Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ello: Επιτέλους, το αντί-Facebook είναι εδώ!

Ello: Επιτέλους, το αντί-Facebook είναι εδώ!
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Ello, Facebook, Διαδίκτυο, Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης,

Έκρηξη δημοφιλίας παρουσιάζει το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το Ello, τις τελευταίες ημέρες. Το social media που αποκαλείται και αντι-Facebook, είναι χωρίς διαφημίσεις και μπορείτε να ανοίξετε προφίλ μόνο εάν κάποιος σας στείλει πρόσκληση, ή εάν εσείς ο ίδιος ζητήσετε να προσκληθείτε.

Το Ello, με το που μπείτε στην αρχική του σελίδα, έχει ένα μανιφέστο που αναφέρει:

«Το κοινωνικό σας δίκτυο κατέχεται από διαφημιστές. Κάθε post που μοιράζεστε, κάθε φίλος που κάνετε και κάθε link που ακολουθείτε ανιχνεύεται, καταγράφεται και μετατρέπεται σε δεδομένα. Οι διαφημιστές αγοράζουν τα δεδομένα σας έτσι ώστε να μπορούν να σας δείχνουν περισσότερες διαφημίσεις. Εσείς οι ίδιοι είστε το προϊόν το οποίο αγοράζεται και πωλείται. Πιστεύουμε ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος. Πιστεύουμε στην τόλμη. Πιστεύουμε στην ομορφιά, την απλότητα και τη διαφάνεια. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι που φτιάχνουν πράγματα και οι άνθρωποι που τα χρησιμοποιούν θα έπρεπε να συνεργάζονται. Πιστεύουμε ότι ένα κοινωνικό δίκτυο μπορεί να αποτελέσει εργαλείο ενδυνάμωσης. Όχι εργαλείο παραπλάνησης, εξαναγκασμού και χειραγώγησης, αλλά ένα μέρος όπου κάποιος μπορεί να διασυνδεθεί, να δημιουργήσει και να γιορτάσει τη ζωή. Δεν είστε προϊόν».

Το Ello θα μπορούσε να περιγραφεί ως μια διασταύρωση μεταξύ του Twitter και του Tumblr, με πιο περιορισμένα χαρακτηριστικά. Οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν status updates, φωτογραφίες και GIFs και να κάνουν σχόλια στις δημοσιεύσεις φίλων τους, ενώ υπάρχει και εργαλείο αναζήτησης για άτομα που μπορεί να γνωρίζει κάποιος. Σύμφωνα με τους δημιουργούς υπάρχουν πολλά νέα χαρακτηριστικά στο στάδιο του σχεδιασμού, ωστόσο δεν είναι γνωστό το πότε αυτά θα εμφανιστούν.

Οι σχεδιαστές του – καλλιτέχνες και designers- έχουν δώσει έμφαση στον «καθαρό» σχεδιασμό, ο οποίος ενισχύει την «ad-free» εικόνα του δικτύου.

Σε σχετικό δημοσίευμα του Gizmodo σχολιάζεται ότι εάν ένα δίκτυο θέλει να αποτελέσει το «anti-Facebook», τότε θα πρέπει να είναι διαφορετικό- και το Ello φαίνεται να κάνει κάποιες «θυσίες» όσον αφορά στην αμεσότητα της πλοήγησης, αν και η απλότητα στην εμφάνιση παραμένει βασικό χαρακτηριστικό. Οι επαφές μπορούν να οργανωθούν σε δύο λίστες- τους «φίλους» και τον «θόρυβο», κάτι που παραπέμπει στους «κύκλους» του Google +, αλλά χαρακτηρίζεται απλούστερο- όπως και το feed, που φαίνεται ομαλό, στο στυλ του Twitter.

Όσον αφορά στο μοντέλο κερδοφορίας του Ello – εφόσον προωθείται και υπογραμμίζεται ως βασικό χαρακτηριστικό ο ad-free χαρακτήρας του- στο site αναγράφεται ότι το κοινωνικό δίκτυο είναι εντελώς δωρεάν, ωστόσο σύντομα θα αρχίσει η προσφορά «ειδικών χαρακτηριστικών» προς τους χρήστες.

«Αν δημιουργήσουμε ένα ειδικό χαρακτηριστικό που σας αρέσει, μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε ένα μικρό ποσό για να το προσθέσετε για πάντα στον λογαριασμό σας. Πιστεύουμε ότι ο καθένας είναι μοναδικός και ότι όλοι θέλουμε και χρειαζόμαστε διαφορετικά πράγματα από ένα κοινωνικό δίκτυο. Οπότε θα αρχίσουμε να προσφέρουμε διάφορους τρόπους για να μπορούν οι χρήστες να παραμετροποιούν την εμπειρία τους στο Ello. H συντριπτική πλειονότητα των χαρακτηριστικών, αυτά που όλοι μας χρησιμοποιούμε κάθε μέρα, θα είναι πάντα δωρεάν και θα συνεχίσουμε να τα βελτιώνουμε. Όταν επιλέγετε να πληρώσετε ένα μικρό ποσό για ένα νέο χαρακτηριστικό, βοηθάτε να υποστηρίξουμε το Ello ως ένα ελεύθερο από διαφημίσεις δίκτυο και μας βοηθάτε να το κάνουμε ακόμα καλύτερο».

Σχετικά άρθρα