Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Σπίρτζης: Με τα νέα έργα η χώρα αποκτά αξιοπρεπές οδικό δίκτυο (βίντεο)

Σπίρτζης: Με τα νέα έργα η χώρα αποκτά αξιοπρεπές οδικό δίκτυο (βίντεο)
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αυτοκινητόδρομοι, Βίντεο, Ελληνική Κυβέρνηση, Τέμπη, Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστος Σπίρτζης,

“Την Πέμπτη παραδίδει ο πρωθυπουργός στον ελληνικό λαό, ολοκληρωμένο το δρόμο Αθήνα – Θεσσαλονίκη και με τις σήραγγες στα Τέμπη, την Μεγάλη Τετάρτη παραδίδεται η Κορίνθου- Πατρών”, τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, αναφερόμενος στα μεγάλα έργα που ολοκληρώθηκαν, καθώς και σε όσα έχουν προγραμματιστεί για το μέλλον.

Σε συνέντευξη του το βράδυ της Δευτέρας στην ΕΡΤ διευκρίνισε ότι μόνο 7,5 χιλιόμετρα δεν θα παραδοθούν καθώς πρέπει να ολοκληρωθούν τα σιδηροδρομικά έργα πριν από τα οδικά, οπότε θα παραδοθούν το καλοκαίρι.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών είπε ότι θα παραδοθεί ο Ε65 «όσο χρήσιμος μπορεί να είναι αυτός ο δρόμος που δεν έχει αρχή και τέλος».

«Παραδίδεται και η Ιόνια Οδός στο κομμάτι πριν το Ρίο, γίνεται πολύ μεγάλη προσπάθεια να παραδοθεί το μεγάλο τούνελ τη μεγάλη Πέμπτη αλλά σε κάθε περίπτωση θα είναι έτοιμο το έργο αρχές Μαΐου» τόνισε.

«Αν δεν ολοκληρωνόντουσαν τα έργα θα έπρεπε να επιστρέψουμε συνολικά 8,5 δισ. κάνεις δεν πίστευε ότι η χώρα σε ενάμιση χρόνο θα τελείωνε αυτά τα έργα» είπε ο κ. Σπίρτζης και συμπλήρωσε «δεν διεκδικούμε εμείς τα έργα, εμείς αυτό το μοντέλο (παραχωρήσεων) δεν το πιστεύουμε».

«Το μοντέλο είναι πάρα πολύ απλό, μικρότερη κίνηση περισσότερα διόδια με το κόστος να είναι 0,062 το χιλιόμετρο σε αυτούς τους αυτοκινητοδρόμους. Είπαμε τα άτομα με αναπηρία και οι μόνιμοι κάτοικοι να μην πληρώνουν, έχουμε προβλέψει μειώσεις μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού αναλογικού διοδίου, στόχος μας είναι μέσα στο 2018 να έχουμε μια γενναία μείωση του διοδίου» τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Σπίρτζης αναφέρθηκε σε μια σειρά έργων που ολοκληρώνονται ή πρόκειται να ξεκινήσουν, έκανε ειδική αναφορά στο μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και στο σιδηροδρομικό δίκτυο που θα συνδέει Αθήνα- Θεσσαλονίκη, πρόσθεσε ότι τελειώνει ο προαστιακός, ο σταθμός Λαρίσης θα είναι έτοιμος μέσα στη χρονιά.

Προχωρούν η γραμμή 4 του μετρό, το Θριάσιο, ο βορειοδυτικός άξονας Κρήτης, για τον οποίο είπε ότι υπεγράφη η συμφωνία ενώ το έργο θα πραγματοποιηθεί με χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων.

Επίσης ο κ. Σπίρτζης είπε ότι με τον Βούλγαρο ομόλογό του και την αρμόδια Ευρωπαία Επίτροπο συζήτησαν την προηγούμενη εβδομάδα στη διάσκεψη των υπουργών Μεταφορών στη Σόφια το να προχωρήσει από κοινού το έργο της σιδηροδρομικής διασύνδεσης των δύο χωρών.

Ελλείμματα και κακή κατάσταση στόλου στα λεωφορεία βρήκε η κυβέρνηση, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης και δήλωσε ότι τον Ιούνιο θα εφαρμοστεί πλήρως το ηλεκτρονικό εισιτήριο και ξεκαθάρισε πως είναι απόλυτα διασφαλισμένα τα προσωπικά δεδομένα των πολιτών.

Είπε επίσης ότι σε συνεργασία με την περιφέρεια προχωρούν στην ανάπτυξη του στόλου. Με θυμώνουν οι βανδαλισμοί στα ακυρωτικά μηχανήματα , αλλά με θυμώνει και η στάση της αντιπολίτευσης που συνδέει ακραίες αριστερές ομάδες που καταστρέφουν και επιχειρούν να τις συνδέσουν με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά δείτε όμως τα κυκλώματα πλαστών εισιτηρίων.

«Πρέπει να αναζητήσουμε το ποιοι είναι αυτοί που καταστρέφουν τα μηχανήματα, η αστυνομία κάνει πολύ καλά τη δουλειά της» υπογράμμισε.

Για την φύλαξη των σταθμών αναρωτήθηκε γιατί να μην δίνουμε τα χρήματα στην ΕΛΑΣ για να προστατεύουν τους σταθμούς και να δίνουμε τεράστια ποσά σε ιδιωτικές εταιρείες.

Το υπουργείο έχει προχωρήσει στην απόφαση να γίνουν ατομικές συμβάσεις με το χώρο της καθαριότητας και ίσως και στη φύλαξη» δήλωσε ο κ. Σπίρτζης.

Δεν υπάρχει δημόσιος έλεγχος σε τηλεπικοινωνίες , κάποιοι πανηγυρίζουν για αυτό αλλά πρέπει να δούμε ποιοι το άφησαν αυτό, ενώ για τη ΔΕΗ είπε ότι η πρόταση της κυβέρνησης είναι να παραμείνει ο δημόσιος χαρακτήρας , αλλά διευκρίνισε ότι η χώρα συμμορφώθηκε στην ευρωπαϊκή νομοθεσία για την ενέργεια.

Σχετικά άρθρα