Μετά την αντίδραση της Νέας Δημοκρατίας για την αποκριάτικη διαφήμιση του Jumbo με πρωταγωνιστή τον Παναγιώτη Ψωμιάδη, και μουσική υπόκρουση τον ύμνο του κόμματος η διαφήμιση αποσύρθηκε προσωρινά και ξαναεμφανίστηκε λίγες ώρες αργότερα, υπό τον τίτλο «Συνεχίζεται».
Μέχρι να ολοκληρωθεί το νέο concept, οι διαφημιστές «έκοψαν» το μισό σποτ, που προς το παρόν μένει χωρίς μουσική υπόκρουση» και δίνουν υπόσχεση στο κοινό ότι λίαν συντόμως θα παρακολουθήσουν τη συνέχεια, καθώς θα πρέπει να σκεφτούν το νέο μουσικό κομμάτι, το οποίο θα «ντύνει» τη διαφήμιση.
«Είμαστε γρήγοροι, αλλά όχι και θεϊκά γρήγοροι! Το νέο “κομμάτι” της Πίτσας πρέπει να καλοψηθεί! ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…», όπως χαρακτηριστικά έγραψε η εταιρεία σε ανάρτηση στη σελίδα της στο Facebook.