Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Παππάς: Η Ν.Δ. κάλυπτε το σκάνδαλο του ΟΑΣΘ – Θα πάρει σκληρές απαντήσεις ο Μητσοτάκης

Παππάς: Η Ν.Δ. κάλυπτε το σκάνδαλο του ΟΑΣΘ – Θα πάρει σκληρές απαντήσεις ο Μητσοτάκης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Κυριάκος Μητσοτάκης, Νέα Δημοκρατία, ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς,

Τη διαβεβαίωση ότι η εκκαθάριση και η εξυγίανση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) θα προχωρήσουν, «όσες τρικλοποδιές και αν μηχανεύονται σε βάρος μας», δίδει με ανακοίνωσή του ο πρόεδρος του Οργανισμού, Στέλιος Παππάς, σχολιάζοντας δηλώσεις του προέδρου της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκου Μητσοτάκη για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης.

Ο κ. Μητσοτάκης «πρέπει να ξέρει ότι οι απαντήσεις θα έρθουν και θα είναι σκληρές, κυρίως για τα νομοθετήματα που έκαναν οι κυβερνήσεις τους και με τα οποία προσέφεραν κάλυψη σε αλλεπάλληλες ενέργειες που επιβάρυναν το δημόσιο και τη καταλήστευση του δημόσιου πλούτου», σημειώνει ο κ. Παππάς.

Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, ο κ. Μητσοτάκης και οι παράγοντες της παράταξής του στη Θεσσαλονίκη, ζητούν «λήθη για το πολιτικό, διαχειριστικό και επιχειρησιακό σκάνδαλο που συντελέστηκε στο ΟΑΣΘ στις μέρες που κυβερνούσαν την χώρα».

Διερωτάται δε, αν ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης «είναι ενήμερος για τις απευθείας αναθέσεις με συμβάσεις εκατομμυρίων ευρώ» και για «προσλήψεις κολλητών και κομματικών φίλων με σημειώματα βουλευτών της παράταξής του».

«Δεν ήξερε τι υπέγραφε ως υπουργός της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, όταν ένα μήνα πριν τις εκλογές του 2015 επιχείρησαν να χαρίσουν με νόμο, στην πρώην εκλεκτή τους διοίκηση του ΟΑΣΘ, πάνω από 300 εκατομμύρια ευρώ, προκειμένου να συγκαλύψουν την κακοδιαχείριση του ΟΑΣΘ; Η δική του υπογραφή βρίσκεται σε περίοπτη θέση στον συγκεκριμένο νόμο» προσθέτει ο κ. Παππάς.

Να σημειωθεί, ότι ο κ. Μητσοτάκης, στη σημερινή, κοινή, ραδιοφωνική συνέντευξή του σε τρεις σταθμούς της Θεσσαλονίκης, ερωτηθείς για το θέμα του ΟΑΣΘ, είπε ότι «το πείραμα δεν αποδίδει», ότι «τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο» και εξέφρασε την αντίθεσή του στην «πρωτοβουλία της κυβέρνησης να κρατικοποιήσει τον ΟΑΣΘ».

Ωστόσο, παραδέχθηκε ότι το προηγούμενο καθεστώς λειτουργίας στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης δεν μπορούσε να συνεχιστεί, γιατί -όπως είπε- δημιουργούσε συνθήκες μίας επιδότησης του μεταφορικού έργου, ασχέτως του τελικού παραγόμενου αποτελέσματος.

Σχετικά άρθρα