Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Μητσοτάκης: Ο κ. Τσίπρας προσπαθεί να αποπροσανατολίσει

Μητσοτάκης: Ο κ. Τσίπρας προσπαθεί να αποπροσανατολίσει
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αλέξης Τσίπρας, Κυριάκος Μητσοτάκης, Νέα Δημοκρατία,

Για αποπροσανατολισμό κατηγορεί τον πρωθυπουργό ο αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, αναφερόμενος στις εξαγγελθείσες αλλαγές στην Παιδεία.

Με δήλωση του ο Κ. Μητσοτάκης αναφέρει ότι τη στιγμή που “αποκαλύπτονται νέες πτυχές του τέταρτου μνημονίου ο κ. Τσίπρας προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση ανοίγοντας άλλα ζητήματα, αλλά πάντα χωρίς σχέδιο και κυρίως χωρίς καμία προετοιμασία”

Ολόκληρη η δήλωση του Κ. Μητσοτάκη

«Κάθε ώρα που περνάει αποκαλύπτονται νέες πτυχές του τέταρτου μνημονίου Τσίπρα – Καμμένου, με νέα βάρη για τους πολίτες.

Εκτός από τη μείωση του αφορολόγητου και τις περικοπές των συντάξεων προκύπτουν νέα επώδυνα μέτρα.

Δραματική αύξηση ασφαλιστικών εισφορών για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια.

Μειώσεις επιδομάτων και καταργήσεις φοροαπαλλαγών.

Ενώ παρίσταναν ότι δεν δέχονταν τις ομαδικές απολύσεις, τώρα υπογράφουν πρόθυμα τις σχετικές ρυθμίσεις.

Μπροστά σε αυτήν την πραγματικότητα, ο κ. Τσίπρας προσπαθεί να αποπροσανατολίσει τη συζήτηση ανοίγοντας άλλα ζητήματα, αλλά πάντα χωρίς σχέδιο και κυρίως χωρίς καμία προετοιμασία.

Όπως έλεγε κάποτε ότι θα καταργήσει τον ΕΝΦΙΑ και θα σκίσει τα Μνημόνια, έτσι τώρα αφήνει να εννοηθεί ότι θα καταργήσει τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Με ποιο σύστημα θα τις αντικαταστήσει; Σε ποιες πανεπιστημιακές αίθουσες θα μπουν οι φοιτητές, με τι βιβλία και καθηγητές;

Ανεύθυνα και επιπόλαια παίζει με την αγωνία των νέων ανθρώπων και των οικογενειών τους.

Αντιμετωπίζω την Παιδεία με ευθύνη και ευαισθησία ως εθνικό θέμα.

Οφείλουμε να επενδύσουμε σε αυτήν.

Στηρίζοντας τους εκπαιδευτικούς, που αποτελούν κεφάλαιο για τη χώρα, ώστε να δώσουν ορμή στους μαθητές.

Συνδέοντας την εκπαίδευση με την απασχόληση, για να βρουν κεφάλαια τα πανεπιστήμια, αλλά και για να βρουν μετά δουλειές οι απόφοιτοι.

Αξιοποιώντας τις νέες δεξιότητες της ψηφιακής εποχής.

Ενισχύοντας την ελευθερία και αυτονομία κάθε εκπαιδευτικής μονάδας.

Το δικό μας σχέδιο είναι συγκεκριμένο και τολμηρό. Θα έρθει σύντομα σε δημόσιο διάλογο γιατί επιδιώκουμε τη μεγαλύτερη δυνατή συναίνεση.

Οι νέοι μας αξίζουν την ελπίδα της αλήθειας. Αξίζουν ένα καλύτερο αύριο.

Μπορούμε να το δημιουργήσουμε».

Σχετικά άρθρα