Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Σε λειτουργία το πρώτο τρένο που κινείται με υδρογόνο

Σε λειτουργία το πρώτο τρένο που κινείται με υδρογόνο
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αμβούργο, Γερμανία, Τρένο,

Το πρώτο τρένο με καύσιμα υδρογόνου στον κόσμο ξεκίνησε λειτουργία στη βόρεια Γερμανία.

Συγκεκριμένα, από τη Δευτέρα, δύο τρένα τύπου Coradia iLint πραγματοποιούν δρομολόγια στις πόλεις Κούξχαβεν, Μπρέμπερχαβεν, Μπρεμερφέρντε και Μπουξτεχούντε, δυτικά του Αμβούργου.

Τα αποδοτικά τρένα είναι παραγωγής της γαλλικής εταιρείας Alstom, τους ίδιους κατασκευαστές που στις αρχές της δεκαετίας του 1980 παρήγαγαν τα πρώτα τρένα υψηλής ταχύτητας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alstom, Ανρί Πουπάρ-Λαφάρζ, εγκαινίασε τα δύο νέα τρένα σε μια τελετή στο Μπρεμερφέρντε, όπου τα τρένα θα ανεφοδιάζονται με υδρογόνο κατά τα δρομολόγιά τους.

«Το πρώτο τρένο υδρογόνου στον κόσμο εισέρχεται σε εμπορικές υπηρεσίες και είναι έτοιμο για μαζική παραγωγή», δήλωσε.

Τα γαλάζια τρένα Coradia iLint λειτουργούν επί του παρόντος σε μία διαδρομή 100 χιλιομέτρων.

Ωστόσο, με την ίδια δυναμικότητα με τα αντίστοιχα συμβατικά τρένα ορυκτών καυσίμων, τα υδρογονοκίνητα οχήματα θα μπορούν να ταξιδέψουν απόσταση 1.000 χιλιομέτρων με μια δεξαμενή υδρογόνου.

Τα τρένα βασίζονται σε κυψέλες καυσίμου που παράγουν ηλεκτρισμό από συνδυασμένο μείγμα υδρογόνου και οξυγόνου.

Τα μοντέλα είναι εξαιρετικά αποδοτικά στη μετατροπή και η πλεονάζουσα ηλεκτρική ενέργεια μπορεί να απορροφηθεί σε μπαταρίες ιόντων λιθίου.

Τα μόνα υποπροϊόντα που εκπέμπονται από αυτή τη διαδικασία είναι ο ατμός και το νερό.

Πολλά γερμανικά κρατίδια έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για την υιοθέτηση των μοντέλων στις δικές τους γραμμές μεταφοράς.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα παραδώσει ένα σύνολο 14 συρμών στην περιοχή της Κάτω Σαξονίας μέχρι το 2021.

Οι λύσεις μηδενικών εκπομπών είναι ελκυστικές λόγω της πιο ήσυχης και φιλικής προς το περιβάλλον φύσης τους, αλλά έχουν ιδιαίτερα υψηλή αρχική τιμή.

Ωστόσο, το υψηλότερο κόστος σταδιακά αντισταθμίζεται επειδή η λειτουργία μίας αμαξοστοιχίας υδρογόνου είναι φθηνότερη.

Εξάλλου, η Γαλλία σχεδιάζει τη λειτουργία του πρώτο τρένου υδρογόνου έως το 2022, ενώ το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ολλανδία, η Νορβηγία, η Δανία, η Ιταλία και ο Καναδάς είναι έτοιμοι να ακολουθήσουν το παράδειγμα.

Σχετικά άρθρα