Ακόμη ένα πακέτο αλλαγών παρουσίασε το Facebook, ενόψει της κατάθεσης του ιδρυτή του, Μαρκ Ζάκερμπεργκ, στο Κογκρέσο την επόμενη εβδομάδα.
Το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα αρχίσει όπως ανακοίνωσε να βάζει ειδικές ετικέτες σε όλες τις πολιτικές διαφημίσεις και εκστρατείες για προώθηση ζητήματων και σκοπών, ενώ θα αποκαλύπτει ποιος πλήρωσε για αυτές. Θα ζητά δε από όσους θέλουν να βάλουν τέτοιου είδους διαφημήσεις να δηλώνουν την ταυτότητα και την τοποθεσία τους.
Πρόκειται για επέκταση προηγούμενου σχεδίου του Facebook, το οποίο προέβλεπε ανάλογους κανόνες αποκλειστικά για διαφημίσεις πολιτικών υποψηφίων. Οι νέοι κανόνες θα τεθούν σε εφαρμογή μέσα στην άνοιξη, ενώ οι διαφημίσεις, θα ενταχθούν σε βάση δεδομένων, που θα προσφέρει τη δυνατότητα αναζήτησης, από τον Ιούνιο. Θα μένουν δε εκεί για τέσσερα χρόνια.