Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Θύελλα αντιδράσεων για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Θύελλα αντιδράσεων για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βουλή των Ελλήνων, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Συνδικαλιστικές ενώσεις δασκάλων, καθηγητών και η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών, ζήτησαν την απόσυρση του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου» και διάλογο από την αρχή.

Η συζήτηση για το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας «Αναβάθμιση του Σχολείου» συνεχίζεται στη Βουλή, ωστόσο, μετά τη θύελλα ενστάσεων που εκδηλώθηκε τη Δευτέρα από την αντιπολίτευση, υπάρχουν σφοδρές αντιδράσεις και από την πλευρά των φορέων.

Κύρια σημεία της διαφωνίας είναι η επαναφορά της διαγωγής στα απολυτήρια, η τράπεζα θεμάτων, η αύξηση των ωρών μαθημάτων αλλά και των μαθητών στην τάξη, καθώς και η μείωση της ύλης της κοινωνιολογίας έναντι των λατινικών.

Συνδικαλιστικές ενώσεις δασκάλων, καθηγητών και η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών, ζήτησαν την απόσυρση του νομοσχεδίου και διάλογο από την αρχή.

Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Επιστημονικής Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων, Τηλέμαχος Κουντούρης, εξέφρασε τη διαφωνία του για την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη, επισημαίνοντας ότι με το νομοσχέδιο υποβαθμίζεται η ποιότητα της εκπαίδευσης. Η πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής, Γεωργία Μπουλμέτη, χαρακτήρισε αντι-εκπαιδευτικό το νομοσχέδιο, τονίζοντας ότι απουσιάζουν ρυθμίσεις για τα άτομα με αναπηρία.

Ο πρόεδρος της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, Θανάσης Κικίνης, εξέφρασε την απόλυτη διαφωνία του με την αύξηση του αριθμού των μαθητών στη τάξη εν μέσω πανδημίας.

Αντίθετος εμφανίστηκε και με τη διδασκαλία των αγγλικών στο νηπιαγωγείο, τονίζοντας πως τα μικρά παιδιά δεν έχουν ακόμα κατακτήσει την μητρική τους γλώσσα, ενώ για τα πειραματικά σχολεία είπε ότι δημιουργούνται υπόνοιες για φωτογραφικές διατάξεις.

Ο γ.γ. της Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών, Γιώργος Χριστόπουλος, εξέφρασε τη βεβαιότητα πως οι κάμερες στα ιδιωτικά σχολεία ήρθαν για να μείνουν.

Υποστήριξε, επίσης, πως η ενίσχυση του χαρακτήρα του σχολείου με εξετάσεις βοηθά τα φροντιστήρια και οδηγεί στην εμπορευματοποίηση του σχολείου.

Ο αντιπρόεδρος της ΟΛΜΕ, Θεόδωρος Μαλαγάρης, μιλώντας για την επαναφορά της διαγωγής των μαθητών, έκανε λόγο για «αναχρονισμό».

Ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Πειραματικών, Σπύρος Γλένης υπογράμμισε πως «είμαστε 7 χρόνια στον αέρα», ενώ θετικά στοιχεία εντόπισαν μόνον ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, Χαράλαμπος Κυριαϊλίδης και ο πρόεδρος Φροντιστών Ελλάδος, Γιάννης Βαφειαδάκης.

Ο πρώτος ισχυρίσθηκε πως η κυβέρνηση είναι συνεπής σε αυτό που είχε παρουσιάσει ως αντιπολίτευση, ενώ ο δεύτερος χαρακτήρισε θετική τη βάση του 10, καθώς και την αύξηση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων στο Γυμνάσιο.

Η πρόεδρος της Εταιρείας Ελλήνων φιλολόγων, Γεωργία Ξανθάκου Καραμάνου, έκρινε ως θετική έκρινε τη διάταξη για την επαναφορά των αρχαίων ελληνικών και των λατινικών ως εξεταζόμενων μαθημάτων στις εξετάσεις του Ιουνίου, αλλά και στην κατεύθυνση ανθρωπιστικών σπουδών αντιστοίχως.

Σχετικά άρθρα