ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Η Εθνική Πινακοθήκη βρίσκεται ξανά στο επίκεντρο έντονων συζητήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτή τη φορά λόγω του πορτρέτου της Άννας Παναγιωταρέα, έργο του Παναγιώτη Τέτση.
Το πορτρέτο παρουσιάζεται στο πλαίσιο της έκθεσης «Παναγιώτης Τέτσης – Η Εμμονή του Βλέμματος», που φιλοξενείται μέχρι τις 31 Οκτωβρίου για τον εορτασμό των 100 ετών από τη γέννηση του καλλιτέχνη.
Η συμπερίληψη του συγκεκριμένου έργου προκάλεσε έντονες αντιδράσεις, καθώς πολλοί επικρίνουν την επιλογή λόγω της στενής φιλίας και συνεργασίας της Παναγιωταρέα με την Υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη.
Ανάμεσα σε όσους εξέφρασαν την αντίθεσή τους ήταν και ο Ανδρέας Μικρούτσικος, ο οποίος σχολίασε με καυστικό τρόπο:
«Το ότι ο πίνακας είναι έργο του Τέτση δεν σημαίνει αυτόματα ότι πρέπει να εκτεθεί στην Πινακοθήκη.
»Το ερώτημα είναι πώς επιλέχθηκε αυτό το έργο.
»Ο πίνακας ανήκει στην Άννα, η οποία είναι στενή φίλη και συνεργάτιδα της Λίνας Μενδώνη.
»Δεν υπήρξε κάποια που να σκεφτεί ότι αυτή η κίνηση φαίνεται σαν αυτοπροβολή;
»Ο πίνακας μπορεί να είναι υπέροχος, σαν τη Μόνα Λίζα της Ελλάδας, αλλά δεν είναι ανεπίτρεπτο να εκτίθεται με αυτόν τον τρόπο;
»Αν ο αδερφός μου είχε ζωγραφιστεί από γνωστό καλλιτέχνη και ήμουν φίλος με την Υπουργό, θα έμπαινε κι αυτός στην Πινακοθήκη;
»Αυτή η αυταρέσκεια και ο πολιτικός ναρκισσισμός είναι απαράδεκτα.
»Δεν είναι πραγματικότητα, είναι σαν τρολ».
Οι απόψεις του Μικρούτσικου αντικατοπτρίζουν τη δυσφορία που εκφράστηκε ευρύτερα στα social media για την απόφαση αυτή, εγείροντας ερωτήματα για τη διαφάνεια και τα κριτήρια επιλογής των έργων στην έκθεση.
Σύμφωνα με δημοσιεύσεις, το πορτρέτο εκτέθηκε στο πλαίσιο αναδρομικής έκθεσης για τα 100 χρόνια από τη γέννηση του Τέτση, αλλά η επιλογή του προκάλεσε σάλο, με πολλούς να το θεωρούν αμφιλεγόμενο λόγω της σχέσης της Παναγιωταρέα με την υπουργό Πολιτισμού, Λίνα Μενδώνη.
Υπήρξαν καυστικά σχόλια στο διαδίκτυο, ενώ ο Κυριάκος Βελόπουλος ανέδειξε το θέμα στη Βουλή.





