Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Εκλογές το 2014 βλέπει ο Φώτης Κουβέλης

Εκλογές το 2014 βλέπει ο Φώτης Κουβέλης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για ΔΗΜΑΡ, Εκλογές, Ελιά, Ευάγγελος Βενιζέλος, ΠΑΣΟΚ, Φώτης Κουβέλης,

Νέα επίθεση κατά του ΠΑΣΟΚ με αφορμή το δίλλημα που έχει θέσει ο κ. Βενζιέλος προκειμένου αλιεύσει ψήφους για την Ελιά, εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης σε συνέντευξη του στο Έθνος της Κυριακής.

Ο κ. Κουβέλης κάλεσε τους πολίτες να αποκρούσουν το δίλημμα «αστάθεια ή σταθερότητα», που αποσιωπά το γεγονός ότι καμία σταθερότητα δεν είναι νοητή με πολιτικές που αποσταθεροποιούν την κοινωνία.

«Το δίλημμα που προτάσσει η ηγεσία του ΠΑΣΟΚ είναι εκβιαστικό . Προδίδει πολιτικό πανικό . Η εκτίμησή μου είναι ότι θα λειτουργήσει ως μπούμερανγκ. ‘Όταν λες στον κόσμο «ψήφισε Ελιά για να μην πέσει ο Σαμαράς», τότε, αντικειμενικά, τον οδηγείς στον ίδιο τον Σαμαρά», τονίζει ο κ. Κουβέλης.

Ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ, πάντως, έκανε και νέο άνοιγμα προς τους ψηφοφόρους της Ελιάς , λέγοντας ότι «με τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα απολύτως», ενώ ξεκαθάρισε για μια ακόμη φορά ότι «με το σημερινό ΠΑΣΟΚ μας χωρίζουν πολιτικές αντιθέσεις κι όχι προσωπικές αντιπάθειες. Το ποιος είναι αρχηγός του ΠΑΣΟΚ είναι δικό τους θέμα. Εμείς λέμε ότι δεν συνεργαζόμαστε μαζί τους, από τη στιγμή που, κατά τη δική μας εκτίμηση, το ΠΑΣΟΚ είναι ενταγμένο στρατηγικά στη συνεργασία με τη ΝΔ και μάλιστα με μια συμφωνία που φθάνει έως το 2018».

Τέλος, απαντώντας σε ερώτηση «Εάν τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ υπερβαίνουν το άθροισμα των ποσοστών ΝΔ και Ελιάς θα μπορούσε να αποτελέσει αιτία για να οδηγηθεί η χώρα σε εκλογές» ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ απήντησε εμμέσως ότι «η χώρα δύσκολα θα αποφύγει την προσφυγή στις κάλπες εντός του 2014. Δεν είναι μόνο ζήτημα εκλογικών συσχετισμών. Τα νέα μέτρα που έρχονται και που θα αποδομήσουν ακόμα περισσότερο το ήδη απορυθμισμένο εργασιακό και ασφαλιστικό τοπίο, θα απονομιμοποιήσουν την κυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ και θα αποκαλύψουν τι κρύβεται πίσω από το επικοινωνιακό λούστρο του success story».

Σχετικά άρθρα