Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

“Γιουρούσι” Σπίρτζη για τον έλεγχο διαφημιστικών δαπανών

“Γιουρούσι” Σπίρτζη για τον έλεγχο διαφημιστικών δαπανών
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Δημοσιογράφοι, Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, Εκβιασμός, Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, Νίκος Τόσκας, Χρήστος Σπίρτζης,

Να δοθεί διαταγή στην οικονομική αστυνομία προκειμένου να διερευνηθούν οι δαπάνες διαφημιστικού και επικοινωνιακού περιεχομένου των τελευταίων ετών, σε όλους τους εποπτευόμενους φορείς του ΥΠΟΜΕΔΙ, ζητεί ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης με επιστολή του, προς τον αν. υπουργό Προστασίας του Πολίτη Νίκο Τόσκα.

Όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ, ο υπουργός στη διάρκεια συνέντευξής του στο τηλεοπτικό κανάλι SBC προανήγγειλε επίσης την έναρξη διαλόγου για το ραδιοφωνικό τοπίο, καθώς όπως είπε αύριο Παρασκευή ο ίδιος μαζί με τον υπουργό Επικρατείας Νίκο Παππά, έχουν καλέσει την Ένωση Ιδιωτικών Ραδιοφώνων Αττικής για το θέμα.

Ειδικότερα, ο Χρ. Σπίρτζης αναφερόμενος στο κύκλωμα των εκβιαστών που αποκαλύφθηκε, σημείωσε ότι είναι απίστευτο να χρησιμοποιούνται ΜΜΕ με τέτοιο τρόπο. Αν αληθεύουν αυτά που ακούμε, συνέχισε, μιλάμε για οργανωμένη κατάσταση από συμφέροντα που λυμαίνονται τον χώρο των ΜΜΕ και των καναλιών, τονίζοντας ότι δεν θα υπάρξει καμία ανοχή σε τέτοιου είδους φαινόμενα ή και σε μικρότερης έντασης.

Σύμφωνα με το ΑΜΠΕ, ο Χρ. Σπίρτζης απαντώντας στην ερώτηση για το αν θα είχαν θετικότερη στάση απέναντί του συγκεκριμένα sites ή εφημερίδες, αν είχε ανταποκριθεί στις πιέσεις τους να λαμβάνουν διαφήμιση, είπε ότι για μεγάλο χρονικό διάστημα που δεν είχαν αλλάξει οι διοικήσεις στον ΟΑΣΑ, συνέβαινε το αντίθετο. Ανέφερε δε ότι οι δύο από τους τρεις διοικητές των οργανισμών που αντικαταστάθηκαν, πήραν πολιτικές καρέκλες στη ΝΔ.

Ο υπουργός σημείωσε ότι η κυβέρνηση με την οικονομική αστυνομία, εκτός του ελέγχου αν υπήρξε δίκαιη κατανομή της διαφημιστικής δαπάνης, επιχειρεί να ελέγξει και το άλλο κομμάτι της αγοράς της διαφήμισης, από αυτούς που κάνουν μετρήσεις. “Πώς γίνεται κανάλια που είναι οι εργαζόμενοι σε απεργία να ανεβαίνει η τηλεθέαση τους την ώρα που δεν λειτουργούν. Πώς γίνεται άλλα, ξαφνικά από τη μία μέρα στην άλλη, να χάνουν το 50% της ακροαματικότητας ή της τηλεθέασης τους και τελείως τυχαία εκείνο το χρονικό διάστημα να είναι το διάστημα που μοιράζεται η διαφημιστική πίτα. Αυτά είναι θέματα που πρέπει να ανοίξουν” τόνισε.

Ο Χρ. Σπίρτζης είπε ότι σε λίγες μέρες ξεκινά ο διαγωνισμός για τις τηλεοπτικές άδειες, ενώ σε ερώτηση για πιθανές απολύσεις εργαζομένων στους τηλεοπτικούς σταθμούς, απάντησε ότι η “ταμπακιέρα” είναι αλλού, γιατί και στο παρελθόν, στο υπουργείο Μεταφορών έχουν ζήσει πιέσεις από εργολάβους οι οποίοι, διεκδικώντας δισεκατομμύρια, προχωρούσαν σε απολύσεις εργαζομένων στα έργα για να πιέσουν την κυβέρνηση. Εκτίμησε δε ότι με το νέο ραδιοτηλεοπτικό τοπίο, θα ανέβει ο αριθμός των απασχολούμενων γιατί έχουν προβλεφθεί άλλου είδους προδιαγραφές.

Σχετικά άρθρα