Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Τέλος στα έργα βιτρίνας βάζει ο Σπίρτζης με αλλαγή του αναπτυξιακού σχεδιασμού

Τέλος στα έργα βιτρίνας βάζει ο Σπίρτζης με αλλαγή του αναπτυξιακού σχεδιασμού
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Δημόσια Έργα, Ελληνική Κυβέρνηση, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης,

Την αλλαγή του αναπτυξιακού σχεδιασμού στα δημόσια έργα, ανακοίνωσε από τον Βόλο, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, το μεσημέρι της Παρασκευής.

Ο Χρ. Σπίρτζης ανακοίνωσε ότι από εδώ και στο εξής «ο αναπτυξιακός σχεδιασμός στην Ελλάδα τίθεται σε νέα βάση και δεν θα γίνονται έργα βιτρίνας, αλλά έργα που θα συνιστούν την αλλαγή της παραγωγικής φυσιογνωμίας της χώρας και θα πρέπει οι παραγωγικοί φορείς να συνεργάζονται μεταξύ τους και να διαβουλεύονται με τις τοπικές κοινωνίες, ώστε τα έργα να έχουν στόχευση».

Μάλιστα, τόνισε ότι είναι απαραίτητος και αναγκαίος ο περιφερειακός σχεδιασμός, ώστε με αυτόν τον τρόπο να ιεραρχούνται οι παρεμβάσεις και να χρηματοδοτούνται σωστά τα έργα υποδομής.

Αναφερόμενος στους νέους αυτοκινητόδρομους της χώρας και με αφορμή την παράδοση των σηράγγων στα Τέμπη και στον Πλαταμώνα, ο υπουργός Υποδομών δήλωσε ότι από την πλευρά της κυβέρνησης «πολύ σύντομα θα υπάρξει συνολική πρόταση για το θέμα των διοδίων, με προοπτική εντός του 2018 να υφίσταται και να λειτουργεί ένα ενιαίο σύστημα διοδίων σε ολόκληρη τη χώρα, όπου οι οδηγοί θα πληρώνουν ανάλογα με την απόσταση που θα διανύουν. Θα διασφαλιστεί έτσι ένα σύστημα με δίκαιες χρεώσεις».

Παράλληλα, ο Χρ. Σπίρτζης δεν παρέλειψε να κατηγορήσει την κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου ότι «άφησε μία κουτσουρεμένη προγραμματική περίοδο για έργα με περιορισμένα κονδύλια, εξαιτίας λανθασμένης διαπραγμάτευσης, αλλά η σημερινή κυβέρνηση κατάφερε με σωστό τρόπο διαπραγμάτευσης να βρει χρηματοδοτικά εργαλεία και να ενισχύσει τα νέα έργα».

«Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ έχουν στόχο τον αποπληθωρισμό της χώρας, όμως εμείς θα ανατρέψουμε το σχέδιο αυτό, με παραγωγική δράση και χρήσιμα αναπτυξιακά έργα», δήλωσε ο ίδιος.

Επιπλέον, ο υπουργός Υποδομών ανακοίνωσε μια σειρά σημαντικών έργων που αφορούν την μητροπολιτική περιφέρεια του Βόλου, όπως τη χρηματοδότηση για την επέκταση του περιφερειακού του Βόλου στο τμήμα από την Αγριά έως και το Μαλάκι το οποίο «θα δώσει ανάσα στο τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα της περιοχής»,

Ο ίδιος ανακοίνωσε ότι τον Ιούνιο θα ολοκληρωθεί η μελέτη για άμεση δημοπράτηση του έργου κατάργησης του «S» της σιδηροδρομικής γραμμής μέσα στην πόλη του Βόλου και χάραξη νέας γραμμής που θα παρακάμπτει όλη την Νέα Ιωνία.

«Μέσα στον Βόλο και την ευρύτερη περιοχή του θα κατασκευασθούν τέσσερις επιπλέον κυκλικοί κόμβοι από τη διασταύρωση Αθηνών- Λαρίσης μέχρι τη Χρυσή Ακτή Παναγίας και άλλοι δύο στον παλιά εθνική οδό Βόλου- Λάρισας».

Επίσης ο Χρ. Σπίρτζης επισήμανε ότι με την ψήφιση του νόμου για τα υδατοδρόμια ο Βόλος θα έχει μεγάλο πλεονέκτημα σύνδεσης με άλλες περιοχές.

Τέλος, τόνισε ότι η ΓΑΙΟΣΕ έλαβε εντολή να προχωρήσει και να ωριμάσει το σχέδιο για τη δημιουργία μεγάλου εμπορευματικού κέντρου στον Βόλο με παράλληλη ανάπτυξη αντίστοιχα και για το λιμάνι.

Σχετικά άρθρα