Την αντίθεσή της με τις φράσεις «κακομαθημένα» και «αλητάκια» που χρησιμοποίησαν ο Άδωνις Γεωργιάδης και ο Γιάννης Καλλιάνος για τους μαθητές που κάνουν καταλήψεις εξέφρασε η Μαριέττα Γιαννάκου.
Μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 98,9 και την εκπομπή «Χωρίς μάσκα» με τον Νίκο Παναγιωτόπουλο και τον Γιώργο Σμυρνή, η βουλευτής επικρατείας της ΝΔ και πρώην υπουργός σημείωσε ότι «πολλά από τα αιτήματα των παιδιών που διαμαρτύρονται είναι θεμιτά, υπάρχουν όμως και μια σειρά από αιτήματα που είναι φαντασιακά».
«Χρειάζεται διάλογος και χρειάζεται ορισμένοι να μην προσπαθούν να βοηθήσουν τα παιδιά κατά κάποιο τρόπο να κάνουν καταλήψεις γιατί λόγω κορωνοϊού δεν ξέρουμε τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτή η ιστορία.
»Την ώρα που διαμαρτύρονται και λένε ότι είναι πολλά παιδιά στην τάξη, μην την πάθουμε από τις καταλήψεις και την αποφυγή τήρησης των μέτρων.
»Από την άλλη, πρέπει να έχουμε όλοι την ευθύνη για την αντιμετώπιση της κρίσης δημόσιας Υγείας.
»Τα παιδιά αυτά δεν έχουν ξαναζήσει πανδημία».
Κληθείσα να σχολιάσει τις εκφράσεις του υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη και του βουλευτή της ΝΔ Γιάννη Καλλιάνου που χαρακτήρισαν «κακομαθημένα» και «αλητάκια» τους μαθητές που κάνουν κατάληψη, η κυρία Γιαννάκου είπε «δεν μου αρέσει η φράση “κακομαθημένα” και “αλητάκια”.
»Εγώ θα καλούσα τα παιδιά να ξαναμπούν στην τάξη και να κουβεντιάσουμε.
»Η κυρία Κεραμέως είπε ευχαρίστως να γίνει διάλογος με ανοιχτές τάξεις.
»Πρέπει να ηρεμήσουν τα παιδιά και να μην τα φουσκώνουν διάφοροι πολιτικοί παράγοντες».
«Πάντοτε η Παιδεία ήταν χώρος όπου αναπτύσσονταν διάφορα δεδομένα που βοηθούσαν τις πολιτικές παρατάξεις.
»Τα τελευταία χρόνια είχε ηρεμήσει η κατάσταση, δεν ήταν η κατάσταση που είχα εγώ» σημείωσε η βουλευτής επικρατείας της ΝΔ και πρόσθεσε:
«Λόγω της οικονομικής κρίσης, υπήρχαν γκρίνιες για το εκπαιδευτικό προσωπικό. Φέτος όμως πήραν τόσους πολλούς.
»Για πρώτη φορά πήραν μόνιμο προσωπικό μετά τη δική μου θητεία και πήραν και πολλούς αναπληρωτές.
»Δεν μπορούμε να ισχυριστούμε ότι υπάρχει έλλειψη εκπαιδευτικού προσωπικού.
»Είχα κάνει αγώνα να βρω χώρους στην Αθήνα για σχολεία και δεν έβρισκα, δεν είναι εύκολο.
»Αυτά πρέπει να συζητηθούν με όρους λογικής, αλλά με ανοιχτές τάξεις».
«Είναι γνωστό ποιοι “χαϊδεύουν” τα παιδιά» είπε και τόνισε ότι «τα παιδιά που κλείνουν τα σχολεία εμποδίζουν τα παιδιά που έχουν λιγότερα οικονομικά μέσα και αγωνίζονται μόνα τους να δώσουν αύριο στο πανεπιστήμιο και να μπουν σε καλή σχολή, αυτό είναι κακό».