Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Μάρκος Μπόλαρης: Οι τρεις συνιστώσες του προβλήματος και το σχέδιο της προδοσίας – Τα της Μονής Σινά!

Μάρκος Μπόλαρης: Οι τρεις συνιστώσες του προβλήματος και το σχέδιο της προδοσίας – Τα της Μονής Σινά!
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αίγυπτος, Αρχιεπισκοπή Σινά Φαράν καὶ Ραϊθώ, Ιερά Μονή Αγίας Αικατερίνης Όρους Σινά, Μάρκος Μπόλαρης, Ορθόδοξη Εκκλησία, Χερσόνησος του Σινά, Χριστιανισμός, Χριστιανοί,

Ο νομικός και σοσιαλπατριώτης πολιτικός Μάρκος Μπόλαρης, πρώην υφυπουργός Εξωτερικών στην κυβέρνηση του Αλέξη Τσίπρα και πρώην υφυπουργός Οικονομίας στην κυβέρνηση του Γιώργου Παπανδρέου, δημοσίευσε στο Facebook μια ανάρτηση σχετικά με την κρίση στη Μονή του Σινά, τιτλοφορώντας την «Οι τρεις συνιστώσες του προβλήματος και το σχέδιο της προδοσίας – Τα της Μονής Σινά!».

Εισαγωγικά

Ο Μπόλαρης εξηγεί ότι είναι εύλογο να μην αντιλαμβάνονται πολλοί τις πολλές παραμέτρους ενός προβλήματος, ιδιαίτερα όταν αυτό είναι σύνθετο, πολιτικό, γεωπολιτικό, γεωστρατηγικό, οικονομικό, αναπτυξιακό, τουριστικό, πολιτισμικό, θρησκευτικό και αρχαιολογικό ζήτημα.

Πρόκειται για ένα αρχαίο μοναστήρι στην καρδιά της ερήμου Σινά, στην ανατολική ακτή της Ασίας, με τα μετόχια του επί της Ερυθράς Θαλάσσης, απέναντι από την Αφρική και τη Σαουδική Αραβία.

Εκεί, οι ενασκούμενοι Σιναίτες Πατέρες συνεχίζουν νυχθημερόν την ασκητική ζωή σύμφωνα με την παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο Μπόλαρης αναφέρεται σε ένα θρησκευτικό και εκκλησιαστικό καθίδρυμα όπου η Ιστορία, από την εποχή του Αυτοκράτορα Ιουστινιανού Α’ μέχρι σήμερα -χίλιους πεντακόσιους τόσους χρόνους-, συναντά τη θεολογία, την ασκητική, τις καλές τέχνες, τις αρχαιότερες διασωθείσες εικόνες, απτά δείγματα πολιτισμού, μία από τις σημαντικότερες βιβλιοθήκες στον κόσμο, χιλιάδες κώδικες και περγαμηνές, καθώς και τον ατίμητο Σιναϊτικό Κώδικα, το αρχαιότερο Ευαγγέλιο που σώζεται.

Επίσης, ένα πολυτιμότατο σκευοφυλάκιο με μοναδικά έργα τέχνης.

Πρόκειται για ένα Μοναστήρι που παρέδωσαν με σεβασμό οι αιώνες, ένα σεβαστό καθίδρυμα που δεν είναι νεκρό αρχαιολογικό μνημείο, αλλά μια ζώσα κυψέλη που φέρει πολύ πνευματικό μέλι και διασώζει την πνευματικότητα της Ανατολής εδώ και χίλιους πεντακόσιους χρόνους.

Σε παρένθεση, ο Μπόλαρης σημειώνει ότι το Άγιον Όρος, πολυτίμητη κιβωτός της Ορθοδοξίας, συμπλήρωσε χίλια χρόνια από την ίδρυσή του.

Ο Μπόλαρης τονίζει την πύκνωση γεωπολιτικής-γεωστρατηγικής θέσης -παραπέμποντας στον χάρτη για το γεωγραφικό σημείο-, το αναπτυξιακοοικονομικό ενδιαφέρον, τον εξέχοντα πολιτισμικό χαρακτήρα, τη μοναδική εκκλησιαστική ασκητική αξία και το σημείο συνάντησης θρησκειών.

Η Πρώτη Συνιστώσα

Ο Μπόλαρης δηλώνει ότι είναι σαφές πως ένα σημαντικότατο μέρος της αιγυπτιακής οικονομίας οφείλεται στον τουρισμό, κυρίως λόγω των Φαραωνικών Πυραμίδων, μνημείων συγκλονιστικών ως σύλληψη και κατασκευή.

Είναι εξίσου γνωστό ότι ορισμένοι αναπτυξιολόγοι, φίλοι Αιγύπτιοι, έχουν προσεγγίσει εσφαλμένα τη μοναδικότητα της Σιναιτικής περίπτωσης και εισηγήθηκαν έντονη τουριστικοποίηση, όχι απλώς της χερσονήσου του Σινά και της Ερυθράς Θαλάσσης, αλλά μια εντατική επιχείρηση μετατροπής της αρχαίας Μονής του Σινά σε νεκρό μνημείο, σε επισκέψιμο μουσείο, χωρίς τους ενοχλητικούς ενασκούμενους Σιναίτες Πατέρες, χάριν μιας αχαλίνωτης τουριστικής κερδοφορίας.

Ο Μπόλαρης επισημαίνει ότι δεν τους έχει εξηγηθεί πως άλλοι είναι οι τουρίστες που πηγαίνουν στις Πυραμίδες και άλλοι οι προσκυνητές ή μελετητές που ανεβαίνουν στο Σινά, όπως άλλοι αυτοί που ανεβαίνουν στον Παρθενώνα της Ακρόπολης στην Αθήνα και άλλοι όσοι περιπλανώνται στα μονοπάτια της χερσονήσου του Αγίου Όρους, τα άνω ζητούντες.

Σημασία έχει, σύμφωνα με τον Μπόλαρη, ότι πάνω σε μια στρεβλή αντίληψη τάχα αναπτυξιακής-τουριστικής πολιτικής, το αιγυπτιακό κράτος ξεκίνησε μια σειρά δικαστηρίων για να διεκδικήσει τα ακίνητα της Μονής της Αγίας Αικατερίνης στο Σινά, ακίνητα που βρίσκονται στην ιδιοκτησία του μοναστηριού στους αιώνες, χωρίς ποτέ να αμφισβητηθούν ούτε από τους Άραβες που διαδέχτηκαν τη Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία, ούτε από τους Σταυροφόρους, ούτε από το Σουλτανάτο των Μαμελούκων, ούτε από τους Οθωμανούς ή τους Βρετανούς, ούτε από την Αίγυπτο.

Η υπόθεση οδηγήθηκε στα αιγυπτιακά δικαστήρια, σε μια χώρα όπου η φιλοαμερικανική στρατιωτική δικτατορία είναι η επιλογή διακυβέρνησης απέναντι στην ισλαμοφασιστική επιλογή των τζιχαντιστών Αδελφών Μουσουλμάνων.

Ο Μπόλαρης θεωρεί ηλίου φαεινότερον ότι δεν υπάρχουν οι στοιχειώδεις προϋποθέσεις για μια δίκαιη δίκη, όταν ένας από τους αντιδίκους είναι το Κράτος με την πολιτειακή μορφή που έχει σήμερα.

Είναι απολύτως σαφές ότι εκλείπουν οι προϋποθέσεις για μια δίκαιη δίκη με αντίδικο το αιγυπτιακό κράτος.

Ο Μπόλαρης σημειώνει ότι οι Αιγύπτιοι γνωρίζουν πάρα πολύ καλά -καθώς η Αίγυπτος είναι σοβαρό κράτος με εξαιρετικές κρατικές υποδομές και δομές, ισχυρή διπλωματία- τη μοναδικότητα της περίπτωσης της Μονής Σινά, άρα το υψηλότατο ενδιαφέρον όχι μόνο της UNESCO, ούτε απλώς των εκκλησιαστικών ηγετών, αλλά και των πολιτικών ηγεσιών σε Ευρώπη, Αμερική και Αυστραλία, και κυρίως της παγκόσμιας κοινής γνώμης.

Γνωρίζουν σε βάθος πως κανείς στη Δύση, κανείς στην υφήλιο, δεν πρόκειται να τους πιστέψει ότι νίκησαν σε δικαστήρια αμεροληψίας και Δικαιοσύνης τη Μονή Σινά και έτσι αρπάζουν νομίμως την από δεκαπέντε αιώνες περιουσία της.

Τούτο το αντιλαμβάνονται απολύτως οι Αιγύπτιοι και γι’ αυτό αναζήτησαν άλλη διέξοδο για να επιτύχουν τη νέκρωση της Σιναιτικής Μονής, την ιδιοποίηση της περιουσίας της (υλικής και άυλης), την εκδίωξη των μοναχών και τη μετατροπή της σε μουσείο.

Η στρατηγική τους εστιάστηκε στην υπογραφή ενός συμφωνητικού με το οποίο οι εν τω Μοναστηρίω θα παρέδιδαν τη Μονή και πάντα τα εν αυτή εκουσίως, με δική τους υπογραφή.

Τότε, κανείς από τον διεθνή παράγοντα δεν θα μπορούσε να μιλήσει: «Μας το παρέδωσαν», θα αντιτείνουν. «Δεν μπορούσαν άλλο πια», θα διακήρυτταν διεθνώς, «και μας το παρέδωσαν για αξιοποίηση!».

Τούτη η στρατηγική είχε, έχει ένα αξεπέραστο εμπόδιο: τους λευκανθέντες στη Μονή Σινά ασκητές, οι οποίοι κρατούν τα κλειδιά που τους παρέδωσε ο Ιουστινιανός Α’, ο Άγιος Ιωάννης της Κλίμακος ο Σιναίτης και η χορεία των Πατέρων στους αιώνες. Τούτο το πρόβλημα πρέπει να υπερφαλαγγιστεί.

Συνιστώσα Δεύτερη

Ο Μπόλαρης εξηγεί ότι στο Μοναστήρι του Σινά ενασκούνται ορθόδοξοι χριστιανοί μοναχοί, Ρωμιοί πάντοτε, κατά συντριπτική πλειοψηφία Αιγυπτιώτες Ρωμιοί, Ελλαδίτες και Κύπριοι.

Τους τελευταίους χρόνους ηγουμενεύει, υπέρ τους πενήντα χρόνους, ο Αρχιεπίσκοπος πρώην Σιναίου Δαμιανός. Ο Μπόλαρης τον αποκαλεί πρώην Σιναίου διότι πρό μηνός περίπου η Κυρίαρχη Σιναιτική Γενική Συνέλευση των Σιναιτών μοναχών έπαυσε από ηγούμενο τον εν λόγω γέροντα, για μια σειρά παραπτωμάτων ηθικών και πνευματικών, εκκλησιαστικών και εκκλησιολογικών, διοικητικών και οικονομικών, κακουργηματικής τάξης, τέτοιων που συνιστούν την αθλιότερη μορφή αθέτησης της υποχρέωσης που είχε απέναντι στον Ιερό Θεσμό που του είχε ανατεθεί να διαποιμάνει.

Τονίζει ότι έπαυσε για μια σειρά παραπτωμάτων για τα οποία θα τον κρίνει η εν Ιεροσολύμοις Πατριαρχική Σύνοδος.

Ρητέον ότι ο πρώην Σιναίου, έχοντας προβλήματα λόγω της προχωρημένης ηλικίας, κατέστη υποχείριον κυρίας τινός, μωροφιλοδόξων τινών και αρπάγων ετέρων, επωφθαλμιούντων ισχύ, χρήμα, τίτλους, παρανόμως.

Επειδή, όπως εξέθεσε ανωτέρω, η Αίγυπτος είναι σοβαρό κράτος με συνέχεια στις πολιτικές του, αποφάσισε να αξιοποιήσει τη γεροντική άνοια, την παρακοιμωμένη αμαρτία, τη μωρομιτροφιλοδοξία και τα τσακάλια που μυρίστηκαν ψοφίμι -λαμόγια νεοελληνιστί-, αποφάσισαν πως τώρα είναι η ώρα να δράσουν, την απόλυτη έλλειψη ηγεσίας στο αρχαίο μοναστήρι να εκμεταλλευτούν.

Συνιστώσα Τρίτη

Ο Μπόλαρης δηλώνει ότι για την παράδοση των ατιμήτων που παρέδωσαν οι αιώνες -παρακαταθήκη Ιστορίας, Θεολογίας, Γλώσσας, Πολιτισμού, Τεχνών- χρειαζόταν η ένοχη συνέργεια, το κλειδί ν’ ανοίξει η πόρτα, και τούτο το κλειδί το ζήτησαν οι Αιγύπτιοι από τον μοιραίο Έλληνα πρωθυπουργό. Δεν εικοτολογεί: Η σοβαρότερη ιταλική εφημερίδα, η Corriere della Sera, ενημέρωσε προ τριμήνου ότι στη συμφωνία για τα ενεργειακά Αιγύπτου-Ελλάδας ενεπλάκη ως κερασάκι η παλαίφατος Μονή του Σινά. Οι Ιταλοί ενημέρωσαν ότι ένα βρώμικο, ιδιαζόντως πνιγηρό σκάνδαλο ήταν σε εξέλιξη σε σχέση με τη Μονή Σινά.

Ο μικρός που κρύβεται στο Μαξίμου και ο ανύπαρκτος υπουργός Εξωτερικών σιώπησαν ενόχως και φρόντισαν να μην αναπαραχθεί η είδηση εν Ελλάδι.

Οι Αιγύπτιοι, σοβαρότεροι, για να μπερδέψουν την υπόθεση έριξαν το μελάνι της σουπιάς: Αντί διαψεύσεως της ειδήσεως για αθέμιτη συναλλαγή, για μυστική διπλωματία, για εξαγορασμένες συνειδήσεις, επέδωσαν στη δημοσιότητα την απόφαση του Εφετείου της Αιγύπτου, με την οποία -μαντέψτε- ναι, βέβαια, με διατεταγμένους δικαστές, με διορισμένο δικηγόρο στη Μονή, ω του παραδόξου θαύματος, η Αίγυπτος κέρδισε την από δεκαπέντε αιώνων περιουσία της Μονής Σινά. Συγκλονιστικό τάχα!

Από εδώ, δρομολογούνται τα κρυφίως συμφωνηθέντα, δηλαδή η παράδοση της αρχαίας Μονής, της οποίας συμφώνησε ο θλιβερός ελάχιστος του Μαξίμου, χωρίς να έχει καμία απολύτως αρμοδιότητα επί της Μονής Σινά, χωρίς ποτέ να έχει γνοιαστεί για τη Μονή Σινά, συνεργεί όλως αθλίως -δεν βρίσκει λέξεις- ώστε να υπογραφεί το συμφωνητικό της παράδοσης στους Αιγυπτίους.

Κρατείστε κατά νουν ότι η κυβέρνηση της Αιγύπτου «κέρδισε» τα «δικαστήρια», αλλά επειδή τρέμει τον διεθνή παράγοντα, επιζητεί πάση θυσία την με συμφωνητικό προδοτική παράδοση.

Στο εκπονηθέν μυστικώς, σε ανώτατο επίπεδο, σχέδιο αυτό συμφωνητικού άλωσης, οι παράγοντες είναι δύο: Ο γεροντικήν άνοιαν πάσχων ηγούμενος και ο φιλαργυρίας νοσήσας μικρός του Μαξίμου, χρησιμοποιώντας ως μακρά χείρα θλιβερή κάποια πρώην πρέσβειρα.

Χρειάζεται να εξαπατήσουν τους Έλληνες ότι νοιάζονται για το Σινά ενώ το ξεπουλούν.

Άρα, φέρνουν στη Βουλή νομοσχέδιο -δεν το φέρνει το καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο Εξωτερικών, αλλά το εισηγείται το Υπουργείο Παιδείας, αποδεικνύοντας ότι για αυτούς η ιστορική Μονή του Σινά είναι τελειωμένη υπόθεση.

Η σύλληψη για τον εμπαιγμό των Ελλήνων είναι απλή: Όπως έχουν στον Πόντο την ιστορική Μονή Παναγίας Σουμελά, η οποία λόγω της Μικρασιατικής Καταστροφής και της ανταλλαγής πληθυσμών έμεινε στα χέρια του Υπουργείου Πολιτισμού της Τουρκίας, και στήσανε ένα προσκύνημα στο Βέρμιου Όρος που το ονόμασαν σφαλερώς Παναγία Σουμελά, αντί να πούνε ότι είναι η Παναγία εν εξορία, κυνηγημένη από γενοκτόνους, και ίδρυσαν σχετικώς νομικό πρόσωπο, τα ίδια τώρα -χωρίς να υπάρχει τώρα ουδείς απολύτως λόγος εθνικής ή άλλης καταστροφής- σχεδίασαν οι άθλιοι να στήσουν εν Ελλάδι ένα γιαλαντζί μοναστήρι, να το πούνε Μονή Σινά, θα έχει και πέντε-έξι καλογέρια εν Αθήναις και κάποιον μιτροφόρο ηγούμενο, θα πωλήσουν φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες στους Έλληνες, τα τουριστικά πρακτορεία όπως ταξιδεύουν στον Πόντο θα ξανά ταξιδεύουν στο Σινά, οι εν Ελλάδι εκκλησιαστικοί σιωπούν, η πανάθλια συναλλαγή θα ολοκληρωθεί μόλις πέσει η υπογραφή της παράδοσης της παλαίφατης Μονής από το γερόντιο.

Κι εδώ, αίφνης, η καλοσχεδιασμένη και καλοπληρωμένη επιχείρηση αρπαγής της Ιστορίας στράβωσε επειδή το κυρίαρχο όργανο της Μονής Σινά, ήγουν η Γενική Συνέλευση της Σιναιτικής Αδελφότητος, αντελήφθη την έκταση της προδοσίας –προδοσίας από τον τέως ηγούμενο και τον περί αυτόν όζοντα εσμό, προδοσίας από την Ελληνική κυβέρνηση με μηχανεύματα του μικρού του Μαξίμου, της ιδιοτέλειας το κεφάλαιο.

Συνήλθαν, όπως καταστατικώς προβλέπεται, και έπαυσαν τον Δαμιανό από τα ηγουμενικά καθήκοντά του. Η συνομωσία κρεμάστηκε. Χωρίς τον πάσχοντα γεροντική άνοια ηγούμενο δεν μπορεί να υπογραφεί το συμφωνητικό του ξεπουλήματος.

Γι’ αυτό άρχισε πληρωμένο μπαράζ δημοσιευμάτων του καθ’ όλα έγκριτου κι αντικειμενικού Τύπου εν Ελλάδι, πολιτικού κι εκκλησιαστικού, όργιο δημοσιευμάτων παραπληροφόρησης της κοινής γνώμης ελλαδικής και διεθνούς περί δήθεν ανταρσίας και ανταρτών μοναχών που τολμούν να αμφισβητούν τη νομιμότητα.

Οι υπέρ της Μονής δράσαντες εμφανίζονται με πληρωμένα δημοσιεύματα ως στασιαστές, δημοσιεύματα που στόχο έχουν να προετοιμάσουν τη σύλληψη κι απέλαση των Σιναιτών μοναχών.

Η καταστατική παρέμβαση της Σιναιτικής Αδελφότητας ακύρωσε την τελευταία στιγμή την υπογραφή του τρισαθλίου συμφωνητικού για την παράδοση της Μονής και των Αγίων της Μονής.

Αιφνιδιάστηκε το φαιδρό σύστημα της εγκληματικής δράσης εν Αθήναις και ενώ εκκρεμούν οι προβλεπόμενες εκκλησιαστικές διαδικασίες από το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, οι αδίστακτοι των Αθηνών, αντιεπαγγελματίες άτεχνοι, φόρτωσαν τον παππού στο αεροπλάνο, μαζί και τον διεφθαρμένο περιοδεύοντα θίασο -η σύγκελλος παραηγουμένη, ο μωροφιλόδοξος αρχιμανδρίτης, ο δικηγόρος τάχα της μονής-τοποτηρητής του μικρού του Μαξίμου-, τους προμήθευσαν μια κοόρτη από τραμπούκους, συνεννοήθηκαν με τους Αιγυπτίους να προσποιηθούν πως τάχα αυτοί δεν ξέρουν, παρθένες μωρές, και τους έστειλαν να καταλάβουν το Μοναστήρι επιβάλλοντας την ανομία.

Η συνομωσία Αθηνών και Καίρου, Μητσοτάκη και Σίσι, είναι καταφανέστατη.

Η τραμπούκικη επιδρομή στη Μονή Σινά έγινε με την απόλυτη κάλυψη των Αιγυπτίων, με μοναδικό στόχο ο καθαιρεθείς άνοιαν πάσχων γέρων να εμφανιστεί ως Ηγούμενος για να υπογράψει το προδοτικό συμφωνητικό παράδοσης της Μονής Σινά, ούτως ώστε στα μάτια της κοινής γνώμης και του διεθνούς παράγοντα να εμφανιστεί ότι οι Έλληνες παρέδωσαν το Μοναστήρι στην Αίγυπτο οικειοθελώς. Και κάποιοι να ενθυλακώσουν τριάκοντα αργύρια…

Έξοδος

Ο Μπόλαρης καταλήγει ότι κάθε τραγωδία έχει μια έξοδο. Στην προκειμένη περίπτωση, η τραγωδία της Μονής τρέπεται σε μια ακόμη ντροπή για τον μικρό του Μαξίμου.

Από την ένταση της αθλιότητας των δρωμένων, κι οι Αμερικανοί κι οι Ευρωπαίοι, κι οι Ρώσσοι κι οι Αυστραλοί, κι ο Πάπας Ρώμης κι οι Ευαγγελικοί, κι ο Βασιλιάς Κάρολος κι ο Πρόεδρος Μακρόν πληροφορούνται για την ουτιδανότητά του.

Η Μονή Σινά τις επόμενες μέρες θα έχει τον νέο της Ηγούμενο κι οι Σιναίτες θα κληθούν να περιμαζέψουν τα απόνερα της αθλιότητας.

Η Χριστιανοσύνη, όπου γης, νοιάζεται και στηρίζει την παλαίφατη Μονή.

Η αιγυπτιακή κυβέρνηση αντιλαμβάνεται ότι η ζώσα Μονή Σινά είναι αυτή που προσδίδει αίγλη, δόξα, κύρος, κίνητρο επισκεψιμότητας στη χερσόνησο του Σινά και, κατανοώντας αυτό, θα στηρίξει τη Μονή για να συνεχίσει τον πλου της στους αιώνες της Ιστορίας. Να έχουμε έγνοια!

Σχετικά άρθρα