Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Mπαλτάς: Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει χάσει την αριστερή του ιδεολογία

Mπαλτάς: Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχει χάσει την αριστερή του ιδεολογία
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Αριστείδης Μπαλτάς, Μνημόνιο, ΣΥΡΙΖΑ, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων,

Δεν είναι το πρόβλημά μου τα “όχι” σε ψηφοφορίες της Βουλής, αλλά ότι κάποιοι υπουργοί δεν εξουσιοδοτούν τον πρωθυπουργό να διαπραγματευτεί, δήλωσε ο υπουργός Παιδείας Αριστείδης Μπαλτάς.

Σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα FM, o κ. Μπαλτάς τόνισε πως “το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο”: “Πρέπει να αρχίσουν να δρομολογούνται οι κομματικές διαδικασίες. Θα δούμε μετά το τέλος Αυγούστου, τώρα είναι πάρα πολύ πυκνά τα πράγματα, τι θα κάνουμε με συνέδριο του κόμματος, ώστε τα πράγματα να ξεκαθαρίσουν. Το ράγισμα είναι καλύτερο από το σπάσιμο.Υπάρχουν διαφορετικές ταχύτητες στην κατανόηση της νέας κατάστασης και χρειάζεται να κάνουμε μια προσπάθεια, ώστε τις διαφορετικές αυτές ταχύτητες, να τις προσπαθήσουμε να τις κάνουμε να συγκλίνουν”.

Πρόσθεσε ότι “δεν είναι το πρόβλημά μου κάποια «όχι» σε ψηφοφορίες της Βουλής, οι σύντροφοι που έχουν αυτό το «όχι, είναι σε μια τροχιά κατανόησης του προβλήματος. Εκεί που βάζω εγώ ένα θέμα, το οποίο για μένα είναι ακατανόητο, είναι υπουργοί της κυβέρνησης, να μην εξουσιοδοτούν τον πρωθυπουργό, να διαπραγματευτεί. Εκεί είναι το πρόβλημα το βασικό. Διότι, η μη εξουσιοδότηση , σημαίνει αποποίηση ευθύνης”.

Υπογράμμισε ότι “Ο ΣΥΡΙΖΑ παραμένει αριστερό κόμμα. Η σοσιαλδημοκρατία και σοσιαλιστικά κόμματα στην Ευρώπη , βρίσκονται σε διαδικασίες εσωτερικής αναζήτησης. Υπάρχουν ισχυρές πλέον μειοψηφίες και δημόσια εκφρασμένες στα κόμματα αυτά, που ζητούν μια άλλη πορεία για την Ευρώπη. Συμμαχία με τέτοιες δυνάμεις είναι απολύτως εφικτή κι επιθυμητή, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς θα πάψουμε να έχουμε την ταυτότητα, που έχουμε”.

Ερωτηθείς για τις κενές θέσεις στα σχολεία σημείωσε πως “κάποιες από αυτές καλύπτονται από προγράμματα ΕΣΠΑ, από κάποιες ειδικές κατηγορίες διδασκόντων, κάποιες λίγες καλύπτονται από τον υπάρχοντα προϋπολογισμό. Από εκεί και πέρα πρέπει να γίνει μια γενικότερη συζήτηση, κατανομής των λίγων, αυτή τη στιγμή κι ελπίζουμε περισσότερων, σύντομα, πιστώσεων, ώστε να πάνε σε τέτοιου τύπου ελλείψεις. Είναι τραγικό προφανώς, να μην υπάρχουν δάσκαλοι για τα σχολεία”.

Σχετικά άρθρα