Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Εύη Σιμοπούλου
Δημοσιογράφος

Τα business class γεύματα της Finnair πωλούνται σε σούπερ μάρκετ

Τα business class γεύματα της Finnair πωλούνται σε σούπερ μάρκετ
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Finnair, Φινλανδία,

Με τους ταξιδιωτικούς περιορισμούς σε όλο τον κόσμο, μάλλον έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που ταξιδέψατε για τελευταία φορά απολαμβάνοντας το γεύμα σας κατά την πτήση.

Για αυτό τον λόγο, αεροπορική εταιρεία στη Φινλανδία αποφάσισε να σερβίρει τα γεύματά της στο «έδαφος» για όσους τα έχουν νοσταλγήσει.

Η αλήθεια είναι πως η Finnair άρχισε να πωλεί τα γεύματά της σε ένα σούπερ μάρκετ ως έναν εναλλακτικό τρόπο για να κερδίσει χρήματα και να αποτρέψει τις απολύσεις στη μονάδα τροφοδοσίας λόγω του Covid-19.

Τα γεύματα του αεροπλάνου έχουν γίνει γρήγορα δημοφιλή, δήλωσε η Finnair, καθώς 1.600 γεύματα πωλήθηκαν μέσα σε λίγες μέρες στο σούπερ μάρκετ, το οποίο βρίσκεται κοντά στο αεροδρόμιο του Ελσίνκι.

Ο φιλανδικός αερομεταφορέας «βλέποντας» την επιτυχία έχει βάλει στόχο να επεκτείνει τις πωλήσεις σε περισσότερα καταστήματα.

«Ξεκίνησαν ήδη οι απολύσεις στη Finnair και προσπαθούμε να βρούμε νέους καινοτόμους τρόπους», δήλωσε στο Reuters η αντιπρόεδρος της Finnair Kitchen, Marika Nieminen.

Τα γεύματα πωλούνται επί του παρόντος στο K-Citymarket Tammisto στην πόλη Vantaa.

Με κόστος 5,90 € (5,36 £ / 6,97 $) οι πελάτες μπορούν να αγοράσουν ψητό καρότο και μους μπλε τυριού με φουντούκια.

Μαζί με το ορεκτικό διατίθενται και δύο κυρίως πιάτα, καπνιστό με ριζότο chanterelle και μοσχαρίσιο κρέας με σάλτσα τεριγιάκι, φρέσκο κρεμμυδάκι και ρύζι. Και τα δύο είναι στα 12,90 € (11,71 £ / 15,24 $).

Τα δύο πιάτα είναι διαθέσιμα όλη την εβδομάδα από Δευτέρα έως Κυριακή, με το ορεκτικό να είναι διαθέσιμο από Παρασκευή έως Κυριακή. Το μενού αλλάζει κάθε δύο εβδομάδες.

Ο Kimmo Sivonen, διευθυντής καταστημάτων στο K-Citymarket Tammisto, δήλωσε στην εφημερίδα Ilta-Sanomat ότι τα πιάτα έχουν τροποποιηθεί ώστε να έχουν λιγότερο αλάτι και μπαχαρικά από αυτά που προσφέρονται στον αέρα, καθώς η αίσθηση της γεύσης των ανθρώπων χάνεται από μεγάλο υψόμετρο.

Ενώ δεν παρέλειψε να επισημάνει πως τα συγκεκριμένα προϊόντα έχουν τις υψηλότερες πωλήσεις στο κατάστημα και οι πελάτες έχουν κάνει πολύ θετικά σχόλια για αυτά.

Ενώ η Mika, πελάτης του καταστήματος, πρόσθεσε:

«Στο στρεσογόνο περιβάλλον που ζούμε, αυτό είναι μια μικρή, ωραία γεύση της κανονικής ζωής».

Να αναφέρουμε ό,τι οι πωλήσεις φαγητού σε πακέτο έχουν αυξηθεί από την άνοιξη του 2020 αφού το 60% του τοπικού εργατικού δυναμικού άρχισε να εργάζεται από το σπίτι λόγω της πανδημίας COVID-19. Από την πλευρά τους, η Finnair και το σούπερ μάρκετ ελπίζουν ότι τα γεύματα θα προσελκύσουν τη λαχτάρα των ανθρώπων για ταξίδια.

Η Finnair συνεχίζει δυναμικά σχεδιάζοντας να εισαγάγει νέα πιάτα, όπως κρέας ταράνδου από τη Φινλανδική Λαπωνία και ιαπωνική συνταγή χοιρινού, για το σούπερ μάρκετ.

Ο επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της Finnair Kitchen, Juha Stenholm, δήλωσε ότι η υψηλή ποιότητα του φαγητού δικαιολογεί τη σχετικά υψηλή τιμή για ένα γεύμα το οποίο αγοράζουμε σε πακέτο.

Το 2017, η κρατική αεροπορική εταιρεία σταμάτησε την εξωτερική ανάθεση των υπηρεσιών τροφοδοσίας της αγοράζοντας την LSG Sky Chefs, μια εταιρεία που λειτουργούσε στο κύριο αεροδρόμιο της Φινλανδίας, από μια θυγατρική της Lufthansa και μετονομάστηκε σε Finnair Kitchen.

Ένα χρόνο αργότερα, η Finnair Kitchen παρήγαγε περίπου 12.000 γεύματα την ημέρα, αλλά οι αριθμοί κατέρρευσαν όταν η πανδημία Covid-19 έπληξε τα αεροπορικά ταξίδια.

Η Finnair δήλωσε την περασμένη Τρίτη ότι θα μειώσει τις θέσεις εργασίας σε 700 λιγότερες έως τον Μάρτιο του 2021.

Σχετικά άρθρα