Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Χρ. Σπίρτζης: «Πολιτική και διαχειριστική ανεπάρκεια» από την κυβέρνηση

Χρ. Σπίρτζης: «Πολιτική και διαχειριστική ανεπάρκεια» από την κυβέρνηση
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Βίντεο, Δημόσια Έργα, Προοδευτική Συμμαχία, ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης,

Επίθεση στην κυβέρνηση εξαπέλυσε από την Πάτρα, ο πρώην υπουργός Υποδομών και τομεάρχης Εσωτερικών του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, για τα έργα της υπογειοποίησης του νέου σιδηρόδρομου στην περιοχή της Πάτρας, αλλά και του αυτοκινητόδρομου Πατρών – Πύργου.

Σε δηλώσεις που έκανε, κατηγόρησε την κυβέρνηση «για πολιτική και διαχειριστική ανεπάρκεια», ενώ αναφερόμενος στην υπογειοποίηση του τρένου, είπε ότι «είναι κάτι το απολύτως εφικτό» και εξήγησε:

«Έχουμε ένα πρόσθετο κόστος 25 εκατομμυρίων ευρώ από το Ρίο μέχρι τον Άγιο Διονύσιο, υπάρχει μελέτη που είναι εγκεκριμένη, υπάρχουν 130 εκατομμύρια στο τρέχον ΕΣΠΑ για να υλοποιηθεί, ενώ μέσα στο διαγωνισμό υλοποίησης θα ήταν υποχρέωση της εργολαβίας και η μελέτη από τον Άγιο Διονύσιο, μέχρι τον Άγιο Ανδρέα και το νέο λιμάνι, μαζί με τις πρόσθετες εργασίες που πρέπει να γίνουν για το εμπορευματικό κέντρο».

«Αυτό το έργο» συνέχισε «θα χρηματοδοτείτο, είχαν ξεκινήσει οι συνεννοήσεις με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα χρηματοδότησης, ενώ όσον αφορά το κόστος που ακούγεται, πως είναι ένα δις ευρώ, μόνο ως ανέκδοτο μπορεί να αντιμετωπιστεί».

Σχετικά με τον αυτοκινητόδρομο Πατρών – Πύργου, ο Χρήστος Σπίρτζης παρατήρησε ότι «έχει αποκλειστική ευθύνη η Νέα Δημοκρατία και για την υλοποίηση του έργου από δω και πέρα, αλλά και για τις όποιες καθυστερήσεις υπάρξουν, όπως και για το αν θα κινδυνεύσει η χώρα να χάσει την χρηματοδότηση του έργου».

Μάλιστα, όπως συμπλήρωσε, «εμείς εκτιμούμε είναι ότι είναι μονόδρομος για την κυβέρνηση να ακολουθήσει το σχεδιασμό και τις διαδικασίες που είχαμε υλοποιήσει».

Τέλος, ο Χρήστος Σπίρτζης σημείωσε ότι «θα ήταν καλό να μας πει η Ν.Δ. τι έχει ως στρατηγικό σχέδιο υποδομών και τον τρόπο που θα το υλοποιήσει, αντί να αναστέλλει μία σειρά από διαγωνισμούς σε κρίσιμες υποδομές της χώρας, με βάση το εθνικό στρατηγικό σχέδιο υποδομών – μεταφορών που έχει εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή».

Σχετικά άρθρα