Ισλαμικό ΚράτοςΒόρεια Μακεδονία
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Μακρή προς Φορτσάκη: “Περάστε έξω είστε παράνομοι”

Μακρή προς Φορτσάκη: “Περάστε έξω είστε παράνομοι”

Δριμύτατη επίθεση κατά του Πρύτανη του Πανεπιστημίου Αθηνών Θεόδωρου Φορτσάκη εξαπολύει η βουλευτής Ραχήλ Μακρή, με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή, προς τον υπουργό Παιδείας Ανδρέα Λοβέρδο.

Όπως υποστηρίζει η κ. Μακρή:

«Την ώρα που ο υπουργός Παιδείας εισηγείται νομοσχέδια κατάρρευσης της δημόσιας έρευνας και ο Πρύτανης Φορτσάκης καλεί τα ΜΑΤ να πετάξουν έξω από το πανεπιστήμιο τους φοιτητές, τα αποτελέσματα της κυβερνητικής ανικανότητας και της ανεπάρκειας των παρατρεχάμενων της καταδυναστεύουν την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Η πραγματικότητα δεν χωράει μασκάρεμα. Τα εργαστηριακά Τμήματα Ανατομίας και Χημείας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών κλείνουν λόγω τραγικών ελλείψεων σε αντιδραστήρια, αναλώσιμα και προσωπικό.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η παύση της σύμβασης του μοναδικού τεχνίτη – ταριχευτή του Εργαστηρίου Ανατομίας της Ιατρικής Αθηνών του οποίου η σύμβαση λήγει χωρίς δυνατότητα ανανέωσης.
Ποιος βέβαια να ενδιαφερθεί;

Ο πρύτανης ασχολείται με την είσοδο των ΜΑΤ στο πανεπιστήμιο, για την προφανή μετατροπή του χώρου παραγωγής ιδεών και έρευνας σε αστυνομευόμενο χώρο αδυναμίας άσκησης κριτικής προς τα αποτυχημένα και παράνομα παραδείγματα νεοφιλελεύθερης συμβουλευτικής στο ξεπούλημα της Χώρας μέσω του ΤΑΙΠΕΔ.

Οι πολιτικοί του ομοϊδεάτες, όπως ο Παπαμιμίκος, προτείνουν την δημιουργία αστυνομίας πανεπιστημίων. Η υποκριτική τους στήριξη στην στρεβλή εφαρμογή του νόμου εξαντλείται σε ανουσιότητες για να καλύψουν τον φόβο του για ενασχόληση των διωκτικών αρχών με τις έκνομες πράξεις ΜΚΟ που προσπαθούν οι Υπουργοί της

Συγκυβέρνησης να καλύψουν με αλλαγές του ποινικού κώδικα.

Είναι καιρός να ασχοληθεί η πολιτεία με τα πραγματικά προβλήματα της παιδείας και όχι με την κάλυψη φασίζουσων συμπεριφορών. Για την αποτροπή τερματισμού λειτουργίας δυο κρίσιμων εργαστηρίων του ΕΚΠΑ», καταλήγει η κ. Μακρή στην ερώτηση της στο πλαίσιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου.

Σχετικά άρθρα