Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ποια στελέχη της Ν.Δ. «καρφώνει» η Καθημερινή

Ποια στελέχη της Ν.Δ. «καρφώνει» η Καθημερινή
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Thomas Cook, Εφημερίδα ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, Μάνος Κόνσολας, Μάξιμος Σανετάκης, Νέα Δημοκρατία, Τουρισμός, Υπουργείο Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης,

Η εφημερίδα Καθημερινή με το πρωτοσέλιδο καθημερινό πλαισιάκι, που το ονομάζει «Κύριο άρθρο» παρεμβαίνει στα πολιτικά πράγματα και κάποτε «καρφώνει» τον πολιτικό χώρο στον οποίο κινείται, όπως είχε γίνει με τις μετρήσεις δημοτικότητας κυβερνητικών στελεχών οι οποίες, έγραφε, δεν ωφελούν παρά μόνο «ως τονωτικό επωαζόμενων ναρκισσισμών».

Στην έκδοση της Πέμπτης η Καθημερινή επανέρχεται για να εκφράσει τις ανησυχίες της σχετικά με την ελληνική αντίδραση για την κατάρρευση της Thomas Cook, η οποία «οφείλει να είναι εξίσου σοβαρή και να μην εξαντλείται σε μεγαλοστομίες για «κέντρα επιχειρήσεων» και χαμογελαστές φωτογραφήσεις στα κοινωνικά δίκτυα».

Η αναφορά σε «κέντρο επιχειρήσεων» για την αντιμετώπιση της κατάστασης που προκλήθηκε με την Τόμας Κουκ, εκπορεύεται από το υπουργείο Τουρισμού (άρα εκεί χρεώνεται η «μεγαλοστομία»;) και στο Διαδίκτυο υπάρχει φωτογραφία του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη (χαμογελαστού) και του υφυπουργού Μάνου Κόνσολα, με τον βουλευτή Ηρακλείου της ΝΔ, Μάξιμο Σενετάκη, ο οποίος τους επισκέφτηκε και ενημερώθηκε γύρω από τους χειρισμούς για τον απεγκλωβισμό τουριστών από την Κρήτη.

Το σύντομο πρωτοσέλιδο κείμενο της Καθημερινής είναι το εξής:

«Η κατάρρευση της Thomas Cook δεν επιδέχεται εύκολες λύσεις. Ο χρόνος όμως περνάει και η ανασφάλεια για την τουριστική βιομηχανία –τις επιχειρήσεις, αλλά και τους εργαζόμενους– μεγαλώνει.

»Ενόψει αυτής της πραγματικότητας, θα περίμενε κανείς ταχύτερα αντανακλαστικά.

»Την ώρα που επιχειρείται επανεκκίνηση της ελληνικής οικονομίας, εμφανίζεται πολύ σοβαρή απειλή για τον πιο δυναμικό κλάδο της.

»Γι αυτό και η αντίδραση οφείλει να είναι εξίσου σοβαρή και να μην εξαντλείται σε μογαλοστομίες για ‘‘κέντρα επιχειρήσεων’’ και χαμογελαστές φωτογραφήσεις στα κοινωνικά δίκτυα».

Σχετικά άρθρα