Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Φορτσάκης: Προς λάθος κατεύθυνση η αύξηση του ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία

Φορτσάκης: Προς λάθος κατεύθυνση η αύξηση του ΦΠΑ στα ιδιωτικά σχολεία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Θεόδωρος Φορτσάκης, Ιδιωτικά Σχολεία, Καθηγητές, Νέα Δημοκρατία, Σχολεία, ΦΠΑ - Φόρος Προστιθέμενης Αξίας,

Τα προβλήματα που θα προκύψουν από μία ενδεχόμενη αύξηση του ΦΠΑ στο 23% στα ιδιωτικά σχολεία, απαρίθμησε ο υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής επικρατείας, Θεόδωρος Φορτσάκης.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η αποχώρηση χιλιάδων μαθητών από τα ιδιωτικά σχολεία και η μεταγραφή τους στα δημόσια θα επιβαρυνθεί τη λειτουργία των δημόσιων σχολείων, τα οποία μετρούν ήδη μεγάλες ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό.

Ακολουθεί η ανακοίνωση του κ. Φορτσάκη:

«Η ενδεχόμενη επιβολή ΦΠΑ σε ποσοστό 23% στις υπηρεσίες εκπαίδευσης που παρέχουν τα ιδιωτικά σχολεία αποτελεί μία ακόμη αλλαγή προς τη λάθος κατεύθυνση, μετά την πρόσφατη επιβολή του ίδιου συντελεστή ΦΠΑ στα φροντιστήρια και στα κέντρα ξένων γλωσσών. Πρόκειται για μέτρο το οποίο, εάν υιοθετηθεί, θα προκαλέσει σωρεία προβλημάτων, καθώς δεν έχει προηγηθεί διάλογος και σχετική μελέτη.

Ενδεικτικά, χιλιάδες μαθητές θα υποχρεωθούν να εγκαταλείψουν το ιδιωτικό σχολείο και να καταφύγουν στο δημόσιο, αφού δεν θα μπορούν να καταβάλλουν τα αυξημένα δίδακτρα. Το δημόσιο σχολείο όμως είναι άγνωστο πως θα μπορέσει να ανταποκριθεί σε αυτή την αιφνίδια αλλαγή, δεδομένου ότι η νέα σχολική χρονιά αναμένεται ούτως ή άλλως να ξεκινήσει με χιλιάδες ελλείψεις εκπαιδευτικών.

Περαιτέρω, αυτή η φορολογική επιβάρυνση θα θέσει σε κίνδυνο το μέλλον των εκπαιδευτικών που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης, λόγω της συνακόλουθης συρρίκνωσης αυτού. Τέλος, η αναμενόμενη ενίσχυση των φορολογικών εσόδων θα αποδειχθεί φενάκη, καθώς το Κράτος θα στερηθεί πολύτιμα φορολογικά έσοδα από τις δραστηριότητες των ιδιωτικών σχολείων, που θα μειωθούν δραματικά. Η Κυβέρνηση οφείλει να καταβάλει κάθε προσπάθεια, ώστε να μη ληφθεί αυτό το μέτρο, το οποίο θα αλλοιώσει το πεδίο της εκπαίδευσης».

Σχετικά άρθρα