Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Η digital διαφήμιση στο τραπέζι της συζήτησης ΙΑΒ και Γραμματείας Ενημέρωσης

Η digital διαφήμιση στο τραπέζι της συζήτησης ΙΑΒ και Γραμματείας Ενημέρωσης
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος,

Η πορεία της διαφημιστικής αγοράς στον τομέα των ψηφιακών μέσων αποτέλεσε το αντικείμενο της συνάντηση του προέδρου του IAB Hellas Σπύρου Παπαγεωργίου με το Γενικό Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Ελευθέριο Κρέτσο, στα γραφεία της γραμματείας.

Οι κ.κ. Κρρέτοσς και Παπαγεωργίου συζήτησαν θέματα της διαφημιστικής αγοράς και αντάλλαξαν απόψεις για το μητρώο μελών στο Internet, την πλατφόρμα για την αυτοματοποίηση της αγοράς του διαφημιστικού χρόνου , την φορολογία και την ανάπτυξη της ψηφιακής αγοράς.

Η συνάντηση αυτή έγινε στα πλαίσια της θεμελίωσης του ρόλου του IAB Hellas ως του μοναδικού οργανισμού στην Ελλάδα για την ψηφιακή διαφήμιση με συμμετοχή όλων των φορέων της αγοράς καθώς και της καλλιέργειας του σημαντικού συμβουλευτικού ρόλου που μπορεί να παρέχει σε όλους τους φορείς.

To ΙAB Hellas ιδρύθυκε το 2001 στην Ελλάδα και έχει περισσότερα από 90 μέλη σήμερα και μαζί με το IAB Europe αποτελούν τη φωνή του κλάδου digital διαφήμισης και αποτελούν τον ηγετικό κλαδικό σύνδεσμο σε παγκόσμιο επίπεδο για τo οικοσύστημα της on line διαφήμισης. Ο σκοπός του Συνδέσμου είναι η προώθηση της ανάπτυξης αυτού του καινοτόμου κλάδου με την ομαλοποιήση του ρυθμιστικού περιβάλλοντος, της επενδύσης σε έρευνα, εκπαίδευση και με την ανάπτυξη των επαγγελματικών standards.

Σχετικά άρθρα