Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Ο Σπίρτζης απαντά για τους δρομους: Αν ονομάζαμε τη σήραγγα “Σημίτης” θα ήταν όλα καλά (βίντεο)

Ο Σπίρτζης απαντά για τους δρομους: Αν ονομάζαμε τη σήραγγα “Σημίτης” θα ήταν όλα καλά (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αυτοκινητόδρομοι, Βίντεο, Βουλή των Ελλήνων, Ελληνική Κυβέρνηση, Νέα Δημοκρατία, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης,

Καυστική ήταν η απάντηση που έδωσε την Πέμπτη στη Βουλή ο Χρήστος Σπίρτζης για την κριτική που δέχεται το υπουργείο Υποδομών από ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στην Ιόνια οδό τη Δευτέρα του Πάσχα.

«Ξεκινάω με τη συμβουλή. Στα επικοινωνιακά επιτελεία των ΜΜΕ που στηρίζουν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, συνήθως λένε κάθε μέρα το πρωί: “μην αφήνεις την αλήθεια να σου χαλάσει μια ωραία και στημένη ιστορία”», σχολίασε χαρακτηριστικά ο κος Σπίρτζης.

Εξαπέλυσε, δε, δριμεία επίθεση στον αρμόδιο τομεάρχη της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννη Μανιάτη και στη ΝΔ και επιστρατεύοντας την ειρωνεία, σημείωσε: «θα έλεγα λοιπόν να μην πιστεύετε τα μάτια σας, να μην μετράτε το χρόνο που ταξιδέψατε για να έρθετε με ασφάλεια, να μη νοιάζεστε που δεν είχαμε ούτε ένα νεκρό και να καταγγείλουμε όλοι εμένα και τον Αλέξη Τσίπρα για φιάσκο εγκαινίων».

Σχολιάζοντας δημοσιεύματα που υπήρξαν, επισήμανε ότι λένε πως «έγινε μποτιλιάρισμα την 2η ημέρα του Πάσχα, λες και δεν έχει ξαναγίνει αυτό ποτέ».

Παράλληλα, ο Υπουργός Υποδομών, στηλίτευσε τη στάση της Δημοκρατικής Συμπαράταξης σχετικά με την ονομασία «Ανδρέα Παπανδρέου» που δόθηκε σε μία από τις σήραγγες της Ολυμπίας οδού, σχολιάζοντας καυστικά: «Ιεροσυλία. Ενώ αν τη λέγαμε Σημίτη θα ήταν καλό. Θα περιμένετε να βγείτε κυβέρνηση με τη ΝΔ, μετά το “Ανδρέα Παπανδρέου” που είναι πλήγμα και όνειδος».

Ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι η φετινή ήταν από τις μεγαλύτερες πασχαλινές εξόδους των τελευταίων ετών, με ελάχιστα ατυχήματα και κανένα θανατηφόρο και αναρωτώμενος «τι θα προτιμούσαν οι φωστήρες της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού και των ΜΜΕ τους; Να μην δινόταν η μεγάλη σήραγγα και να κινούνταν οι πολίτες για πολύ μεγαλύτερη απόσταση στην παλιά εθνική οδό, των αλλεπάλληλων στροφών και της υψηλής επικινδυνότητας;».

Τέλος, επισήμανε ότι η κυβέρνηση διαπραγματεύτηκε τις εκκρεμότητες για την ολοκλήρωση των έργων, όπως και «δωρεάν διελεύσεις για τους μόνιμους κατοίκους και τους ΑΜΕΑ».

Σφοδρή επίθεση: Πραγματικό φιάσκο της αντιπολιτευτικής προπαγάνδας

Σφοδρή επίθεση στη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ εξαπέλυσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, κάνοντας λόγο για «πραγματικό φιάσκο της αντιπολιτευτικής προπαγάνδας», αναφορικά με την έντονη κριτική που δέχθηκε η κυβέρνηση για την ταλαιπωρία που υπέστησαν οι οδηγοί στην Ιόνια Οδό κατά την επιστροφή τους από τις πασχαλινές διακοπές.

Σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου, τονίζεται ότι «αφορμή για την κορύφωση του πραγματικού φιάσκου της αντιπολιτευτικής προπαγάνδας υπήρξε η ταλαιπωρία τη Δευτέρα του Πάσχα, σε μια περιοχή που σε κάθε έξοδο παρατηρείται το ίδιο φαινόμενο, μιας και η παλιά εθνική διαθέτει μία λωρίδα ανά κατεύθυνση».

Το υπουργείο Υποδομών αναφέρει πως «είναι γνωστό σε όλους ότι δεν έγιναν εγκαίνια στην Ιονία Οδό. Είναι γνωστό σε όλους ότι οι σήραγγες ξεκίνησαν μετά το 2015 και είναι πλέον έτοιμες, ενώ έπρεπε να παραδοθούν τον Αύγουστο του 2017 και το οδικό τμήμα που τις συνδέει είχε καθυστερήσεις, εξαιτίας καθυστερήσεων στις απαλλοτριώσεις».

«Τι θα προτιμούσαν οι φωστήρες της Ν.Δ., του ΠΑΣΟΚ και του Ποταμιού και των ΜΜΕ τους; Να μην δινόταν η μεγάλη σήραγγα και να κινούνταν οι πολίτες για πολύ μεγαλύτερη απόσταση στην παλιά εθνική οδό, των αλλεπάλληλων στροφών και της υψηλής επικινδυνότητας;», διερωτάται.

Ακόμη, σημειώνει ότι «από την ημέρα παράδοσης των αυτοκινητοδρόμων ως σήμερα, επιχειρείται συνεχώς από τη Ν.Δ., τη Δημοκρατική Συμπαράταξη (ΠΑΣΟΚ) και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσής τους, η αποδόμηση της υπερπροσπάθειας που έγινε τα δύο τελευταία χρόνια για την ολοκλήρωση και παράδοση των τελματωμένων έργων που άφησαν πίσω τους».

«Δυστυχώς γι’ αυτούς», καταλήγει, «η κατάσταση των έργων και τα εργοτάξια φαίνονταν πριν από τον Ιανουάριο του 2015 και φαίνονται και σήμερα που χρησιμοποιούνται από τους πολίτες».

Σχετικά άρθρα