Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Πανεπιστημιακός μηνύει τον Άδωνη για το «η Κοινωνιολογία κάνει τα παιδιά αριστερά»

Πανεπιστημιακός μηνύει τον Άδωνη για το «η Κοινωνιολογία κάνει τα παιδιά αριστερά»
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Άδωνις Γεωργιάδης, Δικαιοσύνη, Νέα Δημοκρατία, Πανεπιστημιακοί Καθηγητές, Σχολεία,

Αφού είπε ό,τι είπε για την αντικατάσταση του μαθήματος των Λατινικών με αυτό της Κοινωνιολογίας στη Γ’ Λυκείου, ήρθε η ώρα… για μήνυση. Αυτό πράττει εναντίον του Άδωνη Γεωργιάδη ένας εκ των καθηγητών που κλήθηκαν να συγγράψουν το βιβλίο για την Κοινωνιολογία, ο Στράτος Γεωργούλας, από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Παραθέτοντας τρία αποσπάσματα από δημόσιες παρουσίες του αντιπροέδρου της Νέας Δημοκρατίας όταν το θέμα ήταν στην επικαιρότητα, ο κοινωνιολόγος εξηγεί πως «επλήγη η επιστημονική μου ευσυνειδησία, εγκυρότητα και αξιοπιστία, καθώς επίσης και η ηθική ακεραιότητα και η αξιοπρέπειά μου ως ατόμου».

Τα εν λόγω αποσπάσματα αναφέρονται στον «αδώνειο» ισχυρισμό ότι η Κοινωνιολογία κάνει τα παιδιά αριστερά, κάτι που έκανε τον Στράτο Γεωργούλα να προχωρήσει σε μήνυση.

Αναλυτικά τα όσα αναφέρονται:

»Κατέθεσα σήμερα ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών αστική αγωγή κατά του Άδωνη Γεωργιάδη μέσω του δικηγόρου Δημήτρη Μοιρασγεντή, για τις εξής δηλώσεις του:

1. «…Και το δεύτερο θέμα…είναι η κατάργηση του μαθήματος των Λατινικών και η αντικατάστασή του από την Κοινωνιολογία. Έλα Χριστέ και Παναγία. Πόσο αγράμματους θέλουν να κάνουν πια τους Έλληνες αυτοί οι άνθρωποι. Σε όλες τις χώρες τις Ευρώπης, μηδεμίας εξαιρουμένης, οι δύο κλασσικές γλώσσες, τα Λατινικά και τα Αρχαία Ελληνικά, διδάσκονται από κοινού, θεωρούνται και σωστά ο πυλώνας του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και ο πυρήνας των ανθρωπιστικών σπουδών.

»Και έρχεται η μήτρα του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, η Ελλάδα και γίνεται η πρώτη χώρα που καταργεί το μάθημα των Λατινικών, για να το αντικαταστήσει, άκουσον άκουσον με την Κοινωνιολογία… και Αυτό (το μάθημα Λατινικών) πάτε και το αντικαθιστάτε με την Κοινωνιολογία. Δηλαδή με ένα μάθημα απλώς για να κάνουν τα παιδιά αριστερά». (Blue Sky, 3/9/18)

2. «…Όταν αναφερόμουν στην Κοινωνιολογία, δεν αναφερόμουν φυσικά στην Επιστήμη εν γένει, αλλά στον τρόπο που διδάσκεται στα σχολικά βιβλία στην Ελλάδα…

»Στην Ελλάδα, τα σχολικά βιβλία και η γενική κατεύθυνση, όπως έχει διαμορφωθεί στα χρόνια της ιδεολογικής κυριαρχίας της Αριστεράς, έχουν πάρει μία συγκεκριμένη κατεύθυνση και ένα από τα πράγματα που εγώ θα ήθελα να δω να αλλάζουν είναι τα σχολικά βιβλία και ο τρόπος που διδάσκεται, όχι μόνον η Κοινωνιολογία ή η Ιστορία, αλλά και η Γλώσσα και τα Θρησκευτικά».(προσωπικός λογαριασμός μέσων κοινωνικής δικτύωσης, 5/9/18)

3. «…αλλά ο τρόπος που είναι γραμμένα τα βιβλία της Κοινωνιολογίας στην Ελλάδα και ο τρόπος με τον οποίο διδάσκεται η Κοινωνιολογία στα ελληνικά σχολεία…Δεν έχω τίποτα με την επιστήμη της Κοινωνιολογίας, έχω όμως πάρα πολύ με τα βιβλία της Κοινωνιολογίας που θέλουν να βάλουν στα ελληνικά σχολεία. Είναι σαφές έχουν συγκεκριμένο ιδεολογικό πρόσημο.» (ΕΡΤ, 5/9/18).

»Με τις ως άνω δημόσιες δηλώσεις του, ο Α. Γεωργιάδης εμφανίζει τα σχολικά αυτά βιβλία (περιλαμβανομένου πρωτίστως των σχολικών βιβλίων Κοινωνιολογίας Γ’ Λυκείου), όχι ως επιστημονικά συγγράμματα, τα οποία έχουν συγγραφεί με την επιστημονική αντικειμενικότητα που απαιτείται, ιδίως εφόσον πρόκειται για σχολικά βιβλία που απευθύνονται σε ανήλικους μαθητές Λυκείου, αλλά ως βιβλία – εργαλεία, τα οποία έχουν δήθεν συγγραφεί κατά παραγγελία, προκειμένου να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένους ιδεολογικούς σκοπούς και ειδικότερα προκειμένου να προβάλλουν μεροληπτικά την αριστερή ιδεολογία.

»Βεβαίως, όπως είναι ευκόλως εννοούμενο, καθώς τα βιβλία δεν συγγράφονται μόνα τους, την ευθύνη της συγγραφής και του περιεχομένου τους, την έχουν οι συγγραφείς τους.

»Επομένως, με τις ως άνω δηλώσεις του κου Γεωργιάδη, εγώ, ο οποίος, μετέχω στην συγγραφική ομάδα, στην οποία ανατέθηκε η συγγραφή του σχολικού βιβλίου της Κοινωνιολογίας της Γ’ Λυκείου, εμφανίζομαι να λαμβάνω συνειδητά μέρος σε μια άκρως αντιεπιστημονική και αντιπαιδαγωγική διαδικασία.

»Ο κος Γεωργιάδης συνειδητά και γνωρίζοντας ότι ψεύδεται, επέλεξε να ισχυριστεί τα ως άνω συκοφαντικά ψεύδη, όχι βεβαίως από ενδιαφέρον για την εκπαίδευση των μαθητών της Γ’ Λυκείου, αλλά προκειμένου να εξυπηρετήσει δικές του πολιτικές σκοπιμότητες.

»Εκ της παράνομης αυτής συμπεριφοράς του κου Γεωργιάδη επλήγη η επιστημονική μου ευσυνειδησία, εγκυρότητα και αξιοπιστία, καθώς επίσης και η ηθική ακεραιότητα και η αξιοπρέπειά μου ως ατόμου κι ως εκ τούτου έχω δικαίωμα κατ’ άρθρο 57 ΑΚ, να ζητήσω να υποχρεωθεί δικαστικά να άρει την προσβολή, αναρτώντας νέα δήλωση ανακαλώντας τα όσα συκοφαντικά ισχυρίσθηκε για το πρόσωπό μου, αναφορικά με το δήθεν ιδεολογικό πρόσημο των σχολικών βιβλίων της Κοινωνιολογίας Γ’ Λυκείου.

»Επίσης η παράνομη και υπαίτια συμπεριφορά του συνιστά σε βάρος μου αδικοπραξία κατ’ άρθρα 914επ., κι ως εκ τούτου δικαιούμαι κατ’ άρθρα 57, 59, 914, 920 και 932 ΑΚ, να ζητήσω να υποχρεωθεί, να μου καταβάλλει εύλογη χρηματική αποζημίωση για την ικανοποίηση της ηθικής βλάβης και θα πρέπει να διαταχθεί σε βάρος του, κατ’ άρθρο 1047 ΚΠολΔ, προσωπική κράτηση ενός (1) έτους.

Στράτος Γεωργούλας

Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Αιγαίου.»

Σχετικά άρθρα