«Θα εφεύρουν κάτι πολύ πονηρό σε λίγο και θα το καταλάβετε, που θα σας κλέψουν τα παιδιά…», λέει σε ένα από τα κυριακάτικα κηρύγματά του ο ιερέας Ελπίδιος Βαγιαννάκης, ο οποίος είναι φανατικός αντιεμβολιαστής.
Οι θεωρίες συνωμοσίας του πατέρα Ελπίδιου ξεπερνούν κάθε φαντασία.
«Έχετε ακούσει τώρα τελευταία αρχιερείς να μιλούν για το θεϊκό μπόλι;
»Που είναι η Θεία Κοινωνία; Μόνο για το άλλο μπόλι.
»Κάνανε ακόμα και τις εκκλησίες μας, τόπο να μπουν οι άνθρωποι μέσα για να χαραχτούν, να πάρουν το χάραμα, η χαρά του Εωσφόρου αυτή είναι», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο ΣΚΑΪ.
Επίσης, ο Αρχιμανδρίτης της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά Φιλώτα Παΐσιος ισχυρίζεται ότι «έχει γίνει τελετή σε μασονική στοά για τα συγκεκριμένα σκευάσματα και παίρνει ο δαίμονας εξουσία σε αυτούς οι οποίοι, τελικά, κάνουν αυτή τη γενετική τροποποίηση που έχει και πνευματικό αντίκτυπο».
Από την άλλη, η πλειοψηφία της Εκκλησίας διαχωρίζει τη θέση της από τέτοιες απόψεις.
Ο Μητροπολίτης Λαρίσης και Τυρνάβου, Ιερώνυμος, ανέφερε πως «ακούνε πολλά ενδεχομένως.
»Τα πιο πολλά είναι παραπειστικά, ενδεχομένως και αντιεπιστημονικά.
»Δυστυχώς, είναι πάρα πολλοί αυτοί που έχουν συστρατευτεί σε λόγια ακατάσχετα, ιδίως δια του διαδικτύου», όπως είπε.
Πράγματι, το διαδίκτυο βρίθει από ιερείς που καταφέρνουν και συνδυάζουν τη δικτατορία, τους ναζί, τους μασόνους, τα τσιπ, την αλλαγή του DNA και φυσικά τον σατανά, με τον εμβολιασμό ή αλλιώς το… «μπόλι».
Επιπλέον, ο πατέρας Γεώργιος, εκπρόσωπος του Ιερού Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος, τόνισε:
«Παραποιούν την πραγματικότητα, δεν παρουσιάζουν επιστημονικά στοιχεία.
»Σε καμία περίπτωση δεν θα δεχθούμε την δαιμονοποίηση του εμβολίου, σε καμία περίπτωση δεν θα δεχθούμε να καπηλεύονται κάποιοι τη Θεολογία και το λόγο της Εκκλησίας για να πολεμήσουν την επιστήμη».
Ίσως το πιο ανησυχητικό στους «ψεκασμένους» ιερείς, όπως είθισται να τους αποκαλούν, είναι πως έχουν χιλιάδες ακολούθους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τα βίντεο που αναρτούν να έχουν εκατομμύρια θεάσεις.
Παράλληλα, το αντιμεμβολιαστικό κίνημα μεγαλώνει και στις εκκλησιαστικές ακαδημίες.
Όπως είπε, όμως, ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος, «είναι λίγοι ευτυχώς και δακτυλοδεικτούμενοι.
»Άμα είσαι κληρικός και δεν πειθαρχείς στις αποφάσεις της διοικούσης Εκκλησίας, θέτεις τον εαυτόν σου εκτός Εκκλησίας».
Σαρώνει ο κορωναϊός στα μοναστήρια – Πλειοψηφία οι ανεμβολίαστοι
Την ίδια στιγμή, πολλά κρούσματα παρουσιάζονται σε Μονές το τελευταίο διάστημα, ως αποτέλεσμα του χαμηλού αριθμού εμβολιασμών.
Δεκάδες είναι οι μοναχοί και οι μοναχές που νοσηλεύτηκαν σε ΜΕΘ με κάποιους δυστυχώς να καταλήγουν από κορωνοϊό.
Ειδικότερα, στη Μονή «Πέτρινου Δάσου» Θεσσαλίας, καταγράφηκε ένας θάνατος, ενώ 25 νοσηλεύτηκαν.
Παράλληλα, επτά ήταν οι νοσηλείες από τη Μονή Μετεώρων.
Στον Άγιο Νεκτάριο Αίγινας, καταγράφηκαν 16 θετικά κρούσματα, ενώ ένας θάνατος υπήρξε στη Μονή Κοίμησης Θεοτόκου Έβρου και ένας στην Παναγία Περιβλέπτου Ευβοίας.
Η περίπτωση του Αγίου Όρους
Χαρακτηριστική της διασποράς του ιού στους εκκλησιαστικούς κόλπους είναι η περίπτωση του Αγίου Όρους, όπου περισσότεροι από 1.000 μοναχοί έχουν νοσήσει, ενώ 8 κατέληξαν και, παρόλα αυτά, το ποσοστό εμβολιασμού παραμένει στο 20%.
Συγκεκριμένα, φαίνεται ότι ο κοροναϊός «σαρώνει» το Άγιο Όρος, αφού από τους 2.000 μοναχούς συνολικά, νόσησε το 50% και καταγράφηκαν 8 θάνατοι.
Στον αντίποδα, παραδείγματα προς μίμηση για όλους τους πιστούς αποτελούν τα μοναστήρια του Ευαγγελισμού στη Χαλκιδική και του Αγίου Ιωάννου Σουρωτής, όπου το 100% των μοναχών έχουν εμβολιαστεί.