Ισλαμικό ΚράτοςΙσραήλ
Αίθουσα Σύνταξης
Τμήμα ειδήσεων tribune.gr

Άρτα: Δασκάλα δάγκωσε μαθητή στο πόδι

Άρτα: Δασκάλα δάγκωσε μαθητή στο πόδι
ΔΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ TRIBUNE ΣΤΟ GOOGLE NEWS
Διαβάστε σχετικά για Άρτα, Αυτισμός, Δασκάλα, Δάσκαλοι, Δημοτικό Σχολείο, Ήπειρος, Μαθητές,

Ένα πρωτοφανές και αδιανόητο περιστατικό σημειώθηκε στην Άρτα, καθώς όπως έγινε γνωστό, διευθύντρια ειδικού σχολείου δάγκωσε μαθητή, με την αιτιολογία ότι της τράβηξε τα μαλλιά.

Η μητέρα του 11χρονου παιδιού, στην εφημερίδα «Μαχητής της Άρτας», ανέφερε ότι κατέθεσε μήνυση κατά της διευθύντριας σήμερα το πρωί, σημειώνοντας ότι το παιδί της γύρισε στο σπίτι με μια τεράστια δαγκωματιά στο πόδι και σημάδια πάλης στα χέρια του.

Μιλώντας για το χρονικό της υπόθεσης, η μητέρα του μαθητή είπε πως:

«Την περασμένη Τρίτη, όταν πήγα να πάρω το παιδί μου από το σχολείο, είδα με έκπληξη ότι αυτό έφερε γρατσουνιές πίσω από το δεξί αυτί του και στους καρπούς των χεριών του.

»Ρώτησα τη δασκάλα του γιου μου τί συνέβη, καθώς το παιδί μου όταν έφυγε το πρωί από το σπίτι μας δεν έφερε κάποιο τραύμα.

»Η ίδια μου απάντησε ότι τα συγκεκριμένα τραύματα προκλήθηκαν από την προσπάθεια που έκανε η Διευθύντρια και δασκάλα του σχολείου να απομακρύνει από κοντά της το παιδί μου, το οποίο της είχε πιάσει τα μαλλιά της.

»Η έκπληξή μου συνεχίστηκε όταν έφτασα σπίτι μας και άλλαξα ρούχα στο γιο μου, και πήγα να τον κάνω μπάνιο, όπου εκεί, κατεβάζοντας τη φόρμα του, είδα μια τεράστια μελανιά – δαγκωματιά στο μέσο του ποδιού του, μάλιστα πρόκειται για μια μελανιά (όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες) όπου φαίνονται ίχνη δοντιών.

»Αυτό με έκανε αμέσως να καταλάβω ότι κάποιος δάγκωσε το γιο μου δυνατά στο σημείο αυτό.

»Ο γιος μου είναι αυτιστικό παιδί και η συνομιλία μαζί του για να μου εξηγήσει τί συνέβη δεν είναι εύκολη, το μόνο που μου είπε είναι ότι “έπαθε μιμί”.

»Επικοινώνησα τότε με δασκάλα του σχολείου, ρωτώντας την εάν γνώριζε κάτι για το συμβάν.

»Η ίδια μου απάντησε ότι δεν γνώριζε κάτι, αλλά θα ενημέρωνε τη διευθύντρια του σχολείου να επικοινωνήσει μαζί μου.

»Και πράγματι αμέσως η διευθύντρια επικοινώνησε μαζί μου, όπου μου παραδέχτηκε, από μόνη της, πριν καν προλάβω να τη ρωτήσω εγώ, ότι η ίδια δάγκωσε το γιο μου, προκειμένου να τον απομακρύνει από κοντά της, επειδή της τραβούσε τα μαλλιά!

»Εγώ εκείνη τη στιγμή σοκαρίστηκα, ακούγοντάς την να προσπαθεί στη συνέχεια να μου αιτιολογήσει τη συμπεριφορά της, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι ενήργησε με αυτόν τρόπο επειδή δέχτηκε επίθεση από τον ανήλικο γιο μου!

»Μου δήλωσε ότι ήταν σε άμυνα, σε άμυνα ενάντια σε παιδί 11 χρονών;».

Η μητέρα αισθάνεται τόσο απογοητευμένη, λέγοντας στην εφημερίδα ότι:

«Κάθε μέρα δίνω έναν αγώνα για να γίνει το παιδί μου αποδεκτό!

»Γιατί είναι μια αναπηρία που δεν φαίνεται, δηλαδή αν πάμε σε μια παιδική χαρά το παιδί μου λόγω του αυτισμού του θα θέλει να παίξει μόνος του στην τσουλήθρα, δεν συνεργάζεται με τα άλλα παιδάκια να παίξει, και έτσι σε όσους δεν μας γνωρίζουν ο γιος μου φαίνεται σαν κακομαθημένο παιδί, αφού η αναπηρία του δεν φαίνεται.

»Κάθε μέρα δίνω λοιπόν έναν αγώνα τεράστιο για να γίνει αποδεκτό το παιδί μου, να εγκλιματιστεί κάπου, και παλεύω διαρκώς.

»Μα το να δέχεται τέτοια συμπεριφορά ο γιος μου από το ίδιο του το σχολείο, το Ειδικό Σχολείο, πώς να το αντέξω;

»Εκεί κανονικά υπάρχουν δάσκαλοι ειδικής αγωγής, υποτίθεται ότι είναι άνθρωποι εκεί που έχουν σπουδάσει το πώς να φέρονται σε παιδιά με ιδιαιτερότητες, σε παιδιά με αυτισμό και ειδικές ανάγκες…

»Πώς τώρα λοιπόν μου στέλνουν το παιδί μου πίσω με δαγκωματιά και μελανιά και γρατσουνιές και μου λένε ότι δεν φταίνε, αλλά ότι ήταν σε άμυνα;».

Σχετικά άρθρα