Ο Μιχάλης Γκάλγκος, της εταιρείας Initiative Media, που διένειμε τη διαφήμιση του «Μένουμε Σπίτι-Μένουμε Ασφαλείς», απάντησε στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής, για την διερεύνηση της διαχείρισης της επικοινωνιακής εκστρατείας που του ανατέθηκε, για τις διαφημίσεις που δόθηκαν στις ιστοσελίδες του Μένιου Φουρθιώτη και για το Βεργίνα TV.
Για τα δύο sites του Μένιου Φουρθιώτη, ανέφερε πως όταν δόθηκε η εντολή της διαφήμισης από την εταιρεία, αυτά ήταν εν λειτουργία και επιλέχθηκαν με βάση τα Google Analytics.
Κατά την παρακολούθηση όμως της εκτέλεσης, διαπιστώσαμε μετά από μία βδομάδα ότι δεν ανανεωνόταν το περιεχόμενό τους.
Εάν και μας απάντησε ότι «υπήρχαν κάποια τεχνικά προβλήματα», εμείς είπαμε ότι «έτσι δεν μπορεί να προβληθεί και θα κατέβει η καμπάνια» όπως και έγινε και δεν πληρώθηκε καθόλου.
Για την συμμετοχή του ΒΕΡΓΙΝΑ TV που φιλοξενούσε εκπομπές κατά του εμβολιασμού, απάντησε πως κατά την περίοδο της καμπάνιας «Μένουμε Σπίτι-Μένουμε Ασφαλείς» δεν είχε καταγραφεί κάποια θέση αντίθεσης του καναλιού.
Το θέμα του εμβολιασμού δεν είχε τεθεί ακόμα και δεν μπορούσαμε να ξέρουμε ότι θα πάρει μια τέτοια θέση, για αυτό και στην επόμενη καμπάνια που αφορούσε τον εμβολιασμό – που δεν έγινε από την Initiative Media – από ό,τι γνωρίζει δεν συμπεριλήφθηκε.
Σχετικά με την πλατφόρμα Sizmek είπε πως είναι μια πλατφόρμα ad serving. Δεν είναι, ούτε τουρκικών συμφερόντων, ούτε έχει πτωχεύσει. Ανήκει στην Amazon.
Και είναι η μία από τις δύο που υπάρχουν στην Ελλάδα και πληρούν όλα τα εχέγγυα για την παρακολούθηση του προγραμματισμού στο διαδίκτυο και την απόδοση και τη μέτρηση της αποτελεσματικότητος. Αν δεν είχαμε αυτήν την πλατφόρμα, δεν θα μπορούσαμε να δουλέψουμε.
Επανέλαβε πολλές φορές, πως η καμπάνια ήταν αποτελεσματική, κοιτάζοντας εκ των υστέρων θα μπορούσε ίσως να υπήρχαν κάποιες διορθώσεις στις λεπτομέρειες της, αλλά στη γενικότητά της σαν στρατηγικό πλάνο, σαν στρατηγική κατανομή, σαν διάρκεια, σαν ένταση, ήταν σωστή.