Απόλυτη επιβεβαίωση των αβελτηριών που είχε φέρει στο φως της δημοσιότητας το tribune.gr αποτελεί η δρομολογούμενη επαναπρόσληψη 25 μηχανικών της ΥΠΑ από την πρώην Ολυμπιακή Αεροπορία, οι οποίοι συγκαταλέγονται στους 249 μηχανικούς και πιλότους που είχαν τεθεί σε καθεστώς διαθεσιμότητας από την ΥΠΑ και πολλοί εξ’ αυτών κατέληξαν να βάζουν σφραγίδες στα ΚΕΠ.
Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες σε συνάντηση που είχε ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης με τους διεθέσιμους, αλλά και με τον βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θανάση Πετράκο, δεσμεύθηκε ότι έχει ήδη συμφωνήσει με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για την επαναπρόσληψη 25 μηχανικών και βρίσκεται σε διαβουλεύσεις με τον Κυριάκο Μητσοτάκη για ακόμα 50, για τους οποίους ο τελευταίος προβάλλει ισχυρές αντιδράσεις, αγνοώντας τις εφιαλτικές συνέπειες.
Ο λόγος που αναγκάστηκε τόσο ο υπουργός Μεταφορών, όσο και ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης να ανακρούσουν πρύμναν στο ζήτημα της διαθεσιμότητας των εργαζομένων της ΥΠΑ, είναι διότι εκ των υστέρων διαπιστώθηκε ότι η Υπηρεσία έχει μείνει ουσιαστικά γυμνή από εξειδικευμένο προσωπικό, με αποτέλεσμα να τίθενται σοβαρά ζητήματα ασφάλειας των πτήσεων και εύρυθμης λειτουργίας της ΥΠΑ, κίνδυνο τον οποίο το tribune.gr είχε υπογραμμίσει με αλλεπάλληλα δημοσιεύματά του.