Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Σπηλιωτόπουλος: Πλεύρης και Κυρανάκης υιοθετούν τη χυδαιότητα ως πολιτική διαμαρτυρία

Σπηλιωτόπουλος: Πλεύρης και Κυρανάκης υιοθετούν τη χυδαιότητα ως πολιτική διαμαρτυρία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Άρης Σπηλιωτόπουλος, Θάνος Πλεύρης, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, Λαθρομετανάστες, Μετανάστες, Νέα Δημοκρατία, Πρόσφυγες,

«Δεν αντιλαμβάνομαι την αντιπαράθεση γύρω από τα αυτονόητα», σχολιάζει στο Facebook ο Άρης Σπηλιωτόπουλος, τονίζοντας πως είναι κρετίνοι, βάναυσοι και χυδαίοι όσοι θέλουν να διοργανώσουν «μπάρμπεκιου» έξω από τις δομές φιλοξενίας προσφύγων.

Ο Άρης Σπηλιωτόπουλος προχωράει ωστόσο ένα βήμα παραπέρα, γράφοντας ότι απορεί με «τους νέους πολιτικούς που υιοθετούν τη χυδαιότητα ως πολιτική διαμαρτυρία» καρφώνοντας ευθέως τον Κ. Κυρανάκη και τον Θ. Πλεύρη.

H ανάρτηση του Άρη Σπηλιωτόπουλου:

«Δεν αντιλαμβάνομαι την πολιτική αντιπαράθεση γύρω από τα αυτονόητα.

»Προφανώς είναι αυτονόητο το δικαίωμα κάποιου να καταναλώνει όσο χοιρινό θέλει και όσο αλκοόλ επιθυμεί εάν είναι ενήλικας φυσικά.

»Δικό του ζήτημα είναι η υγεία του και πως διαχειρίζεται το προσδόκιμο της ζωή του.

»Ίσως βέβαια κάποιος να ισχυριστεί ότι επιβαρύνοντας την υγεία του με επιπλοκές, όπως καρδιά, αρτηρίες κτλ κάνει αλόγιστη χρήση των υπηρεσιών του Εθνικού Συστήματος Υγείας και έτσι επιβαρύνει τον φορολογούμενο.

»Αλλά αυτό είναι ψιλά γράμματα που αφορούν ίσως κάποιους υπερευαίσθητους νεοφιλελεύθερους. Άλλα πράγματα είναι η πρόκληση.

»Να είσαι κρετίνος, βάναυσος και αισθητικά χυδαίος.

»Γιατί πως αλλιώς μπορεί να χαρακτηριστούν κάποιοι που δήθεν από αγανάκτηση οργάνωσαν έξω από εστίες παραμονής μουσουλμάνων προσφύγων την άσκηση του ελεύθερου δικαιώματος της γουρουνοφαγίας και της αλκοολοποσίας.

»Και απορώ που νέοι πολιτικοί υιοθετούν τη χυδαιότητα ως πολιτική διαμαρτυρία.

»Μπορεί να έχει ο καθένας τις απόψεις του, να ασκεί τα δικαιώματά του.

»Όμως ουδείς έχει το δικαίωμα να προκαλεί και να προσβάλει αισθητικά.

»Γιατί η αισθητική είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ηθική. Και το ήθος όσο και υποκειμενικό κι αν είναι στην προηγούμενη περίπτωση απουσιάζει παντελώς».

Σχετικά άρθρα