη πριν την αναχώρηση η λίμνη Γκάρντα, όπου αποτελεί έναν ειδυλλιακό προορισμό.

Επιλέξαμε να την επισκεφτούμε με λεωφορείο, με τα δρομολόγια να είναι αρκετά τακτικά.

Αρχικά ξεκινήσαμε την περιήγηση μας με το κάστρο Scaligero, όπου βρίσκεται στην πόλη Sirmione, και χαρακτηρίζεται ως ένα αβύθιστο κάστρο (σύμφωνα με τους ντόπιους), βγαλμένο από παραμύθι.

Το Scaligero αποτελεί ένα από τα καλύτερα παραδείγματα της μεσαιωνικής οχύρωσης.

Στη συνέχεια ξεναγηθήκαμε στα σοκάκια της παλιάς πόλης και συναντήσαμε μαγαζάκια με τοπικά προϊόντα και σουβενίρ, επίσης απολαύσαμε και τον καφέ μας σε ένα γραφικό στενό.

Φεύγοντας από την Ιταλία κουβαλάμε μια βαλίτσα με τις ομορφότερες αναμνήσεις.

Ένα ολοζώντανο ταξίδι, γεμάτο χρώμα, φως, πλούσιες γεύσεις, και αστείρευτη γνώση.

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Signature travel: www.signature.gr και επιλέξτε ένα από τα οργανωμένα μας ταξίδια για την Ιταλία