Από το 2008 έως και σήμερα χάνονται ετησίως 400 εκατομμύρια ευρώ από την τηλεοπτική διαφήμιση, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν κατά τη συνάντηση που είχε ο υπουργός Επικρατείας, Νίκος Παππάς με τη διοίκηση του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος. Αυτό σημαίνει ότι έχουν «εξαφανιστεί» περισσότερα από 3 δισ ευρώ από τη διαφημιστική «πίτα» στα 8 χρόνια της ελληνικής κρίσης.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης που έγινε το μεσημέρι της Δευτέρας, ο κ. Παππάς ανέλυσε το πλαίσιο εντός του οποίου σκοπεύει να κινηθεί η κυβέρνηση, προκειμένου να προχωρήσει ο διαγωνισμός για την αδειοδότηση των ιδιωτικών τηλεοπτικών σταθμών ώστε, μετά από 25 χρόνια, να λειτουργήσουν με επίσημη άδεια.
Από την πλευρά του ΣΔΕ τονίστηκαν, μεταξύ άλλων, τα εξής:
– Η διαφημιστική αγορά έχει, πλέον, περιοριστεί στα περίπου 180-200 εκατ. ευρώ ετησίως, από τα περίπου 600 εκατ. ευρώ προ κρίσης. Τα όποια μεγαλύτερα μεγέθη δημοσιοποιούνται είναι πλασματικά.
– Ο ΣΔΕ θεωρεί ότι η τηλεοπτική αγορά πρέπει να λειτουργεί με όρους αγοράς σε συνθήκες ανταγωνισμού.
Επίσης, η διοίκηση του ΣΔΕ χαιρέτισε την πρωτοβουλία της κυβέρνησης για τη δημιουργία μητρώου και κώδικα δεοντολογίας των on line media, ενώ τόνισε την ανάγκη να προηγηθεί εκτεταμένος διάλογος πριν αποφασισθεί ο τρόπος με τον οποίο, τελικά, θα εφαρμοσθούν τα όσα προβλέπονται στο νόμο 4279/14 περί απευθείας τιμολόγησης.
Στη συνάντηση, τον ΣΔΕ εκπροσώπησαν ο πρόεδρός του, κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, η Ταμίας κυρία Υβέτ Κοσμετάτου και η Γενική Διευθύντρια, κυρία Νερίνα Κομιώτη.